;
خانواده و زناشوییزندگی

خواسته های مرد از زن: ۸ چیزی که هر مردی از همسرش می خواهد

انتظارات مرد از زن: انتظاراتی که مرد از زن دارد در جنبه های مختلفی خلاصه می شود. مردها همیشه در ذهن خود انتظاراتی از زن دارند و دوست دارند که زن به این انتظارات پاسخ مثبت بدهد که در این صورت محبت و علاقه آنها به زن بیشتر خواهد شد. برخی رفتارهای زن برای مرد تحسین بر انگیز بوده و به آن توجه بیشتری می کنند. با این مطلب خانواده و زناشویی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: روانشناسی رنگ ها: آیا رنگ قرمز مردان را تحریک می کند!؟

۱.حفظ ظرافت های زنانه در رفتار و گفتار

ظرافت زنانه آن هم در حرکات و رفتارهای مهمترین اصلی است که توانسته مرد را به خوبی جذب کند. در واقع زنانگی مردها همان چیزی است که مرد را تحت تاثیر قرار داده و طبیعت مردانه را به خوبی متعادل می کند. موهای بلند اولین چیزی است که جلب توجه می کند و زن به کمک آن می تواند دلبرانگی را بیشتر کند. اعتماد به نفس جنسی به زن کمک می کند تا در زمان رویارویی با همسر بهترین رفتارها را داشته باشد و بتواند انتظارت مرد را به خوبی پاسخگو باشد.

۲.باهوش بودن زنان

هوش و بلند همتی انتظار دیگری است که مرد از زن دارد. این ویژگی خانم ها کاملا گیرا بوده چون زنان باهوش همیشه مردان را جذب می کنند. در واقع زمانی که شما به عنوان یک زن باهوش بتوانید تصمیم های معقول بگیریدو منطقی رفتار کنید می توانید به آن ها پیشنهاداتی داشته باشید و زندگی را پر مفهوم کنید که در این صورت بسیار جذاب و دوست داشتنی تر خواهید بود. تلاش برای زندگی و انجام کارهای هوشمندانه می تواند جذابیت خانم ها را دو چندان کند.

۳.شوخ طبعی و خنده رو بودن زن

انتظارات مرد از زن، حس شوخ طبعی از دیگر انتظارات مرد بوده چون دوست دارد همسری خنده رو و شوخ طبع داشته باشد که در این صورت زندگی کسل کننده نمی شود. خنده زندگی را شاد می کند بنابراین زنانی که جنبه شوخی داشته باشند می توانند بهتر با همسر خود ارتباط برقرار کنند. زنان شوخ طبع زندگی بهتر و شادتری خواهند داشت.شاد بودن و مثبت اندیشی باعث شده تا زن مورد توجه مرد قرار بگیرد.

۴.حفظ جذابیت های ظاهری

جذابیت اولین چیزی است که مرد را تحت تاثیر قرار می داد بنابراین زنان جذابی که درست لباس می پوشند و خوب رفتار می کنند می تواند به سرعت مرد را جذب کند. اعتماد به نفس جنسی، انعکاس شادکامی و مثبت اندیشی، درست لباس پوشیدن، رفتار مودبانه و ظاهر تمیز و مرتب می تواند جذاب زنان را بیشتر کند.

انتظارات مرد از زن

۵.خوش اخلاقی و مهربانی و تواضع

مهربانی و تواضع از دیگر انتظارات مرد بوده به همین دلیل همیشه به دنبال زنان مهربان هستند. زنانی که با دیگران مدارا می کنند و کسی را قضاوت نمی کنند همیشه برای مردها قابل احترام هستند.

۶.زنان جذاب با اعتماد به نفس و عزت نفس بالا

اعتماد به نفس و عزت نفس زن توانسته مرد را به خوبی جذب کند. زنانی که اعتماد به نفس بالا دارند توانسته اند روی مردان تحت تاثیر داشته باشند.

۷.مهمان نوازی

انتظارات مرد از زن، مهمان نوازی و رفتار دوستانه انتظار دیگری است که مرد از زن دارد. زن خوب باید همان نواز باشد و دیگران را با رفتار خوب مجذوب کند‌.

۸.مستقل بودن زن

استقلال چه از نظر مالی و چه روابط اجتماعی توانسته زن را از همه نظر مستقل کند که این برای مرد حائز اهمیت است. نکته مهم دیگر این است که مردان از زنی خوششان می آید که به حفظ حریم خود و خانواده کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: چرا میگن زن نباید از شوهرش بزرگتر باشه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یک =

دکمه بازگشت به بالا