;
فیلم و سریال

تغییر چهره و استایل مهسا طهماسبی “کیان سریال دیوار به دیوار” پس از 7 سال+عکس و بیوگرافی

مهسا طهماسبی کیان دیوار به دیوار : وی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که در 9 آبان 1372 در کرج به دنیا آمد. او از 22 سالگی با اجرای تئاتر به عرصه هنر راه یافت و اولین تجربه بازیگری مهسا طهماسبی در تلویزیون به سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم برمی گردد که نوروز 1396 پخش شد و او در آن زمان 24 سال سن داشت.

طهماسبی حرفه بازیگری را از تئاتر شروع کرد و در سال 1394 در فیلم سینمایی ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شقایقی به ایفای نقش پرداخت. در ادامه این ب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی مهسا طهماسبی کیان دیوار به دیوار و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

شاید بپسندید: بازیگران زن ایرانی به همراه محافظان شخصی شان+عکس

عکس های جدید مهسا طهماسبی کیان دیوار به دیوار

 

شاید بپسندید: شیرو نامیکی شوهر اوشین خانوم الان چه شوگر ددی جذابی شده!+ عکس

مهسا طهماسبی کیان دیوار به دیوار

احتمالا بپسندید: عکس پرنسس های دیزنی با اضافه وزن |کمر باریک و گونه استخوانی پر!

 

 

مهسا طهماسبی کیان دیوار به دیوار

بیوگرافی مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی کیان دیوار به دیوار اصالتا بابلی است و در یک خانواده 4 نفره بزرگ شده است. مادر و پدر مهسا طهماسبی اختلاف سنی کمی با دخترشان دارند. مادر این بازیگر بی حاشیه ،حسابدار بوده است. مهسا طهماسبی فقط یک برادر دارد که چند سالی است به خارج از کشور مهاجرت کرده است. جالب است بدانید که مهسا طهماسبی برادرزاده مائده طهماسبی از بازیگران سرشناس تلویزیون است و فرهاد آئیش هم شوهر عمه اش است.

تحصیلات

علاقه بـه سینما همیشه با مهسا طهماسبی بوده اما در دوره دبیرستان وارد مدرسه فرزانگان شد و در رشته تجربی درس خواند. او می خواست جراح قلب شود اما هنگام ورود به دانشگاه از تصمیمش منصرف شد و بـه خانواده‌ اش گفت که یا هنر می خواند و یا ترک تحصیل می کند! نهایتا مهسا به تحصیل در زمینه هنر پرداخت و موفق شد لیسانس رشته تئاتر را با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران بگیرد.

مهسا طهماسبی

ازدواج و همسر

مهسا طهماسبی از هنرمندان متاهل کشورمان است که در تاریخ 19 دی 1399 وقتی 27 ساله بود خبر نامزدی اش را رسانه ای کرد و در تاریخ اول تیر 1400 مراسم ازدواج شان برگزار شد. همسر مهسا طهماسبی امیر سرچمی نام دارد که اطلاعات زیادی درباره او در دست نیست و فقط می دانیم که متولد اردیبهشت است. مهسا طهماسبی در رابطه با ازدواجش در اینستاگرام خود نوشت: «خوش تر از دوران عشق ایام نیست. بامداد عاشقان را شام نیست. تا همیشه عاشقتم. مبارکمون باشه»

مهسا طهماسبی

بارداری

مهسا طهماسبی بازیگر جوان در سریال برف بی صدا می بارد نیز بازی کرده است که در آن زمان ماه های آخر بارداری اش را می گذراند. نهایتا دختر مهسا طهماسبی در تابستان به دنیا آمد. نام او لئا است.

مهسا طهماسبی در دوران بارداری برای دخترش در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

برای دختر تابستانیم …

زیبای مادر

این دنیا با همه سیاهیش و سختیش زیباترین تجربه تو‌ خواهد شد. امیدوارم لحظه، لحظه‌اش را مزه کنی و از شیرینیش لذت ببری. سختی‌هاش رو پشت سر بذاری و انسان مهربانی باشی.

من و پدرت بی صبرانه منتظر آمدنت هستیم. دوستت دارم، مادرت مه‌سا …

همچنین مهسا طهماسبی به مناسبت تولد یک سالگی دخترش با انتشار عکس زیر در اینستاگرام نوشت:

از وقتی یادمه دوست داشتم مادر شم. دوست داشتم بچه اولم دختر باشه. دوست داشتم اختلاف سنیم با بچم کم باشه. درست یک سال شد که من به هر سه تا آرزوم رسیدم. دختر من حالا یک سالش شد و من خوشحال ترین و خوش شانس ترین و خوشبخت ترین مادرم. تولدت مبارک یکی یک دونه مادر

مهسا طهماسبی در یک پست احساسی دیگر در اینستاگرام خطاب به دخترش نوشت: لئا سرچمی ممنونم منو مادر کردی!

مهسا طهماسبی کیان دیوار به دیوار

ورزش موردعلاقه

مهسا طهماسبی علاوه بر بازیگری به ورزش نیز می پردازد و ورزشکار است؛ او در دوران مدرسه بـه شکل حرفه‌ای بسکتبال بازی می کرد و در کنار آن به ورزش های والیبال و هندبال نیز علاقه دارد. مهسا طهماسبی حتی تجربه فوتبال و دروازبانی را هم دارد که با توجه بـه مشغله کاری اش در حال حاضر فقط بـه باشگاه بدنسازی می رود.

نحوه ورود مهسا طهماسبی به عرصه بازیگری

مهسا طهماسبی کار بازیگری را همان طور که پیش تر گفتیم با تئاتر و پیش از ورود به دانشگاه آغاز کرد. این خانم بازیگر در دوران دانشجویی در 3 فیلم سینمایی کـه دوتای آنها ایرانی بود و یکی از آنها فیلمی بود برای شبکه آرته و محصول مشترک ایران و فرانسه بازی کرد. عوامل این فیلم ازجمله کارگردان آن فرانسوی بودند. او تجربه همکاری با سینماگران خارجی را در این فیلم کسب کرد و به گفته خودش فضای صمیمانه و خوبی که بر آن حاکم بود به عنوان اولین تجربه فیلمی اش بسیار عالی بود.

مروری بر فیلم های مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی در طول چند سال فعالیت خود در دنیای هنر در چند فیلم و سریال ایفای نقش کرد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

مهسا طهماسبی در برف بی صدا می بارد

سریال «برف بی صدا می بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی یک سریال درام اجتماعی است که حال و هوای دهه 1360 را به تصویر می کشد. این سریال که با 250 قسمت بلندترین سریال پس از انقلاب ایرانی است که در دو فصلتهیه شده است.

در این سریال بازیگران زیادی چون آتیلا پسیانی، امید روحانی ، الیکاعبدالرزاقی، پانته آسیروس، پوریا پورسرخ ، پوریا شکیبایی، مینا وحید، فرهاد آئیش ، مهسا طهماسبی و… به هنرمندی پرداخته اند.

داستان این سریال در مورد «نسرین» و خواهرش است که در حال آماده شدن برای مراسم ازدواج هستند اما با افزایش حملات هوایی و دسیسه های برخی از افراد زندگی آنها دچار تغییرات و فراز و نشیب هایی می شود. مهسا طهماسبی در این سریال نقش سهیلا دختر کوچک خانواده را بازی می‌کند و با عمه و شوهر عمه اش (فرهاد آئیش و مائده طهماسبی) همبازی می باشد.

 

مهسا طهماسبی در سریال دیوار به دیوار

سریال «دیوار به دیوار» مجموعه تلویزیونی دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم است که در نوروز 1396 از شبکه سه سیما پخش شد.

آزاده صمدی ، امیرمهدی ژوله ، پژمان جمشیدی ، حسن زارعی ، رضا ناجی ، رویا تیموریان ، شمسی فضل الهی ، علی شادمان ، فرهاد آئیش ، گوهر خیراندیش ، مجید شهریاری ، مهسا طهماسبی ، مهوش وقاری ، ویشکا آسایش ، یاسمینا باهر و… از بازیگران سریال دیوار به دیوار هستند.

این سریال روایتگر داستان پنج خانواده است که از پیش هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته‌اند و بنا به اتفاقی، مجبور می‌شوند در یک خانه سه ماه را در کنار هم به سر کنند.

در این سریال مهسا طهماسبی در نقش کیان دلپاک دختر اردشیر دلپاک با بازی فرهاد آئیش ظاهر شد و بازی در این مجموعه تلویزیونی از او چهره شناخته شده تری در میان مردم ساخت.

مهسا طهماسبی در قانون مورفی

قانون مورفی فیلمی در ژانر کمدی و اکشن به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی محمد شایسته است. امیر جدیدی ، امیر جعفری ، مهسا طهماسبی ، دانیال غفارزاده ، سروش صحت ، سیروس گرجستانی ، آناهیتا درگاهی ،هادی کاظمی ، ارشا اقدسی ، رامبد جوان و… از بازیگران این اثر سینمایی هستند.

داستان این سریال در مورد فردی به نام فرخ با بازی امیر جدیدی است که از اداره پلیس اخراج می‌شود و مجبور است با مشکلاتی همانند جهیزیه خواهرش و مهریه زنش دست و پنجه نرم می کند و در همین کشمکش‌های زندگی دختر دوستش بهمن ربوده می‌شود…

مهسا طهماسبی در این فیلم نقش مهسا خواهر آرش (دانیال غفارزاده) را بازی می کند.

مهسا طهماسبی در کامیون

سریال کامیون مجموعه تلویزیونی کمدی و طنز به کارگردانی مسعود اطیابی است که در نوروز 1399 از شبکهٔ 2 سیما پخش شد. مهدی هاشمی ، لعیا زنگنه ، جهانبخش سلطانی ، بیتا سحرخیز ، علی عامل هاشمی ، بهنام شرفی ، هادی مرتضی زاده ، مهسا طهماسبی ، گیتی قاسمی ، نادر سلیمانی و… از بازیگران سریال کامیون هستند.

داسته سریال (کامیون) در مورد یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته‌است، درگیر ماجراهایی می‌شود…

فعالیت های هنری

در ادامه با سریال ها و فیلم های سینمایی با هنرنمایی مهسا طهماسبی آشنا خواهید شد.

فیلم سینمایی

  • دوئت 1394
  • ماه در جنگل 1394
  • قانون مورفی 1397
  • انفرادی 1400

سریال تلویزیونی

  • دیوار به دیوار 1 / 1394
  • دیوار به دیوار 2 / 1396
  • کامیون 1398
  • برف بی صدا می بارد 1401-1400

نمایش و تئاتر

درباره اسامی نمایش ها و تئاترهایی که مهسا طهماسبی در آنها بازی کرده است اطلاعاتی در دست نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا