;
فیلم و سریال

عکس پرنسس های دیزنی با اضافه وزن |کمر باریک و گونه استخوانی پر!

اضافه وزن پرنسس های دیزنی: ما پرنسس های افسانه ای را به خاطر شخصیت آرام و ملایمشان و همچنین فیزیک بدنی کاملا لاغر و باریک شان می شناسیم. اما اگر بنا به دلایلی، این زنان ظریف اضافه وزن پیدا می کردند، چه می شد!؟ آنها چگونه به نظر می رسیدند؟ خوب، این مسئله با کمک تصویر سازی در این عصر چندان دور از دسترس نیست. یکی از هنرمندان خلاق دست به این کار زده و پرنسس های دیزنی را با موضوع اضافه وزن درگیر کرده است. پس با تغییر سایز و اضافه وزن پرنسس های دیزنی و بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: جین هی کیونگ بازیگر نقش “بانو یومیول سریال افسانه جومونگ” در 58 سالگی اش +عکس

تصاویر اضافه وزن پرنسس های دیزنی

ما متعهد هستیم که زندگی شما را با الهام و خلاقیت پر کنیم، بنابراین فکر کردیم نسخه های جدید و در عین حال اضافه وزن پیدا کرده پرنسس های دیزنی را به شما معرفی کنیم. اگر آماده هستیم تصاویر چاق شدن پرنسس های دیزنی را با هم مرور کنیم.

شاید بپسندید: بیوگرافی آزیتا ترکاشوند و زندگی خصوصی اش+ عکس های جدید

Merida

تغییر سایز پرنسس های دیزنی

 

Snow White

تغییر سایز پرنسس های دیزنی

Mulan

تغییر سایز پرنسس های دیزنی

Cinderella

سیندرلا یا کفش شیشه‌ای کوچک، یک داستان عامیانه است که عنصری از ستم و پاداش پیروزمندانه را تجسم می‌کند. این داستان، یک پدیده جهانی است. شخصیت اصلی داستان، دختری است که در شرایط سختی با نامادری و خواهران ناتنی ظالم خود زندگی می‌کند؛ و به خاطر شرایطی که در زندگی داشت، اتفاق‌های خوبی برای او می‌افتد. داستان رودوپیس، که جغرافی‌دان یونانی استرابون، بین هفت سال پیش از میلاد مسیح و ۲۳ سال پس از میلاد بازگو کرده‌است؛ دربارهٔ یک دختر بردهٔ یونانی است که با پادشاه مصر ازدواج می‌کند؛ قدیمی‌ترین روایت شناخته شدهٔ داستان، سیندرلا است.

تغییر سایز پرنسس های دیزنی

 

 

Rapunzel

اضافه وزن پرنسس های دیزنی

 

Aurora

اضافه وزن پرنسس های دیزنی

 

Belle

اضافه وزن پرنسس های دیزنی

Anna

اضافه وزن پرنسس های دیزنی

 

Elsa

چاق شدن پرنسس های دیزنی

 

Wendy

تغییر سایز پرنسس های دیزنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا