;
زندگی

استوری عاشقانه مشکوک بهنوش طباطبایی + عکس

همسر بهنوش طباطبایی: بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون که جزو زیباترین هنرپیشه های ایرانی است، با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش وارد حاشیه شد و برخی از کاربران این استوری را عاشقانه قلمداد کرده و معتقدند که خانم بازیگر بار دیگر عاشق شده است. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر استوری عاشقانه بهنوش طباطبایی را مشاهده می کنید. بهنوش طباطبایی بازیگر و همسر سابق مهدی پاکدل استوری های عاشقانه ای را منتشر کرد که شائبه ازدواج او را مطرح کرده است. بازیگر سریال مسافری ازهند نوشت:

بیشتر بخوانید: دختر خردسال سریال دهه 60، در 51 سالگی اش بازیگر معروفی شده+ عکس و بیوگرافی

منتظرم سیزدهم مرداد برسه که اینو بنویسم

من یک روز گرم تابستان دقیقا یک سیزده مرداد، حدود ساعت سه و ربع کم بعد از ظهر عاشق شدم

#دایی_جان_ناپلئون

همسر بهنوش طباطبایی

عاشق شدن بهنوش طباطبایی

همسر بهنوش طباطبایی، اخبار فراوان و حواشی زیادی در مورد ازدواج بهنوش طباطبایی به گوش می رسد که هیچ کدام از آنها توسط او تایید نشده است.

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در محلۀ یوسف‌آباد تهران است، پدرش سید ناصر طباطبایی کارشناس عمران و مادرش آموزگار بود. او فرزند دوم خانواده بوده و تنها یک خواهر بزرگتر بنام تینوش دارد.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در سال 1389 ازدواج کردند اما در سکوت خبری این زوج هنرمند سال 1395 پس از شش سال زندگی مشترک، از یکدیگر جدا شدند. بهنوش طباطبایی تا کنون خبری از ازدواج مجدد خود منتشر نکرده اما مهدی پاکدل در آبان 1399 با رعنا آزادی ور ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: چهره باورنکردنی پدر اوشین در 87 سالگی + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا