;
فیلم و سریال

چهره متفاوت “موپالمو سریال جومونگ” به همراه همسر زیباش بیرون سریال +عکس و بیوگرافی

موپالمو سریال جومونگ به همراه همسرش: لی که-این (کره‌ای: 이계인؛ زادهٔ ۱۶ مه ۱۹۵۲) بازیگر اهل کره جنوبی است. از نقش‌های قابل توجه او در درام‌های کره‌ای می‌توان به خاطرات کشور (۱۹۸۰–۲۰۰۲) و افسانه جومونگ در نقش مو پال-مو (۲۰۰۶–۲۰۰۷)  و آقای پونگ در سریال دونگی اشاره کرد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با تصاویر موپالمو سریال جومونگ به همراه همسرش همراه باشید.

موپالمو سریال جومونگ به همراه همسرش

 

 

 

موپالمو سریال جومونگ به همراه همسرش

درباره سریال جومونگ

افسانه جومونگ با نام دیگر کتابچه سه امپراتوری (به کره‌ای: 주몽)، یک مجموعهٔ تلویزیونی کره‌ای در ژانر درام و تاریخی است که از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ میلادی در شبکه ام‌بی‌سی به نمایش درآمد. از جمله بازیگران این مجموعه سونگ ایل گوک، هان هه جین، کیم سونگ سو و وون کی جون هستند.

موپالمو سریال جومونگ به همراه همسرش

داستان این مجموعه دربارهٔ زندگی جومونگ بنیان‌گذار امپراتوری گوگوریو است که از ۳۷ تا ۱۹ پیش از میلاد بر منچوری و بخش شمالی شبه جزیره کره حکومت کرد. بنا بود مجموعه در ۶۰ قسمت پخش شود که با استقبال مردم ام‌بی‌سی آن را به ۸۱ قسمت افزایش داد. حق پخش تلویزیونی این سریال به قیمت ۸ میلیون دلار در مارس ۲۰۰۶ به شبکه‌های محلی در ژاپن، تایوان، هنگ‌کنگ، آمریکا، ویتنام، تایلند، سنگاپور، میانمار، فیلیپین، ترکیه، قزاقستان، مغولستان، اندونزی، فیجی، افغانستان، ازبکستان، مالزی و برونئی فروخته شد. این مجموعه در ایران با نام افسانه جومونگ پخش و با استقبال زیادی مواجه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا