;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: سرباز مخفی که در کمین سرباز اصلی تصویر است را پیدا کن!

آزمون تصویری با شناخت سرباز دوم: در تصویر یک سرباز جنگ جهانی اول را در تصویر می بینید. می توان به وضوح ترس را در چهره او دید. او می ترسد که سربازان دشمن به او و همرزمانش شبیخون بزنند. یک سرباز دشمن در کمین اوست و به خوبی توانسته است خود را از چشم دید او پنهان کند. تنها یک چشم تیزبین این سرباز مخفی شده را در آزمون تصویری با شناخت سرباز دوم مجله خبری چشمک می بیند. آیا می توانید سرباز مخفی شده را پیدا کنید؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

همه چیز در جزئیات است. شما فقط باید سرباز مخفی را پیدا کنید که به روشی استادانه پنهان شده و به این راحتی دیده نمی شود. پس تمام دقت و توجه خود را معطوف کنید.  حالا اگر بتوانید در این چالش تصویری یا آزمون تصویری با شناخت سرباز دوم به سرباز اول کمک کنید، او از شما سپاسگزار خواهد بود. برای پیدا کردن این سرباز تنها 5 ثانیه وقت خواهید داشت.

شاید بپسندید: تست هوش: کدامیک از 4 لیوان آب بیشتری دارد!؟

آزمون تصویری با شناخت سرباز دوم

این چالش تصویری مهارت های شناختی شما را به حداکثر می رساند. برای حل آزمون تصویری با شناخت سرباز دوم، باید حواس پنج گانه خود را آماده کنید و در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

فراموش نکنید که این تصاویر به ما کمک می‌کنند در هر جنبه ای پیشرفت کنیم. علاوه بر این، این تست ها ما را از نظر ذهنی قوی و سریع می‌کنند تا محرک‌های خاصی را روز به روز جذب کنیم. اگر در این چالش ها تجربه داشته باشید، می دانید که چالشی که امروز با آن روبرو هستید، یکی از پیچیده ترین چالش هاست. لذا با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناخت سرباز دوم همراه باشید. اگر آماده هستید به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اونایی که ریاضی اشون خوبه بگن: حاصل عبارت 35-18÷6+7-48÷3=؟ چند می شود!؟

آزمون تصویری با شناخت سرباز دوم

 

.

.

.

.

 

 

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت سرباز دوم

اگر نتوانستید آزمون تصویری با شناخت سرباز دوم را حل کنید، مشکلی نیست. شما بخشی از گروه منتخبی از نابغه‌هایی نبودید که در این چالش به موفقیت رسیدند.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت سرباز دوم: نگران نباشید. از شما دعوت می کنیم راه حل این چالش باورنکردنی ویروسی را ببینید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: حکایت خیاطی که پارچه مشتریان را جلو رویشان می دزدید و کسی متوجه نمی شد!

آزمون با شناخت سرباز دوم

امیدوارم از آزمون تصویری با شناخت سرباز دوم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | رودخانه هایش بدون آب، شهر هایش بدون ساختمان و جنگل هایش بدون درخت هستند!؟

یک چشم تیزبین می تواند حیوانات مخفی تصویر را در یک نگاه شناسایی کرد!

 چیستان | نام سدی است که اگر یک حرفش را برداریم، می‌توانیم آن را بخوریم!؟

تست هوش: کدام دانش آموز قبل از آمدن به کلاس، دعوا کرده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا