;
سبک لباس

توجه به این نکات ساده همیشه شما را جذاب و شیک پوش نشان می دهد!

نکات شیک پوشی: در دنیای امروزه، شیک پوشی نه تنها یک علامت از ذوق و سلیقه فرد است، بلکه از طریق آن می‌توان احساس اعتماد به نفس را تجربه کرد. برای خانم‌ها، هنر شیک پوشی به یک مسئله فراتر از انتخاب لباس تبدیل شده و شامل جزئیات کوچکی می‌شود که در نهایت به دستیابی به یک استایل منحصر به فرد و جذاب کمک می‌کند. در ادامه این مطلب دنیای مد مجله خبری چشمک در مجموعه سبک لباس با مهمترین نکات شیک پوشی همراه باشید.

شاید بپسندید: بهترین روغن گیاهی برای جلوگیری از ریزش مو در مردان

رازها و نکات شیک پوشی

مهم نیست جوان هستید یا پیر برای شیک پوش بودن نه پوشیدن لباس های گرانقیمت مهم است و نه برندپوشی، هیچکدام از مواردی که گفته شد تاثیر چندانی در شیک پوشی ندارد برای شیک پوش بودن باید یک سری راز و ترفند وجود دارد که هیچکس از آن ها باخبر نیست در این بخش از دنیای مد رازها و نکات شیک پوشی را با شما در میان میگذاریم.

ساده پوشی

در دنیای مد و فشن مهمترین راز شیک پوش بودن ساده پوشی است، این یکی از نکاتی است که فشن بلاگرهای ایرانی و خارجی برای داشتن تیپ بهتر رعایت میکنند. حتما شما هم سلبریتی های معروفی را دیده اید که با ساده ترین لباس ها چقد شیک به نظر میرسند مثلا مگان مارکل عروس ملکه انگلیس در روز عروسی اش لباس عروس فوق العاده ساده به تن داشت و در عین حال فوق العده شیکپوش بود.

احتمالا بپسندید: اشتباهات زنان در پوشیدن شلوار لی که اکثر خانم ها نمی دانند!

نکات شیک پوشی

تناسب و هماهنگی

تناسب قد و وزن در شیک پوشی بسیار موثر است، شما برای شیکپوشی نیاز دارید که اندام متناسبی داشته باشید و وزن تان با قد تان هماهنگی داشته باشد. شاید در طول روز افراد زیادی را ببینید که با پوشیدن لباس های گرانقیمت اصلا شیکپوش به نظر نمیرسند زیرا بین قد و وزن شان تناسبی وجود ندارد و همچنین متناسب با سن و رنگ پوست شان لباس انتخاب نکرده اند.

اکسسوری ها

اکسسوری ها معجزه میکنند، بیشتر خانم ها اکسسوری ها را نادیده میگیرند و شاید اصلا از آن ها استفاده نکنند اما بهتر است بدانید یک ساعت شیک یا یک انگشتر زیبا تاثیر ویژه ای در شیکپوش به نظر رسیدن شما دارند.

شیک پوشی

مد روز باشید

در هر سنی که هستید برای شیکپوش به نظر رسیدن لازم است که مطابق مد روز تیپ بزنید و از لباس های جدید استفاده کنید، وقتی مد روز را در انتخاب لباس مد نظر داشته باشید خود به خود تیپ شیک و جذابی خواهید داشت.

استایل تک رنگ

استایل تک رنگ شاید تکراری و خسته کننده به نظر برسد اما یکی از رازهای شیکپوشی است، اینکه شما تیپ سر تا پا مشکی یا طوسی داشته باشید خیلی جذاب است تا اینکه از 5 یا 6 رنگ در استایل تان استفاده کنید.

کفش مناسب انتخاب کنید

انتخاب کفش مناسب یکی از عوامل اساسی در دستیابی به یک استایل شیک و جذاب است. کفش‌ها نه تنها به عنوان ابزار حمایتی برای پاها عمل می‌کنند بلکه نقش بسیار مهمی در تکمیل ظاهر شما ایفا می‌کنند. انتخاب کفش‌هایی که با لباس‌ها و سبک شما هماهنگی دارند، نشان از دقت و سلیقه شماست.

نکات شیک پوشی

هماهنگی رنگی و شکل کفش با لباس، تنوع در طرح و جزئیات آنها، و توجه به راحتی همگانی از نکات حیاتی در این انتخاب است. کفش‌های رسمی برای موقعیت‌های خاص، کفش‌های اسپرت برای فعالیت‌های روزانه و کفش‌های مدرن و متناسب با فصل برای افزودن جذابیت به استایل شما، می‌توانند گام مهمی در جلب توجه و ایجاد استایل شیک شما باشند. همچنین، توجه به تمیزی و نگهداری مناسب کفش‌ها نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است تا آنها همواره بخشی لازم از زیبایی و استایل شما باشند.

توجه به فرم اندام

خانم های شیکپوش و خوشتیپ به یک نکته اهمیت ویژه میدهند آن هم این است که با توجه به فرم اندام شان لباس انتخاب میکنند، مثلا اگر شما چاق و قد کوتاه هستید لباس های مدل ماهی انتخاب نکنید این مدل لباس ها برای خانم های لاغر و قد بلند مناسب اند. لباسی انتخاب میکنید نه باید گشاد باشد و نه تنگ بلکه درست اندازه تان باشد.

شیک پوشی

انتخاب روسری

هیچ‌وقت تاثیر روسری را در شیک‌پوشی نادیده نگیرید. رنگ روسری اهمیت زیادی دارد و باید به گونه‌ای انتخاب شود که رنگ آن به صورتتان بیاید. دقت کنید که روسری، نزدیک‌ترین لباس به صورت شماست و در زیبا دیده‌تر شدن آن اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل، به همه خانم‌ها قویا پیشنهاد می‌کنیم که در مورد روسری، به قیمت و برند آن اهمیت زیادی بدهند و آن را یک پوشش بی‌اهمیت ننگارند.

اگر پوستتان روشن است، از رنگ‌ تیره و متضاد به رنگ چهره خود استفاده کنید تا اثربخشی عمیقی در اطرافیانتان داشته باشید. اگر پوستتان تیره است از رنگ‌های روشن (اما نه خیلی روشن) استفاده کنید. دقت کنید ست کردن رنگ روسری با مانتو همیشه از مهم‌ترین‌ دغدغه‌های دنیای شیک‌پوشی و فشن ایران امروز است.

به آرایش خود دقت کنید

به آرایش چهره‌تان دقت کنید. یک آرایش ساده و خوب، راز اصلی در پشت شیک‌پوشی است. آرایش چهره باید با توجه به رنگ پوست، استایل و قد و وزنتان انتخاب شود. همچنین باید در عین ساده بودن، نواقص چهره با به خوبی بپوشاند و زیبایی‌های آن را نمایان‌تر و برجسته‌تر سازد.

نکات شیک پوشی

دقت کنید آرایش نباید به گونه‌ای باشد که فرم صورتتان را تغییر دهد زیرا در این صورت، جذابیت و انرژی کمتری برای اثرگذاری در اطرافیانتان پیدا خواهید کرد. در میکاپ آرایش، رنگ‌ها بسیار مهمند. سعی کنید رنگ میکاپ را با رنگ لباستان هماهنگ باشد. این نکته، به ویژه در لباس شب و مهمانی‌های شبانه اهمیت زیادی دارد.

ست کردن کیف و کفش با اکسسوری زنانه

هنگام ترکیب کیف و کفش با اکسسوری‌های زنانه، انتخاب‌های هوشمندانه می‌تواند تأثیر شگرفی در زیبایی و جذابیت استایل شما داشته باشد. دقت در انتخاب اکسسوری استایل شما را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. انتخاب هماهنگ اکسسوری با کیف، کفش و لباس شیک پوشی شما را عمق می‌بخشد. بهترین اکسسوری‌های زنانه برای استایل با کیف کفش شامل ساعت مچی، دستبد یا مچ بند و همچنین اکسسوری‌های کیف و کفش است.

اگر استایل شما شیک و اسپرت است استفاده از ساعت‌های اسپرت را پیشنهاد می‌کنیم. مثلا شما می‌توانید از یک ساعت سیکو با بند مشکی برای تاکید روی شیک بودن و توجه به جزئیات استفاده کنید. ساعت به‌صورت ظریفی می‌تواند نقطه کانونی استایل شما شود به شرط آنکه در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید. استفاده از مچ‌بند یا دستبند هم می‌تواند به عنوان یک اکسسوری جلوه‌‌ی خاصی به استایل شما بدهد. دستبندهای طلا و نقره علاوه بر شیک بودن، زیبایی خاصی به استایل‌تان می‌بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا