;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: فقط نابغه ها می توانند عدد مناسب در مثلث سوم را پیدا کنند!

تست ریاضی مختص نابغه ها: آیا شما یک نابغه هستید؟ با پیدا کردن عدد گم شده در 12 ثانیه آن را ثابت کنید! ببینید آیا می توانید زمان را شکست دهید و مهارت های خود را به نمایش بگذارید! آیا آماده اید که منطق و مهارت های تفکر خود را آزمایش کنید؟ چالش امروز یافتن عدد گمشده به جای علامت سوال است. با مجله خبری چشمک و تست ریاضی مختص نابغه ها همراه باشید.

تست های منطق و تفکر، روشی عالی برای تمرین مغز شما هستند. آنها به شما کمک می کنند مهارت های حل مسئله را توسعه دهید، تفکر منطقی خود را بهبود بخشید و خلاقیت خود را تقویت کنید. چه یک حل کننده معمای باتجربه باشید و چه تازه شروع به کار کرده اید، این معمای روز مطمئناً مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد. بنابراین، آیا آماده هستید آن را امتحان کنید؟

شاید بپسندید: تست هوش: کدامیک از این دو چوب بر، کارش رو بلد نیست و ناشی است!؟

تست ریاضی مختص نابغه ها

ما با یک چالش سطح متوسط یا تست هوش ریاضی مختص نابغه ها روبرو هستیم. 3 مثلث داریم که دو تای آنها شامل چهار عدد است. مثلث شماره سوم یک عدد را از دست داده است و وظیفه ما این است که تشخیص دهیم کدام عدد است. این نیاز به بررسی دقیق مثلث ها و یک رویکرد تحلیلی برای تعیین پاسخ صحیح دارد.

برای حل تست ریاضی مختص نابغه ها، باید روابط بین اعداد در دو مثلث که کامل هستند را در نظر بگیرید. با بررسی این روابط، می توانید شروع به استنباط کنید که کدام عدد از مثلث سوم وجود ندارد. مهم است که به دنبال الگوهایی در اعداد بگردید و به طور منطقی در مورد اینکه چگونه ممکن است با هم هماهنگ شوند فکر کنید تا به جواب برسید. مهم است که ذهن منطقی خود را آموزش دهیم تا عدد گم شده را به جای علامت سوال پیدا کنیم.

احتمالاً بپسندید: اصطلاح استخوان لای زخم گذاشتن: قصاب بیچاره ای که گرفتار حکیم باشی حیله گر شده بود!

تست ریاضی مختص نابغه ها

بیشتر بخوانید: اصطلاح “عطایش را به لقایش بخشیدن” از کجا آمده است + حکایت پیرمردی که غرورش را به پول نفروخت!

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: در کدام تصویر مادر بزرگ و نوه واقعی حضور دارند!؟

.

.

 

 

شاید بپسندید: داستان های خنده دار ملا نصرالدین: 5 داستان زیبا با طنز تلخ 

پاسخ تست ریاضی مختص نابغه ها

آموزش مغز به ما امکان می دهد انتقادی تر و منطقی تر فکر کنیم که به نوبه خود به ما کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیریم و به نتایج بهتری برسیم. با تمرین ذهن منطقی‌مان، می‌توانیم خلاق‌تر و ذهن بازتر شویم، که می‌تواند به ما کمک کند تا حل‌کننده‌های بهتری برای مشکلات شویم. علاوه بر این، با آموزش ذهن منطقی خود، می توانیم سازماندهی و تمرکز بیشتری در تفکر خود داشته باشیم. به طور کلی، آموزش ذهن منطقی می تواند به ما کمک کند تا متفکرانی باهوش تر و مبتکرتر شویم. آیا راه حل را پیدا کرده اید؟

شاید بپسندید: چیستان: پرنده نیست، اما پر دارد و پرواز نمی کند!؟

 

 

.

.

.

 

.

شاید بپسندید: تست بینایی سنجی: 6 اشتباه قابلمه جادوگر رو در 10 ثانیه پیدا کن!

پاسخ تست ریاضی مختص نابغه ها: ما از شما دعوت می کنیم تا پاسخ را بررسی کنید. عددی که در مرکز مثلث ها قرار دارد با ضرب 3 عدد دیگر بدست می آید. به دومثل دیگر دقت کنید. معادله این گونه بوده است.

1x2x3=6

2x3x5=30

بنابراین 4x5x8 = 160

شاید بپسندید: قرص های پیرزن کجاست؟ | برای پیدا کردن قرص ها 5 ثانیه وقت دارید!

سوال ریاضی مختص نابغه ها

امیدوارم از تست ریاضی مختص نابغه ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: مجموع ارزش عددی لوازم آرایشی زنانه را پیدا کنید!

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت: آنچه که در نگاه اول می بینی نشان می دهد که حافظه ات خوبه یا نه!؟

چیستان | کدام پرنده است که اگر بیوه شود، کچل می شود!؟

سوال ریاضی: با حل عبارت فوق، میزان دانش ریاضی‌ خودت رو ارزیابی کنی!

با پیدا کردن آهوی استتار شده تصویر، ثابت کنید که چشمان عقابی دارید!

تست هوش: با نگاه کردن به پاهای این سه زن، حدس بزنید که کدامیک باردار است!؟

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. میشه آنقدر مسائل آبکی بهمون ندین اونقدر هندوانه زیر بغلشون نذارین.به هرکس نابغه نمیگن البته خودم کمتراز ده ثانیه حلش کردم ولی هیچ ادعای نبوغ ونابغگی ندارم .شماهم جوان‌ها رادچارتوهم دانایی نکنین اجازه بدین با درنظر گرفتن توانمندی های واقعی شون رشد کنن

  2. این بازیها قدیمی شده تو مغازه از این مجله های ماهنامه حل کردیم این چیزی نیست

  3. گربه ای یک کیلو وزن داشت پرنده ای دوکیلویی را گرفت که بخورد ولی وزن گربه صفرشد علتش چه بود؟ جواب این سوال را خودتان تحلیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا