;
تفریح و سرگرمی

باهوشا بگن: در کدام تصویر مادر بزرگ و نوه واقعی حضور دارند!؟

آزمون تصویری با شناخت مادر بزرگ واقعی: به نظر شما کدامیک از دوپیرزن یک مادربزرگ واقعی است؟ این سوال تصویری است که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما در این سوال تصویری چشمک باید تشخیص دهید که کدام مادربزرگ، واقعی است؟

در صفحه فیس بوک سازنده آزمون تصویری با شناخت مادر بزرگ واقعی بسیاری از شرکت کنندگان صادقانه ابراز کرده اند که نتوانسته اند این آزمون را در زمان مشخص شده 6 ثانیه ای حل کنند. آنان از ارائه پاسخ عاجز مانده و گفته اند که احتمالا این آزمون فاقد پاسخ است. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناخت مادر بزرگ واقعی همراه باشید و تلاش کنید پاسخ آزمون را در زمان مشخص شده ارائه دهید.

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل گذرنامه های تقلبی تصویر را شناسایی کنید!؟

آزمون تصویری با شناخت مادر بزرگ واقعی

شما برای ارائه پاسخ به آزمون تصویری با شناخت مادر بزرگ واقعی، باید مهارت های خود را به عنوان یک کارآگاه نشان دهید. کارآگاهی که تلاش دارد یک پرونده سخت را رمزگشایی کند. این کارآگاه به تمام شواهد و جزئیات واقعه و صحنه جرم دقت می کند و در نهایت می تواند پاسخی درست و مناسب ارائه دهد.

آزمون تصویری با شناخت مادر بزرگ واقعی به دلیل سطح سختی آن که بیشتر بواسطه زمان کم پاسخگویی به آن می باشد، توانسته به خوبی ذهن و توانائیهای شناختی شرکت کنندگان را به چالش بکشد. به این ترتیب تلاش برای پاسخ گویی به آزمون تصویری با شناخت مادر بزرگ واقعی و آزمون های مشابه فواید متعددی برای افراد به همراه دارد، از جمله فعال نگه داشتن مغز، بهبود چابکی بینایی و قدرت ذهنی برای حل تعارضات.

در آزمون تصویری با شناخت مادر بزرگ واقعی، دو پیرزن را با دو کودک مشاهده کنید، در نگاه اول این تصور برای بیننده خلق می شود که دو پیرزن به همراه نوه های خود مشغول گردش هستند. اما اگر خوب دقت کنید، متوجه خواهید شد که یکی از آنها واقعا مادربزرگ کودک نیست. برای شناسایی این موضوع باید به تصویر خوب دقت کنید.

سعی کنید مادربزرگ واقعی را از مادر بزرگ قلابی در مدت زمان 6 ثانیه شناسایی کنید. آماده اید؟ از هر نوع حواس پرتی که به عملکرد شما آسیب می زند اجتناب کنید.

شاید بپسندید: حکایت فیلبان و پادشاه با انصاف: داستان پادشاه بی انصافی که به ناحق لقب باانصاف پیدا کرد!

آزمون تصویری با شناخت مادر بزرگ واقعی

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل روغن ریخته را نذر امامزاده کردن چیه!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت مادر بزرگ واقعی

آیا به زمان بیشتری نیاز دارید؟ نگران نباشید، در اینجا ما به شما یک فرصت دوباره می دهیم تا بتوانید هر یک از مهارت های خود را به کار ببرید. اما برای اینکه از سختی آن کاسته نشود، فقط 3 ثانیه فرصت خواهید داشت.

شاید بپسندید: چیستان: نام یکی از حبوبات است که دو حرف اولش یک ابزار خیاطی است!؟

.

.

 

.

.

 

در صورتی که پاسخ را پیدا نکردید، در اینجا تصویر حل شده را برای شما می گذاریم. مادربزرگ قلابی کسی است که دست کودک دارنده بادکنک را دست گرفته است.اگر به تصویر نگاه کنید می توانید تشخیص دهید که او برخلاف پیرزن دیگری که دارای یک سمعک است، از نوعی هدفون برای گفتگو استفاده می کند. نگاه پیرزن سمت راستی کاملا مهربانانه است، اما این نگاه دوست داشتنی در پیرزن سمت چپ دیده نمی شود. در نوع فشردن دست کودک نیز مشخص است. گویا این پیرزن با یک بادکنک این کودک را فریفته و قصد ربودن او را دارد.

شاید بپسندید: در این موقعیت، صندلی تان را به چه کسی می دهید تا بفهمی آدم مهربانی یا خودخواه!؟

آزمون با شناخت مادر بزرگ واقعی

امیدوارم از آزمون تصویری با شناخت مادر بزرگ واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 تست هوش: با جابجایی یک چوب کبریت، عبارت ریاضی را اصلاح کنید!

اصطلاح شاخ و شانه کشیدن از کجا آمده است!؟ +داستان

چیستان: اون کیه که دختر و یا پسر باباته ولی خواهر و برادرت نیست!؟

اونا که ریاضی اشون خوبه، بگن که کی عبارت تخته رو درست محاسبه کرده!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا