;
تازه ها

کودکی بازیکنان مشهور فوتبال | عکس امباپه و رونالدو از همه جالب تره!

کودکی بازیکنان مشهور فوتبال: هوش مصنوعی (به انگلیسی: Artificial intelligence) (به اختصار: AI)، هوشی است که توسط ماشین‌ها ظهور پیدا می‌کند، در مقابل هوش طبیعی[الف] که توسط جانوران شامل انسان‌ها نمایش می‌یابد.

اما پیش از هرچیز باید این موضوع را دانست که کلمه هوش، نشان دهنده امکان استدلال است و اینکه آیا هوش مصنوعی می‌تواند به توانایی استدلال دست یابد یا خیر، خود موضوع اختلاف محققان است. کتاب‌های AI پیشرو، این شاخه را به عنوان شاخه مطالعه بر روی «عوامل هوشمند» تعریف می‌کنند: هر سامانه‌ای که محیط خود را درک کرده و کنش‌هایی را انجام می‌دهد که شانسش را در دستیابی به اهدافش بیشینه می‌سازد.

احتمالاً بپسندید: بازی رایانه ای و موبایلی ساخت ترکیه با سبقت از کندی کراش به سودآورترین بازی موبایلی جهان تبدیل شده است!

کاربردهای هوش مصنوعی

کاربردهای هوش مصنوعی شامل موتورهای جستجو پیشرفتهٔ وب (مثل گوگل و بینگ)، سامانه توصیه‌گر (که توسط یوتیوب، آمازون و نتفلیکس استفاده شده‌اند)، فهم زبان انسان‌ها (همچون سیری و آمازون الکسا)، خودروهای خودران (مثل تسلا)، هوش مصنوعی مولد یا خلاقیت محاسباتی (مثل چت‌جی‌پی‌تی یا تولید اثر هنری مانند دال-ئی و میدجرنی) تصمیم‌گیری خودکار و رقابت در بالاترین سطوح سامانه‌های بازی استراتژیک (همچون شطرنج و گو).

با بیشتر شدن توانایی ماشین‌ها، وظایفی که نیازمند «هوشمندی» هستند اغلب از تعریف AI برداشته می‌شود، پدیده‌ای که به آن اثر هوش مصنوعی گفته می‌شود.به عنوان مثال، فهم نوری کاراکتر را اغلب از چیزهایی که AI در نظر گرفته می‌شوند مستثنی می‌کنند چرا که این فناوری تبدیل به فناوری عادی و روزمره‌ای شده‌است.

شاید بپسندید: گیاه سمی اما محبوب آپارتمان‌نشین‌ها که هوای خانه را تصفیه می کند+نحوه نگهداری

کودکی بازیکنان مشهور فوتبال

به طور کلی هوش مصنوعی کاربردهای متنوعی دارد. تعدادی از مهم‌ترین کاربردهای هوش مصنوعی شامل استفاده در وسایل نقلیه خودگردان (مثل پهپادها و اتومبیل‌های خودران)، تشخیص‌های پزشکی، خلق آثار هنری، اثبات قضیه‌های ریاضی، انجام بازی‌های فکری، تعیین هویت تصاویر(تشخیص چهره) و صداها، ذخیره انرژی، جستجوگرهای اینترنتی، تهیه قراردادها و پیش‌بینی آرای قضایی می‌شوند. در ادامه این مطلب بخش تفریح و سرگرمی و تازه ها مجله خبری چشمک تصاویر کودکی بازیکنان مشهور فوتبال به تصویر کشیده شده است.

شاید بپسندید: همسر و فرزندان فوتبالیست های‌ سرشناس ایرانی+عکس

هری کین

هری اِدوارد کِین (انگلیسی: Harry Edward Kane؛ زاده ۲۸ ژوئیهٔ ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که به عنوان مهاجم برای باشگاه بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی انگلستان است. او بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلستان و باشگاه فوتبال تاتنهام هاتسپر است و همچنین دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر به شمار می‌آید. کین بیش از ۳۵۰ گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده‌است.

شاید بپسندید: تنها صدای باقی مانده از غلامرضا تختی در المپیک‌۱۹۶۴ توکیو را بشنوید|من به مردم ایران تعظیم می کنم!

هری کین

کیلیان امباپه

کیلیان امباپه لوتان (به فرانسوی: Kylian Mbappé Lottin‎؛ زادهٔ ۲۰ دسامبر ۱۹۹۸)، بازیکن فوتبال اهل فرانسه است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن در لیگ ۱ و تیم ملی فوتبال فرانسه بازی می‌کند و یکی از بهترین بازیکنان و باارزش‌ترین بازیکن کنونی فوتبال جهان (در کنار ارلینگ هالند) است. او به استعداد، توانایی‌های دریبل‌زنی، سرعت زیاد و گل‌زنی‌اش مشهور است.

شاید بپسندید: خراب شدن ادویه ها: چطور بفهمیم که سبزی خشک و ادویه ها خراب شده اند؟

کیلیان امباپه

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵)، بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان کاپیتان و در پست مهاجم بازی می‌کند. او اغلب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام دوران شناخته می‌شود. رونالدو بیشتر از هر بازیکن اروپایی دیگر، پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا را دریافت کرده‌است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش ۳۴ جام کسب کرده که شامل هفت عنوان قهرمانی در لیگ، پنج لیگ قهرمانان اروپا، یک جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود.

پرونالدو دارای بیشترین بازی (۱۸۳)، بیشترین گل زده (۱۴۰) و بیشترین پاس گل (۴۲) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده در جام ملت‌های اروپا (۱۴)، بیشترین بازی ملی (۲۰۵) و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (۱۲۸) است. او از معدود بازیکن‌هایی است که در بیش از ۱۲۰۰ بازی رسمی حضور داشته و بیش از ۸۵۰ گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده‌است. همچنین تنها بازیکنی است که در پنج تورنمنت جام جهانی گلزنی کرده‌است.

شاید بپسندید: دور کردن بدیمنی و نحسی از خانه با ۵ روش فنگ شویی ساده و جذاب!

رونالدو

بیشتر بخوانید: سبزه عید فوری: چه دونه ای زودتر سبز میشه؟

نیمار

نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (به پرتغالی برزیل: Neymar da Silva Santos Júnior) (زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۹۲) که با نام نیمار جونیور یا به شکل ساده‌تر نِیمار شناخته می‌شود؛ بازیکن فوتبال اهل برزیل است که برای باشگاه الهلال بازی می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان و از بهترین بازیکنان برزیلی تمام ادوار به شمار می‌رود که با توانایی بالای گلزنی و مهارت‌های دریبل تکنیکی و کنترل توپ در فوتبال به شهرت رسید. او یکی از چهار بازیکنی در فوتبال است که در سه باشگاه مختلف، بیش از ۱۰۰ گل را برای هر باشگاه به ثمر رسانده است.

شاید بپسندید: تمیز کردن یخچال با ساده ترین روش در ۵ مرحله!

کودکی بازیکنان مشهور فوتبال

هری کین

هری اِدوارد کِین (انگلیسی: Harry Edward Kane؛ زاده ۲۸ ژوئیهٔ ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که به عنوان مهاجم برای باشگاه بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی انگلستان است. او بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلستان و باشگاه فوتبال تاتنهام هاتسپر است و همچنین دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر به شمار می‌آید. کین بیش از ۳۵۰ گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده‌است.

شاید بپسندید: با این راهکارهای امتحان شده، لکه جوهر خودکار را از لباس پاک کنید!

کودکی بازیکنان مشهور فوتبال

لیونل مسی

لیونل آندرس مسی (به اسپانیایی: Lionel Andrés Messi؛ زادهٔ ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷) که با نام لئو مسی نیز مشهور است، بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که در پست مهاجم و به عنوان کاپیتان برای باشگاه اینتر میامی آمریکا و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند. او به‌طور گسترده به‌عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال دانسته می‌شود. وی تنها بازیکنی است که هشت بار برندهٔ توپ طلا و شش بار برنده کفش طلای اروپا شده‌است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بیش از ۸۰۰ گل و ۳۵۰ پاس گل رای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده و رکورد بیشترین تعداد گل (۶۷۲) را به عنوان بازیکن برای یک باشگاه (بارسلونا) دارد.

شاید بپسندید: شستن کفش در ماشین لباسشویی  + راهنمای کامل 

کودکی بازیکنان مشهور فوتبال

روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی (به لهستانی: Robert Lewandowski؛ زادهٔ ۲۱ اوت ۱۹۸۸)، بازیکن فوتبال اهل لهستان است که در پست مهاجم برای باشگاه بارسلونا بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی لهستان است، لواندوفسکی یکی از برترین مهاجمان تاریخ فوتبال می‌باشد و جزء معدود بازیکنان تاریخ فوتبال است که بیش از ۶۵۰ گل به ثمر رسانده‌اند، وی دو بار برنده کفش طلای اروپا و دو بار هم برنده بهترین بازیکن مرد فیفا شده‌است.

شاید بپیندبد: از بین بردن بوی بد مرغ با چند ترفند ساده مخصوص سرآشپزها!

کودکی بازیکنان مشهور فوتبال

بیشتر بخوانید: تمیز کردن خانه برای مهمان سرزده در ۳ مرحله‌ی سریع و آسان!

کوین دی بروینه

کوین دی بروینه (به فلامان: Kevin De Bruyne) (تلفظ هلندی: [də ˈbrœynə]) (زاده ۲۸ ژوئن ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال اهل بلژیک است که برای باشگاه منچستر سیتی بازی می‌کند.

دی بروینه سابقه بازی در تیم‌های خنک، وردر برمن، چلسی[۶] و وولفسبورگ را دارد. وی ۹۹ بازی و ۲۶ گل ملی در کارنامهٔ خود دارد. دی بروینه کار خود را در خنک آغاز کرد، جایی که او در زمان قهرمانی در لیگ حرفه ای بلژیک ۱۱–۲۰۱۰ بازیکن ثابت بود. در سال ۲۰۱۲، او به باشگاه چلسی پیوست، جایی که کم استفاده شد و سپس به وردر برمن قرض داده شد. وی در سال ۲۰۱۴ با ۱۸ میلیون پوند با وولفسبورگ قرارداد امضا کرد، جایی که خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان بوندسلیگا معرفی کرد و در قهرمانی این باشگاه در جام حذفی فوتبال آلمان و نایب قهرمانی بوندسلیگا در فصل ۱۵–۲۰۱۴ نقش اساسی داشت.

در تابستان ۲۰۱۵، دی بروینه با رکورد ۵۴ میلیون پوند در باشگاه، به منچستر سیتی پیوست. او از آن زمان تاکنون چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، پنج جام اتحادیه فوتبال انگلیس و یک جام حذفی فوتبال انگلیس با این باشگاه به دست آورده‌است. در ۱۸–۲۰۱۷، او نقش مهمی در ثبت منچستر سیتی در تبدیل شدن به تنها تیم لیگ برتری داشت که در یک فصل ۱۰۰ امتیاز کسب کرده‌است. در ۲۰–۲۰۱۹، دی بروینه رکورد بیشترین پاس گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کرد و به‌عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس رسید. وی تاکنون سه بار بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شده‌است.

وی یکی از اعضای تیم‌های بلژیک بود که هم در جام جهانی ۲۰۱۴ و هم در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. او نماینده بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸ بود، جایی که بلژیک در مسابقه رده‌بندی در مقابل انگلیس پیروز شد و به مقام سومی جهان رسید.

شاید بپسندید:کریم باقری بازیکن سابق تیم ملی فوتبال به همراه دو پسر جوانش+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید:زمان نگهداری انواع مواد غذایی پخته و خام در یخچال!

احتمالا بپسندید: نحوه نگهداری ادویه ها و سبزیجات خشک | راههای شناخت خراب شدن ادویه ها و سبزیجات خشک!

کودکی بازیکنان مشهور فوتبال

محمد صلاح

محمد صلاح حامد محروس غالی (عربی: محمد صلاح حامد محروس غالي؛ زادهٔ ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال اهل مصر است که برای باشگاه لیورپول بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی مصر است.

او سابقه عضویت در تیم‌های المقاولون العرب، بازل، چلسی، فیورنتینا، رم و لیورپول را دارد. صلاح سابقه ۹۵ بازی و ۵۵ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی در دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.

کودکی بازیکنان مشهور فوتبال

 

منبع: عصر ترکیه

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: پیش از سال نو این ۴۱ وسیله را از خانه دور بریزید!

بیشتر بخوانید:سر و وضعی که عربستانی ها برای نیمار ساختن+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا