;
تازه هادانش

پوست سیب: ۷ کاربرد شگفت انگیز پوست سیب

پوست سیب: موارد استفاده از پوست سیب بسیار آسان است. تنها مشکلی که ممکن است داشته باشید این است که به خودتان یاد بدهید به جای دور انداختن، آنها را نگه دارید. زیرا شما با کمی خلاقیت می توانید از پوست سیب برای موارد مختلف استفاده کنید. می توانید با پوست سیب چیزهای حیرت انگیزی درست کنید. در بخش تازه ها ۷ کاربرد پوست سیب بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: پوست لیمو ترش: ۱۸ کاربرد شگفت انگیز و جالب پوست لیمو که نمی دانستید!

۷ کاربرد شگفت انگیز برای پوست سیب

۱.چیپس درست کنید

پوست سیب، با کمی کره ذوب شده و شکر و دارچین، پوست سیب را می توانید برای یک میان وعده سبک چیپس درست کنید. این چیپس برای روزهای سرد زمستانی بسیار خوشمزه است. بنابراین یک بار آن را امتحان کنید.

۲.چای درست کنید

مقداری پوست سیب را در آب جوش خیس کنید. بگذارید ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند و همراه با یک چوب دارچین و عسل، یک چای خوش طعم و آرام بخش درست کنید. بهتر است از پوست سیب های قرمز استفاده کنید تا یک نوشیدنی خوش طعم با رنگ صورتی درست کنید.

 

پوست سیب

 

۳.اسموتی درست کنید

پوست سیب افزایش زیادی فیبر همراه با شیرینی بیشتر به اسموتی ها می دهد. شما می توانید در کیسه فریزر همیشه مقداری پوست سیب را نگه داری کنید تا در مواقع لازم به راحتی بتوانید از آن در اسموتی ها استفاده کنید.

۴.سالاد را تزیین کنید

برای تزیینی سالاد می توانید از پوست سیب استفاده کنید. آن ها را مثل نوارهای باریک برش بزنید و آن ها را به شکل گل یا هر مدلی که دوست دارید روی سالاد استفاده کنید. البته فراموش نکنید که براش باید نازک و ظریف باشند.

بیشتر بخوانید: چای پوست نارنگی: ۱۰ معجزه چای پوست نارنگی که باورکردنی نیست!

۵.سرکه سیب درست کنید

برای این کار شما نیاز دارید تا هسته سیب همراه با پوست سیب را حفظ کنید. آن ها را با شکر مخلوط کنید و در آب بگذارید. به روشی که سایر سرکه ها را تهیه می کنید، می توانید سرکه سیب را از پوست سیب درست کنید.

پوست سیب

۶.لکه ها را از ظروف آلومینیومی تمیز کنید

اسید موجود در سیبب برای از بین بردن لکه ها بسیار موثر است. شما می توانید مقداری پوست سیب را با آب ترکیب کنید، سپس بگذراید برای ۳۰ دقیقه بجوشد. پس از آن ظروف آلومینیومی را با آن آب بشویید.

۷.پنکیک و کلوچه درست کنید

پوست‌ها را خرد کرده و به دسته بعدی پنکیک، وافل یا کلوچه اضافه کنید. پوست‌ها طعم ملایم سیبی را اضافه می‌کنند و محتوای فیبر هر یک از این غذاها را افزایش می‌دهند. آنها را با دارچین طعم دهید تا طعی مانند پای سیب را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: خواص انار: ۱۰ حقیقت شگفت انگیز در مورد انار که نمی دانستید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا