;
تفریح و سرگرمی

آزمون دقت ذهن:آیا می‌توانید حیوان مخفی را در این تصویر تشخیص دهید؟

سوال معمایی امروز، یک تصویر گیج کننده است. در تصویر حاضر دو حیوان حضور دارند. یک حیوان به خوبی قابل شناسایی است، اما یکی دیگر از حیوانات در تصویر مخفی است. شما باید بتوانید در آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی، تمرکز و دقت خود را محک بزنید. شما باید حیوان پنهان شده در این تصویر را در 25 ثانیه تشخیص دهید. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اگر نوشته تایگر(ببر) را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی

توهمات نوری در سراسر اینترنت رواج یافته است. برخی از تصاویر و معماهای گیج کننده این توهمات نوری را جالب تر و گاهی اوقات چالش برانگیزتر می کنند. این تصاویر ادراک ما را آزمایش می کنند، در حالی که برخی دیگر جنبه جدیدی از شخصیت ما را نشان می دهند که قبلاً از آن آگاه نبودیم یا در نظر نداشتیم. برخی توهمات قدرت تمرکز شما را آزمایش خواهند کرد. بنابراین اکنون، به تصویر با دقت نگاه کنید و دومین حیوان پنهان شده در تصویر را بیابید. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی

سوال هوش: کدام یک از کودکان تصویر”3 مادر” دارد!؟

 

.

.

.

.

.

.

.

آیا حیوان دوم در تصویر برای شما قابل مشاهده است؟ کجاست؟در سمت راست تصویر است یا سمت چپ تصویر؟ آیا روی درخت است یا فقط پشت حیوان قابل مشاهده است؟ ده ثانیه مونده! با دقت نگاه کن!

ecticNick، یک Tiktoker، زمانی این حقه بصری را آپلود کرد. اگر به این تصویر نگاهی بیندازید، متوجه چندین چیز می شوید، از جمله سگی که در کنار درختی بدون برگ ایستاده، رودخانه و غیره. اکنون، شما باید دومین حیوان پنهان شده در تصویر را ببینید. آیا نمی توانید دومین حیوان پنهان شده در تصویر را تشخیص دهید؟

.

.

یک بار دیگر با دقت به تصویر نگاه کنید! چیزی را متوجه شدید؟

چقدر زمان صرف کردید تا دومین حیوان پنهان شده در تصویر را ببینید؟ هنوز حیوان قابل مشاهده نیست؟ نگران نباش! برای پاسخ به پایین صفحه بروید.

پاسخ

تست:با انتخاب یک نماد، آنچه را که برای شاد بودن نیاز دارید را کشف کنید!

پس از مشاهده دقیق تصویر، جسد حیوانی را در میان شاخه های درخت بی برگ مشاهده خواهید کرد.

لینک های مشابه و جذاب:

سوال هوش: نکته موجود در تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

مرد داخل خانه است یا بیرون آن؟|پاسخ شخصیت شما را آشکار می‌کند!

تست:اگر در شرایط تصویر قرار بگیرید، ابتدا چه کاری انجام می‌دهید؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا