;
تازه ها

در دعوایی که کل جهان نظاره گر آن بود، جانی دپ بر امبر هرد پیروز شد!

در پرونده 50 میلیون دلاری “تهمت” جانی دپ و امبر هرد، زوج مورد علاقه هالیوود، هیئت منصفه به نفع دپ رای داد. به این ترتیب پایان دعوای جانی دپ و امبر هرد به نفع جانی دپ به پایان رسید!

پایان دعوای جانی دپ و امبر هرد

پرونده «آزار و اذیت» و «تهمت» بین دو بازیگر مشهور هالیوود،  جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد مشخص شد. در پایان فرآیند 14 ساعته تصمیم گیری، هیئت منصفه  اظهارات جانی دپ را درست تشخیص داد و حکم داد که امبر هرد باید 15 میلیون دلار غرامت به دپ بپردازد.

شکایت جانی دپ از هرد که امروز به پایان رسید از سال ۲۰۱۹ شروع شد. دپ مدعی شد که هرد به دروغ داستان‌سرایی می‌کند تا اذهان عمومی نسبت به خودش را مثبت کند. در این شکایت همینطور عنوان شده که هرد خود یک آزارگر است.

در ادعای متقابل از طرف امبر هرد با این تلاش که شکایت دپ بررسی نشود، هرد زخم‌های روی دستان و پاهایش را وقتی دپ او را روی شیشه شکسته می‌کشید توصیف کرد.

پایان دعوای جانی دپ و امبر هرد

“هیئت منصفه جانم را به من پس دادند”

هیئت منصفه متوجه شد که دپ همسر سابقش را “تحقیر” نکرده است، جانی دپ پس از پایان دادگاه گفت: “هیئت منصفه جانم را به من بازگرداند، من سپاسگزارم.”

دپ با طرح دعوی 50 میلیون دلاری مدعی شده بود که همسر سابقش هرد او را به عنوان “یک شخصیت عمومی که نماینده آزار خانگی است” به تصویر کشیده است.

از سوی دیگر، هرد، اتهامات دپ را “ساختگی” توصیف کرد و گفت که دپ او را بدنام کرده و یک شکایت 100 میلیون دلاری تنظیم کرده بود. دپ ضربه زدن به هرد یا هر زن دیگر را تکذیب کرد و گفت که هرد کسی بود که در رابطه آنها به خشونت متوسل شد.

دپ و هرد در سال 2011 هنگام فیلمبرداری «خاطرات رام» با هم آشنا شدند و در فوریه 2015 ازدواج کردند. آنها در سال 2017 طلاق گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا