;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن پلنگ مخفی تصویر ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار : از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. وب سایت چشمک هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار با پیدا کردن پلنگ بیشه زارکه می شود او را به سختی در میان سنگریزه ها، علف های خشک و …. تشخیص داد، می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل یک خشت هم بزار در دیگ!

تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار

بدون یک چشم ماهر آموزش دیده،تشخیص “پلنگ ” که کاملاً در این عکس از تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار، پنهان شده اند غیرممکن است. عکاسی 41 ساله، در عکاسی از پلنگ های بیشه در محیط طبیعی آنها تخصص دارد. مجموعه تصاویر او  از پلنگ های بیشه زار بسیار معروف است. یکی از عکس های او  در تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار در این مطلب نشان داده شده است.

این عکس در یکی از مناطق حفاظت شده کنیا گرفته شده است. مجموعه تصاویر او به همراه رمانش تحت عنوان«نگاه پلنگ »، در هشت سال گذشته لقب «مرد پلنگی» را برای او به ارمغان آورده است. او از تصاویر خود برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کرده. در تصویر ذیل او معتقد است که یک نگاه تیز بین تنها می تواند پلنگ را در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهد.

در این آزمون که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها 18 درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه پلنگ را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست. اگر آماده هستید با هم تصویر تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: یکی از این 3 نفر در لحظات اخیر گروگان گرفته شده است، اون کیه!؟

تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار

شاید بپسندید: اگه تو 10 ثانیه تفاوت های دو کدوی هالووین را پیدا کنی، دقت ات عالیه!

.

.

.

شاید بپسندید: گرگی را که در کمین بزهاست را شناسایی کنی، چشات مثل عقابه!

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو عدد وسط دایره چی میشه!؟

پاسخ تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار

آیا هنوز در جستجوی پلنگ تصویر هستید؟

شاید بپسندید:اگه مجموع ارزش ساندویج، پسرک و کتونی را در 10 ثانیه پیدا کنی، واقعاً نابغه ای!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدومیکی از افراد تصویر مدیر یه شرکته!؟

پاسخ تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار:به سمت راست و پائین تصویر دقت کنید. آیا توانستید آن را تشخیص دهید.

شاید بپسندید: چیستان: اگر حرف آخر این رنگ را برداریم، یک جانور می‌ شود؟

پاسخ تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار

امیدوارم ازتست قدرت دید با پلنگ بیشه زار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: افسانه های مغرب زمین: داستان دختر آسیابان که پوشال کاه را به طلا تبدیل می کرد!

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

برایتان جالب خواهد بود: داستان جالب و شنیدنی ضرب المثل ماست​ ها را کیسه کردن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: از آسمان به زمین می آید و اگه حرف اولش رو برداریم اسم یک حیوان می شود!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: داستان جالب و شنیدنی مرد سنگ تراش!

 

شاید برایتان جالب باشد

با انتخاب یکی از این خرگوش ها می تونی اطلاعات جالبی را درباره خودت و اطرافیانت بفهمی!

اگه چشات قویه، تفاوتهای تصویر گاو فانتزی رو پیدا کن!

همسر واقعی مرد جوان کدام یکی از این دو زن عصبانی است!؟

اگه بتونی تو 10 ثانیه این معادله را حل کنی، نابغه ریاضی هستی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا