;
تناسب اندام و تغذیه

با این 3 ورزش جادویی، چربی های شکم را آب کرده و کمر خود را لاغر کنید!؟

ورزش برای آب کردن چربی شکم: اگر شما هم می خواهید بدن عالی مانند مانکن ها بسازید، اول از همه باید بر روی کمر خود متمرکز شوید. کمر شما اگر باریک و انحنای آن بیشتر شود، جذاب تر به نظر خواهد رسید. علاوه بر ورزش کردن باید بدانید که رژیم غذایی سالم و حذف کربوهیدرات زیاد و چربی‌ها، می تواند در زیبایی استایل شما بسیار موثر باشد. در ادامه این مطلب بخش تناسب اندام و تغذیه مجله خبری چشمک در مجموعه اصلی زندگی با ورزش برای آب کردن چربی شکم همراه شوید.

ورزش برای آب کردن چربی شکم

یکی از معضلات همه در چربی‌سوزی، چربی‌های شکم است؛ نقطه‌ای از بدن که نه‌تنها بسیار در چشم است، بلکه لاغر کردن‌اش مستلزم رد کردن هفت خان رستمی است که آن‌ هم شایدهای خودش را دارد و احتمال این‌که به نتیجه‌‌ای نرسید، زیاد است. عموم مربیان تناسب اندام بر این باورند که ورزش برای لاغری شکم، بهترین گزینه‌ است.

اما این‌که چه ورزشی انجام دهید هم از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین خاطر در این مطلب درباره موضوع ورزش برای لاغری شکم و اینکه چه تمریناتی باعث آب شدن آن می شود و تأثیر رژیم غذایی در لاغری این ناحیه از بدن صحبت خواهیم کرد.

ورزش برای آب کردن چربی شکم

اگر شما هم می خواهید بدن عالی مانند مانکن ها بسازید، اول از همه باید بر روی کمر خود متمرکز شوید. کمر شما اگر باریک و انحنای آن بیشتر شود، جذاب تر به نظر خواهد رسید. علاوه بر ورزش کردن باید بدانید که رژیم غذایی سالم و حذف کربوهیدرات زیاد و چربی‌ها، می تواند در زیبایی استایل شما بسیار موثر باشد.

هر چه سایز دور کمر شما کمتر باشد، خطر ابنلا به بیماری های زمینه ای و بیماری قلبی نیز کاهش خواهد یافت. روس های خانگی که در ادامه اورده شده راحت است و تمام افراد متناسب با توان خود می توانند در خانه انجام دهند. کافی است ابتدا با نرمش بدن خود را گرم کرده و هر روز تمرین های زیر را انجام دهید. بعد از حدود دو ماه می توانید تغییرات کاهش سایز خود را احساس کنید. با مطلب ورزش برای آب کردن چربی شکم همراه شوید.

ورزش برای آب کردن چربی شکم

پلانک شنا

حرکت پلانک یکی از شناخته شده ترین حرکات ورزشی است که برای انجام آن به هیچ چیزی نیاز ندارید و بسیار راحت است. اگر می خواهید علاوه بر کمر باریک، فرم بهتری از شانه و سینه داشته باشید، حتما پلانک شنا بزنید. برای این حرکت بر روی زمین آرنج‌های خود را بگذارید. روی پنجبه پا قرار بگیرید و موقعیت بدنی را کامل صاف کنید. می‌توانید از روزی ۱ دقیقه شروع کرده و در هر سه ست، ده بار آن را تکرار کنید. بعد از سه ماه نتیجه آن را خواهید دید.

پلانک شنا

کرانچ مورب

برای کرانچ مورب بر روی یک زیرانداز ورزشی یا سطح نسبتا منعطفی دراز بکشید. پاها را به داخل شکم جمع کرده و گردن خود را صاف از زمین فاصله بدهید. دست به سینه شده و یک بار شانه و پهلو سمت چپ را به پای راست نزدیک‌ کرده و بار دیگر قسمت مخالف را. این حرکت را به صورت ۳ ست و هر ۸ بار انجام دهید.

ورزش برای آب کردن چربی شکم

حرکت برف پاک کن

این حرکت هم می توانید هم با دیوار و هم بدون دیوار انجام دهید. پاهای خود را تا زاویه 90 درجه از بدن، بالا بیاورید. حالا آن ها را کنار هم نگه داشته و به چپ و راست متمایل کنید. دقت کنید که تا ۳۰ درجه پاها را تکان دهید و آن را روی زمین نیاورید. این ورزش را هر بار که می خواهید استراحت کنید و دراز بکشید انجام دهید تا شاهد لاغری در ناحیه سکم و پهلوها شوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا