;
خانواده و زناشوییزندگی

رگ خواب زنان: ۹ توصیه به مردان برای به دست آوردن رگ خواب همسر!

رگ خواب زنان: زن و مرد اگر بتوانند رگ خواب یکدیگر را بیابند، زندگی آرام و عاشقانه ای را تجربه خواهند نمود. هر مردی دوست دارد به بهترین نحو زندگی زناشویی خود را مدیریت کند تا بتواند زندگی خوبی برای خود و همسرش مهیا کند.

اگر تازه ازدواج کرده اید و هنوز رگ خواب همسرتان دستتان نیامده است؟! باما در این بخش از خانواده و زناشویی چشمک همراه باشید تا رگ خواب زنان را برایتان بگوییم.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

۱.غرورش را نشکنید

رگ خواب زنان، توانمندی، هوش و امکانات افراد با هم متفاوت است پس هیچگاه همسرتان را با فرد دیگری مقایسه نکنید و حتی او را با مادر و یا خواهر خود نیز مقایسه نکنید. او با خانواده شما متفاوت است و نمی تواند مانند خانواده شما رفتار کند.

رگ خواب زنان، اگر شما همیشه همسرتان را مقایسه کنید اعتماد به نفس او را کاهش داده و از توانایی هایی او کاسته می شود و نسبت به فردی که با او مقایسه شده به شدت احساس خشم و کینه از خود نشان می دهد. با این کار شما همسرتان را از خود دور می سازید.

احتمالاً بپسندید: صدا زدن همسر: شوهرت را در جمع چگونه صدا بزنید؟

۲.همسرتان را تحسین کنید

اگر یک زن خوب با اعتماد به نفس بالا که می تواند در جامعه موقعیت اجتماعی خوبی داشته باشد ، می خواهید به تحسین او و بیان نقاط قوت، قدرت و مثبت او، بپردازید تا او بر روی این نقاط تمرکز کند و سبب رشد او شود. مطمئن باشید چنین زن قوی همیشه پشت شما خواهد بود و در زمان سختی های زندگی شما را کمک می کند.

بیشتر بخوانید: چراغ سبز خانم ها: نشانه هایی که نشان می دهد یک زن به شما علاقه دارد!

رگ خواب زنان

بیشتر بخوانید: اگه با موی خیس می خوابی منتظر این ۹ اتفاق وحشتناک باش!

۳.مهارت های زندگی را بیاموزید

رگ خواب زنان، همه افراد چه زن و چه مرد نیازمند آموزش مهارت های زندگی هستند. علت برهم خوردن روابط بین زوج ها عدم آگاهی افراد و نبود ابزار و امکانات آموزشی است. پس به کلاس ها و کارگاه ها و سمینارها ی مرتبط با مهارت های ارتباطی، فردی و خانوادگی بروید و مهارت های خود را تقویت کنید و سطح کیفیت روابط فردی و زناشویی خود را ارتقا دهید.

برایتان جالب خواهد بود: شریک زندگی تان را مقدم بر والدین و فرزندان تان بدانید + ۱۲ دلیل منطقی!

۴.عاشق همسرتان باشید

برای داشتن یک زندگی مشترک موفق، باید عاشق همسرتان بوده و شریک او در سختی ها و خوشی های زندگی باشید چرا که خوشبختی در خانواده در گرو عشق بین زن و شوهر است.

در همه زندگی ها مشکلات وجود دارد اما مرد همچنان باید عاشق همسر خود باشد و عشق خود را به او ابزار کند تا بتواند دل همسر خود را به دست آورد. شما از طریق ادای کلماتی چون تشکر و سپاسگزاری، خرید هدیه و غافلگیر کردن همسر با یک شاخه گل یا حتی کمک در انجام کارهای خانه می توانید عشقتان را به همسر خود نشان دهید.

بیشتر بخوانید: خواستگار خوب: چطور تشخیص بدم که خواستگارم خوبه یا بد؟

رگ خواب زنان

شاید بپسندید: کودک و دیدن برخی صحنه ها: این ۶ صحنه نامناسب را هرگز نباید کودک تان ببیند!

۵.به او امنیت خاطر بدهید

رگ خواب زنان، خانم ها به علت ترس های درونی خود مانند ترس تنها شدن ، ترس از جذاب نبودن ،ترس از محبوبیت نداشتن و … به چیز هایی که از نظر مردان معمولی است گیر می دهند و غر می زنند.

پس اگر به فکر راه فراری برای نجات از غر زدن همسرتان هستید ، به جای دور شدن از همسرتان چند لحظه او را بغل کنید و به او امنیت خاطر بدهید که هیچ کس نمی تواند در زندگی جای او را برای شما بگیرد.

شاید بپسندید: جهاز داماد: داماد جهیزیه چی باید بیاره؟

۶.به او توجه کنید

برای به دست آوردن دل یک بانو در جمع های دوستانه و مهمانی ها او را نادیده نگیرید بلکه به او توجه نمایید. اگر نمی توانید در جمع به همسرتان ابراز علاقه کنید، به او نگاه کرده و لبخند گرمی نثارش کنید و رفتاری مانند یک نجیب زاده داشته باشید. برای او در را باز کنید، دستانش را در دست بگیرید و با ادب و احترام با همسر خود برخورد نمایید.

احتمالاً بپسندید: عادت های مثبت زندگی: ۹ عادت جالبی که زندگی شما را زیر و رو می کند!

رگ خواب زنان

شاید بپسندید: بی محبتی شوهر: شوهرم اصلا به من محبت نداره، با بی محبتی او چه کنم؟

۷.آرامش بخش خانه باشید

رگ خواب زنان، زن و مرد بعد از ازدواج تنها تکیه گاه و سنگ صبور یکدیگر هستند. اجازه دهید همسرتان با شما حرف بزند تا بتواند خود را تخلیه کند زیرا خانم ها از طریق صحبت احساسات خود را بروز می دهند. اگر همسرتان برای همدردی به سوی شما آمده است پس به حرف هایش گوش کنید و او را آرام نمایید تا آرامش به شما و زندگیتان روی آورد.

احتمالاً بپسندید: چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم + ۹ روش موثر

۸.به ظاهر او توجه کنید

به دست آوردن رگ خواب یک بانو زیاد هم سخت نیست بلکه بهتر است کمی به او توجه کنید . گاهی خانم ها تغییراتی در ظاهرشان به وجود می آورند که در نظر همسر خود جذاب تر به نظر برسند اما مردها از خود واکنشی نشان نمی دهند و کاملا بی تفاوت هستند.

رگ خواب زنان، اگر می خواهید همسرتان را خوشحال کنید بهتر است کمی حواستان را جمع کنید تا متوجه تغییرات او مانند پوشیدن لباس نو، آرایش ، تغییر رنگ موها شوید.

شاید بپسندید: مادر مهربان و دانا کودک عصبانی و پرخاشگر خود را با این روش آرام می کند!

۹.شیوه نفوذ در دل همسر خود را بشناسید

همه زنان نفوذ پذیرند و برای به دست آوردن قلب زن نیاز نیست که رفتار های خارق العاده انجام دهید؛ فقط کافی است به او توجه کنید و سعی کنید شیوه نفوذ در دل همسر خود را بشناسید و خواسته کوچک همسرتان را برطرف کنید تا زندگیتان سرشار از عشق و ارامش باشد.

بیشتر بخوانید: این ۶ رفتار همسرت رو هرگز تحمل نکن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: دلسردی همسر: این ۶ رفتار باعث دلسرد شدن و دوری همسرتان می شود!

بیشتر بخوانید: جذب شدن مرد به زن: ۱۰ رفتار زنانه که دل هر مردی رو می بره!

مردا و زنای شکم بزرگ: اگه شکم بزرگی داری، این بیماری تهدیدت میکنه!

شاید بپسندید: ۱۱ راز زنی که شوهرش واسش میمیره!

بیشتر بخوانید: ویژگی های همسر خوب: ۱۰ نکته که همه چیز را در مورد همسر تان فاش می کند!

احتمالاً بپسندید: ازدواج رمانتیک بهتر و موفق تره یا ازدواج توافقی؟

بیشتر بخوانید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. لطفاتوجه کنیدکه گفته شده همسرتان،نه اینکه فرداپاشیدبرین سراغ زن ودخترمردم چون کسایی هستندکه اگه شما این تصمیم روبگیرین ،این تصمیم روبرای شما بگیرن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا