;
خانواده و زناشویی

نشانه های خیانت زوجین به یکدیگر: 8 نشانه که نشان می دهد همسرتان به شما خیانت خواهد کرد!

نشانه های خیانت زوجین به یکدیگر: ما یک آزمایش کوچک را پیشنهاد می کنیم تا بفهمید که آیا همسرتان واقعاً به شما خیانت می کند یا خیر؟ احتمالاً برای یکی از دوستان یا اشنایان شما اتفاق افتاده است. اشنای شما یک شبه متوجه شده است که شریک زندگی اش که هیچ شکی در مورد او نداشته، با شخص دیگری ملاقات کرده است. کشف خیانت ضربه بسیار سختی است که می تواند هر کسی را سرگردان، عصبانی، ناامید و منجر به پایان زندگی مشترک شود.

اگرچه گاهی اوقات دیدن خیانت و شناسایی آن می تواند، سخت باشد، اما هر کار اشتباهی از خود یک ردپا به جا می گذارد. خیانت ردپای واضحی به جا می گذارد که اگر زوجین به برخی حرکات یا نگرش های شریک زندگی خود توجه کنند، می توانند به راحتی آن را شناسایی و درک کنند. در این مقاله از سری مقالات بخش خانواده و زناشویی، به معرفی برخی از مهمترین نشانه ها برای ارزیابی و شناسایی خیانت زوجین به یکدیگر خواهیم پرداخت. با مجله خبری چشمک و نشانه های خیانت زوجین به یکدیگر همراه شوید.

شاید بپسندید: چرا مردان خیانت می کنند؟ + ۷ علت مهم که نمی دانستید

نشانه های خیانت زوجین به یکدیگر

اول از هر چیزما نیاز به یک توضیح کوتاه داریم. این آزمایش می تواند به زوجین در تشخیص احتمال وقوع خیانت حتی قبل از وقوع آن کمک کند. این موارد اگر چه نشانه هایی هستند، اما نمی تواند به گونه صد در صد درست و صحیح باشند. هیچ چیز به اندازه یک صحبت صمیمانه مؤثر نمیتواند مانع از خیانت زوجین به یکدیگر شود. ارتباط صمیمانه میان زوجین برای داشتن یک رابطه سالم لازم و ضروری است.

دوری کردن از همسر

رایج ترین بهانه برای دوری کردن از همسر در زوجین به خصوص در میان مردان، معمولاً کار است. شما می توانید در زمان هایی که او مدعی است در سر کار است با او تماس بگیرید و تلاش کنید ببینید که آیا متوجه چیز عجیبی می شوید یا خیر!؟ یک پیشنهاد سرگرم کننده برای در کنار هم بودن دهید و اگر بی تفاوتی مشاهده کردید، باید در عمق بخشیدن به روابط خود تلاش کنید.

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت مرد: ۱۰ علامت هشدار دهنده که مرد خیانت می کند

کاهش تماس فیزیکی

کاهش تماس فیزیکی می تواند نشانه این باشد که طرف مقابل، آن تماس را از شخص دیگری دریافت می کند. همچنین باید در نظر داشت که فرد خیانتکار  مطمئناً به خاطر انجام این کار احساس گناه می کند، لذا ممکن است زمان کمتری را با همسر خود بگذراند، زیرا او با این شرایط احساس ناراحتی می کند.

بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت در زنان: ۱۰ ویژگی زنی که خیانت می کند

نشانه های خیانت زوجین به یکدیگر

نگرانی از دیدن صفحه نمایش توسط زوج دیگر

موبایل معمولا یکی از راه های اصلی خیانت است. در بسیاری از موارد، خیانت فقط مجازی است، با پیام های خطرناک یا عکس های نابهنجار. اگر یکی از زوجین متوجه شود که طرف مقابلش صفحه نمایش خود را زیاد پنهان می کند، موبایلش همیشه قفل است، یا اگر هر زمانی که گوشی موبایلش را لمس کند، بسیار اذیت می شود، ممکن است نشانه آن باشد که چیزی در گوشی وجود دارد که او نمی خواهد طرف مقابلش آن را ببینید. مانند پیام های عاشقانه با دیگران و ….

بیشتر بخوانید: آزمون شناسایی همسر خیانتکار: چه کسی در حال خیانت به همسر خود است!؟

داشتن توهمی که قبلا وجود نداشت

اگر یکی از زوجین متوحه شود که شریک زندگی اش، با وجود اینکه دوران بدی را سپری می کنید خوشحال و فعال است، می تواند نشانه ای از وقوع اتفاقی باشد. در این حالت امکان دارد که حتی یکی از طرفیت عاشق شخص دیگری شده باشد و به همین دلیل خوشحال است.

احتمالاً بپسندید: نشانه های علاقه مردان: ۸ نشانه واضح که مردی شما را دوست دارد

نشانه های خیانت زوجین به یکدیگر

بوی متفاوتی دارد

برای مثال، تغییر در بو می تواند به دلیل دوش گرفتن خارج از خانه باشد. شاید او این کار را فقط در باشگاه انجام می دهد، اما شاید او این کار را در خانه شخص دیگری انجام می دهد. عطر جدیدی که قبلا استفاده نشده بود نیز می تواند نشانه دیگری از شروع یک ماجراجویی متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: کنترل عصبانیت شوهر: با این ۸ سیاست هر زنی شوهرش را آرام می کند!

وجود لایک یا چیزهای عجیب و غریب در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از کانون های خیانت هستند و معمولاً ردپای زیادی در قالب لایک، کامنت یا فالوور جدید از خود به جای می گذارد. اگر یکی از زوجین مشکوک است که شریک زندگی اش خیانت می کند، باید به شبکه های اجتماعی توجه نشان داد. اما بررسی مداوم شبکه های اجتماعی طرف مقابل می تواند حالت سوطن اشتباه را نیز در میان زوجین افزایش دهد. شوءظنی که گاهی غیر قابل تحمل می شود.

تغییر نحوه صحبت

زوجین باید نگاه کنید که آیا یکی از آن ها  از عبارتی استفاده می کند که قبل استفاده نمی کرده است. این احتمال وجود دارد که آنها از یک رابطه جدید آمده باشند.

خیانت زوجین

یکی از زوجین  سرگرمی های جدیدی دارد و افراد نمی دانند آن ها از کجا می آیند

آیا عشق جدید یکی از زوجین به بسکتبال عجیب نیست!؟ آیا این اتفاق منشأ مشخصی ندارد؟ ممکن است این علاقه را برای ارتباط با شخص ثالث ایجاد کرده باشد.

در هر صورت، اگر هر یک از این نشانه‌ها را مشاهده کردید، توصیه می‌کنیم که زمان زیادی را قبل از بحث با شریک زندگی خود سپری کنید. حل یک بحران در زندگی مشترک چندان سخت نیست. مکالمه‌ای را امتحان کنید که هیچ‌کس دوست ندارد، این یک عمل بلوغ و شجاعت است که شک‌های خود را آشکار کنیم و از طرف مقابل بخواهیم شفاف‌سازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا