;
دنیای مدگوناگون

چگونه در تابستان عرق نکنیم + ۵ ترفند ساده برای جلوگیری از لک عرق روی لباس!

چگونه در تابستان عرق نکنیم: دعوت شدن به یک میهمانی یا مجلس عروسی برای اکثر افراد خوشایند است. اما برخی از افراد با وجود علاقه به شرکت در میهمانی های مختلف دچار ترس و استرس می شوند. دلیل این ترس ها تنها یک چیز است: تعریق، لک و شوره ایجاد شده روی لباس!

به بیان دیگر متاسفانه برخی از خانم ها و آقایان در روز های گرم سال تعریق بسیار زیادی دارند که باعث لک شدن لباسشان می شود. همچنین این افراد از بوی بد بدنشان کلافه می شوند و به دنبال راهی برای درمان این مشکل می گردند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به بررسی این سوال بپردازیم که چگونه در تابستان عرق نکنیم ؟ در صورتی که به دلیل تعریق زیاد و بوی بد بدن اعتماد به نفس خود را از دست داده اید، حتماً در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: لباسی که هرگز باکلاس ها و شیک پوش ها تو عروسی نمیپوشن!

۱.بهترین روش جلوگیری از عرق کردن زیر بغل در تابستان

اگر در کنار تعریق زیاد از بوی بد بدن رنج می برید بهتر است بهترین اسپری های خوشبو کننده بدن را تهیه کرده و به صورت مداوم از آن ها استفاده کنید. همچنین انواع دئودورانت و ضد تعریق برای جلوگیری از عرق کردن زیر بغل در تابستان انتخاب مناسبی هستند و با استفاده از آن ها می توان از عرق زیاد و بوی بد بدن جلوگیری کرد.

شاید بپسندید: زیباترین زنان دنیا: ۸ ترفند جادویی زیبایی از کشورهایی که زیباترین زنان دنیا را دارند!

چگونه در تابستان عرق نکنیم

۲.رفع بوی بد بدن با دئودورانت

چگونه در تابستان عرق نکنیم، از راه های جلوگیری از تعریق در تابستان می توان به استفاده از دئودورانت اشاره کرد. البته دئودورانت میزان تعریق بدن را کاهش نمی دهد اما باعث جلوگیری از ایجاد بوی بد بدن می شود. در واقع زمانی که عرق می کنید تعریق شما با باکتری های روی پوست مخلوط شده و باعث ایجاد بوی بد می شود. برای جلوگیری از این مشکل کافیست کمی دئودورانت به پوست تمیز زیر بغل خود بزنید. به این صورت از رشد باکتری های زیر بغل جلوگیری شده و تعریقتان با بوی بد همراه نخواهد شد.

شاید بپسندید: با این ریمل خانگی شگفت انگیز مژه های تان را پرپشت و بلند کنید!

۳.کاهش عرق بدن با ضد تعریق

همانطور که گفته شد انواع دئودورانت باعث جلوگیری از ایجاد بوی بد بدن می شوند اما در کاهش عرق بدن نقشی ندارند. با این وجود به نظرتان چگونه در تابستان عرق نکنیم ؟ برای حل این مشکل نیاز به ضد تعریق دارید. انواع ضد تعریق از ترشح عرق جلوگیری کرده و اجازه نمی دهند تعریق به سطح پوست شما برسد. در واقع با استفاده از ضد تعریق، تولید عرق کاهش پیدا نمی کند! اما در مناطقی که از ضد تعریق استفاده کرده اید عرق به سطح پوست شما نمی رسد و به این صورت از ایجاد لک و شوره روی لباستان جلوگیری می شود.

شاید بپسندید: عکس هایی جالب از چهره های بدون آرایش بازیگران هالیوود!

چگونه در تابستان عرق نکنیم

شاید بپسندید: با خواندن این مطلب، دیگر هرگز از قوطی مستقیماً نوشیدنی نمی خورید!

راه های جلوگیری از عرق زیاد در تابستان

چگونه در تابستان عرق نکنیم، در کنار مصرف ضد تعریق، دئودورانت و اسپری های خوشبو کننده، راه های دیگری نیز برای جلوگیری از عرق کردن زیر بغل در تابستان وجود دارد. در ادامه برخی از این راهکار ها را شرح می دهیم.

شاید بپسندید: از شایعه تا واقعیت: تصاویر ازدواج ایلان ماسک با رباتی به نام کاتانلا

۴.تزریق بوتاکس

چگونه در تابستان عرق نکنیم، از بهترین راه های جلوگیری از تعریق در تابستان می توان به تزریق بوتاکس اشاره کرد. البته این روش مناسب افرادی است که دچار بیماری هایپرهیدروزیس هستند و بدنشان بیش از حد لازم عرق می کند. با تزریق بوتاکس غدد مولد عرق مسدود شده و بین ۶ تا ۱۲ ماه عرق نخواهید کرد! از این روش درمانی می توانید در ناحیه زیر بغل، زیر سینه ها، باسن و… استفاده کنید.

جالب خواهد بود: با ماسک توت فرنگی مثل ماه شب چهارده زیبا شوید، این ماسک برای همیشه جوش صورت را از بین می برد!!

چگونه در تابستان عرق نکنیم

احتمالاً بپسندید: راز زنان مصری که در ۵۰ سالگی، پوست ۲۵ ساله دارند!

۵.لباس مناسب بپوشید

چگونه در تابستان عرق نکنیم، از ساده ترین راه های جلوگیری از عرق زیاد در تابستان می توان به استفاده از لباس های نخی و سبک اشاره کرد. در این فصل بهتر است رنگ های روشن را انتخاب کرده و در صورت عرق زیاد از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان صرف نظر کنید. همچنین توصیه می کنیم در فصل تابستان حتماً لباسی با پارچه نخی تهیه کنید تا از بوی بد بدن در امان بمانید.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل نحوه شست و شو، اتو و نگهداری لباس های لینن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا