;
تفریح و سرگرمی

تست تصویری: فردی که از آینده به گذشته آمده است را شناسایی کنید!

چالش تصویری شناخت فرد آمده از آینده: در معمای تصویری امروز، شما باید فردی را که در واقع مسافری از آینده است را شناسایی کنید. یک چشم تیزبین به راحتی قادر است در یک نگاه این فرد را شناسایی کند. پس برای انجام چالش تصویری شناخت مسافر از آینده، کنجکاوی، ادراک و هوش خود را برای پاسخ صحیح به کار ببرید. شخصی هست که متعلق به زمان این معمای تصویری نیست و شما باید او را در چالش تصویری شناخت فرد آمده از آیندهرا شناسایی کنید. برای انجام این آزمون فقط 3 ثانیه وقت دارید.

حل این تست ها نیاز به زمان و حوصله زیادی دارد. مهارت‌های شما به شما این امکان را می‌دهد که پاسخ این هدف تصویری پیچیده را که ما از رسیدن به آن مطمئن نبودیم، بیابید. آنچه شما به دنبال آن بودید درست مقابل چشمان شماست. اما اگر مهارت های شناختی مناسبی نداشته باشید، قطعا نمی توانید در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای آن را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و چالش تصویری شناخت فرد آمده از آینده همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که میان رادیو و دریا مشترک است!؟

چالش تصویری

تصویر فعلی این معما یا چالش تصویری که مجله خبری چشمک برای شما به اشتراک گذاشته است، باعث سردرگمی می شود. گروهی از افراد که احتمالا مربوط به هزاران سال قبل است مشغول انجام امورز روزانه خود هستند. در نگاه اول مسئله غیر عادی در تصویر دیده نمی شود. اما اگر خوب نگاه کنید یک فرد را پیدا خواهید کرد که از آینده به گذشته رفته است. یک مسافر زمان در میان آنها وجود دارد. آن شخص به گونه ای عادی همه را همراهی می کند که رمزگشایی آن بسیار پیچیده است. ماموریت شما این است که در کمتر از 3 ثانیه او را پیدا کرده و از این طریق بتوانید مهارت های فردی و شناختی خود را اثبات کنید.

از آنجایی که زمان زیادی برای حل چالش تصویری شناخت فرد آمده از آینده ندارید، مهم است که به تصویر دقت کنید. شما باید به شدت متمرکز باشید. به هیچ چیز غیر از این تست فکر نکنید. اگر در پازل تصویری زیر دقیق باشید، سریعتر از آنچه تصور می کردید به هدف خواهید رسید. بنابراین اگر واقعاً برای یافتن آنها به دقت و تمرکز نیاز دارید، چند ثانیه نفس بکشید و سپس دوستان خود را به چالش بکشید. آنها را غافلگیر خواهید کرد.

شاید بپسندید: تست هوش: در تصویر چند مربع وجود دارد!؟

چالش تصویری شناخت فرد آمده از آینده

شاید بپسندید:تست هوش: اگر 41=53، 52=73، 63=93، 71= ؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید:چیستان: آن چیست که پر از سوراخ است، اما با این حال آب را نگه‌ می‌ دارد!؟

پاسخ چالش تصویری

اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید باید به شما بگوئیم که زمان شما به پایان رسیده است. لذا می توانید از فرصت دوم خود برای رسیدن به پاسخ استفاده کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا آزمون را مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید: فقط باهوشا در یک نگاه اشتباه تصویر مرد کشاورز را پیدا می کنند!

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام کشور که دو حرف اول نام آن، جنس یک پارچه می شود!

پاسخ چالش تصویری شناخت فرد آمده از آینده: همان طور که در توضیحات اشاره شد، عکس مربوط به تاریخ گذشته بشر است. در نگاه اول هر کسی مرد سمت چپ را مسافر آینده معرفی می کنند. چرا که او یک کوزه در دست دارد. کوزه گری صنعتی است که مربوط به دوره تاریخی تصویر نیست. از سووی دیگر زن سمت راست را هم می بینید که در با رژ لب در حال نقاشی کشیدن است. پس این دو نفر از آینده های متفاوت در این تصویر حضور دارند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدوم بچه شیطون لباس مادرش رو رنگی کرده!

پاسخ چالش تصویری شناخت فرد آمده از آینده

امیدوارم از چالش تصویری شناخت فرد آمده از آینده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی از خانم خوشکلا، همسر دکتره!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: با دلیل بگو که چه کسی مرد تصویر را مسموم کرده است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت بی عقل و با عقل | حکایت نادانی که در عین کم عقلی می گفت من چیزی می دانم که شما نمی دانید!

با پیدا کردن 3 چهره مخفی در گلفروشی اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

چند چوب کبریت در تصویر وجود دارد | خیلی ها اشتباه کردند!

اگر دقیق و تیزی دو زن حاضر در تصویر را شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا