;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: متر اندازه گیری را در مزرعه خرگوش ها پیدا کن!

تست قدرت بینایی با متر اندازه گیری: آیا می توانید متر اندازه گیری را در کمتر از 6 ثانیه پیدا کنید؟ پازل تصویری امروز برای استراحت از روال روزانه شما ایده آل است. هدف این است که هر چه سریعتر متری را که در مزرعه حیوانات قرار دارد را شناسایی کنید. در نگاه اول غیر از مزرعه و طبیعت شی غیر نرمالی در تصویر دیده نمی شود. اما اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که یک متر در گوشه ای از این تصویر پنهان شده است. آیا می توانید این متر را در یک نگاه شناسایی کنید.

هدف از این تست تصویری یافتن متر اندازه گیری در کمتر از 6 ثانیه است و آن را به یک راه عالی برای استراحت و در عین حال تحریک مهارت های مشاهده شما تبدیل می کند. برای پیدا کردن متر اندازه گیری، باید هر گوشه از تصویر را بررسی کنید و اشکالی را که پیدا می کنید مقایسه کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با متر اندازه گیری همراه باشید. آیا می توانید متر اندازه گیری را در اسرع وقت و زمان مشخص شده پیدا کنید!؟

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 1+1=3 و 3+3=7 باشد 9+9=؟ چند می شود؟

تست قدرت بینایی با متر اندازه گیری

این چالش تصویری در صورت نیاز به استراحت، یک لحظه آرامش بخش را نوید می دهد. برای موفقیت در حل این معمای تصویری، به تمرکز و صبر نیاز دارید. در تئوری، بازی آسان به نظر می رسد، اما در عمل، دشوارتر است. برای پیدا کردن متر اندازه گیری، باید توجه زیادی داشته باشید و توهمات نوری را نادیده بگیرید.

به جزئیات تصویر دقت کنید و آن را با سایرین مقایسه کنید تا تفاوت ها را مشاهده کنید. همچنین باید به کلیت تصویر نگاه کنید تا هر گونه ناهماهنگی را که ممکن است شما را در جهت درست راهنمایی کند، مشاهده کنید. اگر بلافاصله متر اندازه گیری را پیدا نکردید، نا امید نشوید. در واقع، جستجوی شما ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. مکانی را پیدا کنید که بتوانید در آن حداکثر تمرکز را داشته باشید. اگر توانستید در زمان تعیین شده پاسخ مناسب را پیدا کنید به شما تبریک می گوئیم.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدام گربه بابقیه فرق داره!؟

تست قدرت بینایی با متر اندازه گیری

شاید بپسندید: اگه گربه را در تصویر خانه جنگلی پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

 

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:  چیستان: آن چیست که یک چشم دارد، اما نمی تواند ببیند!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با متر اندازه گیری

اگر نتوانستید متر اندازه گیری را در تست قدرت بینایی با متر اندازه گیری پیدا نکردید نگران نباشید. احتمالاً به تازگی از یک تمرین دقت و تمرکز خارج شده اید. این نوع تست تصویری می‌تواند یک چالش واقعی باشد و می‌تواند به تمرین زیادی نیاز داشته باشد، بنابراین از تست کردن پازل‌های تصویری ساده‌تر برای تقویت مهارت‌های خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: معما: سه تا رفیق (یک کور، یک لال و یک کر) با هم میرن جزیره ای که هیچ کسی توش نیست. کر به قتل میرسه، لال چطور به رفیق کورش بفهمونه که کر مرده!؟.

.

.

.

.

شاید بپسندید: خواسته های واقعی درونی ات را با این تست شخصیت کشف کنید!

پاسخ تست قدرت بینایی با متر اندازه گیری: اگر می خواهید پاسخ خود را تایید کنید، می توانید پاسخ را در تصویر زیر مشاهده کنید. اگر این تست تصویری را دوست داشتید، می توانید آن را با عزیزان، دوستان یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید. این یک راه عالی برای گذراندن لحظاتی آرام در کنار هم است. همچنین می توانید توانایی های تصویری و فکری آنها را مورد آزمایش قرار دهید.

شاید بپسندید: چیستان: همواره پیش روی ماست ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی توان آن را دید؟

پاسخ تست قدرت بینایی با متر اندازه گیری

امیدوارم از تست قدرت بینایی با متر اندازه گیری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تعداد بزی که در تصویر پیدا می کنی اطلاعات جالبی درباره ات افشا می کند!

حکایت ضرب المثل مرغ همسایه غاز است!

 اگه گربه را بین کاکتوس ها پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!؟

تست قدرت بینایی: گربه را میان ببرها پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا