;
تفریح و سرگرمی

مجموع ارزش عددی میوه ها را در عبارت آخر پیدا کنید | فقط 15 ثانیه وقت دارید!

سوال ریاضی با عبارت های میوه: آیا برای آزمون هوش خود آماده اید؟ ببینید آیا می توانید معادله آخر را در حداکثر 15 ثانیه حل کنید و IQ خود را ثابت کنید!آیا آماده اید تا مهارت های تفکر و منطق خود را آزمایش کنید؟ چالش امروز حل آخرین معادله یا عبارت در سوال ریاضی با عبارت های میوه است. این بیان مشکل در تصویر خلاصه شده است و شما باید مجموع عددی میوه ها را در عبارت آخر پیدا کنید.

بیایید ببینیم آیا آنچه برای شکستن این پازل لازم است دارید یا خیر! تست های منطق و تفکر راهی عالی برای بهبود مهارت های حل مسئله و تصمیم گیری شما هستند.آنها می توانند به شما کمک کنند تا استراتژی هایی برای مقابله با انواع مختلف مسائل ایجاد کنید، و همچنین درک خود را از مفاهیم ریاضی تقویت کنید. بنابراین، چند دقیقه از روز خود را صرف کنید و این پازل را امتحان کنید! با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با عبارت های میوه همراه باشید.

شاید بپسندید: روح و روان‌تان تشنه چیست؟ | یک نماد را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

سوال ریاضی با عبارت های میوه

شما با چالشی روبرو می شوید که شامل حل سه عبارت با موز، گیلاس و سیب است. برای حل آخرین عبارت باید ارزش هر میوه را بفهمید.این چالش از سطح آسانی برخوردار است، بنابراین باید بتوانید با کمی تلاش راه‌حل‌ها را پیدا کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که متمرکز بمانید و از سرنخ های داده شده در معادلات برای یافتن پاسخ صحیح استفاده کنید.

هنگامی که تمام مقادیر را مشخص کردید، باید بتوانید آخرین معادله را حل کنید و چالش را کامل کنید.آموزش ذهن منطقی برای حل آخرین معادله ضروری است. تفکر منطقی مستلزم مهارت تجزیه و تحلیل و حل مسئله است که با تمرین به دست می آید.با به چالش کشیدن مرتب خود با پازل ها، معماها و سایر مشکلات منطقی، مغز شما می تواند به نوع خاصی از تفکر عادت کند.همچنین می توانید تفکر منطقی را از طریق فعالیت هایی که نیاز به حل خلاقانه مسائل دارند، مانند بازی های استراتژیک و کار بر روی پازل یاد بگیرید.

شاید بپسندید: ماجرای مرد هیزم شکن و فرشته و جنیفرلوپز | چرا مردها مجبور به دروغ گفتن می شوند (آخر خنده)

سوال با عبارت های میوه

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیک از این دو زن، مادر دختر بچه است!؟

 

 

 

 

.

.

.

 

.

.

جواب سوال ریاضی با عبارت های میوه

این نوع تمرین به تقویت مهارت های استدلال منطقی شما کمک می کند و توانایی شما را برای ارتباط مفاهیم مختلف به منظور یافتن راه حل ها توسعه می دهد. راه حل را پیدا کردید؟ بیایید بررسی کنیم که آیا موفق شده اید یا خیر!؟

شاید بپسندید: جمیل و جمیله: ماجرای تلخ پسری که عاشق دختر طلسم شده بود+بخش دوم

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال ریاضی با عبارت های میوه: پاسخ (عدد 35) در تصویر زیر ارائه و توضیحات مربوط به آن در تصویر ذکر شده است.

در محاسبات ریاضی طبق قانون Pemdas ابتدا پرانتز محاسبه شود، در اولویت بعدی توان و سپس ضرب و تقسیم دارای اولویت یکسانی هستند که از ضرب بعد تقسیم محاسبه می‌شوند و در اولویت آخر هم جمع اول بعد تفریق. آیا شما به پاسخ دست پیدا کردید!؟

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که بخش آخرش یک عدد یک رقمی است!؟

سوال ریاضی با عبارت های میوه

امیدوارم از سوال ریاضی با عبارت های میوه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 خودت رو راحت کنترل می کنی یا زود بهم می ریزی!؟| یه کاکتوس رو انتخاب کن تا بفهمی!

سوال هوش: با توجه به توالی اعداد، بگوئید چه عددی باید در جای علامت سوال باشد!؟

کدامیک از این دو تا خانم، اتومبیلش سرقتی هست!؟ |پیرزنه یا زن جوان!؟

چیستان: اسم کدام حیوان است که بخش دوم آن یک عدد است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا