;
تفریح و سرگرمی

آیا بیمار باندپیچی شده، همسر زن نگران است!؟

سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار: مجله خبری چشمک با یک ازمون جذاب و چالشی دیگر با شماست. شما باید بتوانید با کمک نشانه های موجود در تصویر پاسخ سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار را در کمتر از 3 ثانیه ارائه دهید. دیدن این نشانه، شاید برای بسیاری در این مدت کوتاه ممکن نباشد. اما یک نگاه تیزبین و متمرکز می تواند در کمتر از 3 ثانیه آن را پیدا کرده و به سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار پاسخ درست ارائه دهد.

آیا شما فکر می کنید که تیزبین ونکته سنج هستید؟ ایا فکر می کنید همواره با ورود به یک مکان، جزئی ترین چیزها را درک می کنید؟ اگر این گونه فکر می کنید با سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار مجله خبری چشمک همراه شوید. این آزمون چشمک می تواند ادعای شما را ثابت کند. پس با سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: اصطلاح اهل بخیه است از کجا آمده است!؟+داستان

سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار

پس همان گونه که اشاره شد، اگر خود را در حل معماهای تصویری و چالشی، متخصص می دانید، با گذراندن این آزمون ثابت کنید . براساس داده های آماری وب سایت طراح این آزمون تنها 15 درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در مدت زمان 3 ثانیه ای، سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار را حل کنند. اگر آماده هستید به تصویر سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار نگاه کنید.

در تصویر شما با یک اتاق بیمارستان روبرو هستید. مصدومی که به شدت دچار جراحت شده است بر روی تخت قرار دارد. او کاملا باندپیچی شده است و مشخص نیست که این بیمار زن است یا مرد. زنی سراسیمه وارد اتاق شده و مدعی می شود که همسرش را به این بیمارستان بستری و این اتاق همسر اوست و فردی که بر روی تخت دراز کشیده است همسرش است. اما پزشکی که در تصویر حضور دارد، مدعی است که بیمار یک خانم است و زن حتما اشتباه به این اتاق آمده است. چرا که در اتاق کناری نیز یک بیمار باندپیچی شده وجود دارد.

به نظر شما در سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار کدامیک درست می گوید؟

شاید بپسندید: چیستان به سبک حبیب | خانمی که پوست سفید و موهای طلایی داشته باشه رو چی میگن!؟

سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار

شاید بپسندید: اگر تمرکزت بالا باشه، چیزی که باعث ترس گوزن شده رو پیدا می کنی!

.

.

.

شاید بپسندید: معمای هوش: شما 3 گاو، 2 سگ و 1 گربه دارید، حیوانات مجموعا چند پا دارند!؟

 

.

.

شاید بپسندید: حکایت همسر ناسازگار: اعتماد بیش از حد مرد به همسرش عاقبت جانش را گرفت!

پاسخ سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار

شاید پاسخ را پیدا کرده باشید. به شما و مهارت دید و قدرت آن تبریک می گوئیم. شما بسیار تیزبین و جزئی نگر هستید. اما اگر می خواهید خود به پاسخ برسید یک تایم 5 ثانیه ای دیگر به شما فرصت داده می شود. این آزمون یک ورزش و تمرین مناسب برای مغز شماست. آن را با دوستان ونزدیکان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: داستان مدیر ورشکسته | داستان جالب درباب اینکه اعتماد به نفس می تواند عامل اصلی موفقیت باشد!

.

.

.

.

شاید بپسندید:  اصطلاح شتر دیدی ندیدی | نه شترت را دیدم نه همسرت را!؟

پاسخ سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار: بله کاملا درست تشخیص دادید. بیمار یک مرد است. زن حقیقت را می گوید. این مسئله از روی نوشته ای که برای هر بیمار در تخت اوست، مشخص است. نام بیمار اقای اسمیت است و دکتر بدون نگاه کردن به مشخصات بیمار، فکر کرده است که با بیمار باندپیچی شده اتاق کناری روبروست.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر زن آمریکایی دهه شصت را پیدا کنید!

سوال تصویری شناسایی جنسیت بیمار

امیدوارم از سوال تصویری با شناسایی جنسیت بیمار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: با توجه به 4 عبارت اول، پاسخ عبارت آخر چند می شود!؟

 اشکال تصویر را پیدا کن و ثابت کن خیلی دقیق و جزئی نگر هستی!

کشاورز ساده دل و دله دزدها | کشاورز ساده ای که سادگی کار دستش داد و کلاه گشادی سرش رفت!

چیستان | آن چیست که خیس می شود تا شما خشک بشوید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا