;
فیلم و سریال

بازیگر نقش تسو در سریال افسانه جومونگ بازیگری را ول کرده و سرآشپز شده+عکس

آشپزی بازیگر نقش تسو در سریال افسانه جومونگ: بازیگر نقش تسو در سال های اخیر فعالیت های جدی در حوزه آشپزی و … دارد. او عکس های متعددی را در حوزه آشپزی و تبلیغات در این حوزه داشته است.  در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک با عکس های جدید آشپزی بازیگر نقش تسو در سریال افسانه جومونگ همراه باشید.

شاید بپسندید:نوزاد سریال دردسرهای عظیم 10 سالش شده و دختر خانم قشنگی شده+ عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید:  چهره زیبای بازیگر نقش شاهدخت سو بیک هیانگ سریال دختر امپراتور بیرون سریال+عکس و بیوگرافی

عکس های آشپزی بازیگر نقش تسو در سریال افسانه جومونگ

بازیگر نقش تسو در سال های اخیر فعالیت های جدی در حوزه آشپزی و … دارد. او عکس های متعددی را در حوزه آشپزی و تبلیغات در این حوزه داشته است.

کیم سونگ سو (کره‌ای: 김승수; زادهٔ ۲۵ ژوئیهٔ ۱۹۷۱) بازیگر اهل کره جنوبی است. از نقش‌ آفرینی‌ های برجسته او می‌توان به ایفای نقش شاهزاده تسو در سریال افسانه جومونگ اشاره کرد. در ادامه برخی از عکس های تبلیغاتی این بازیگر در حوزه آشپزی را مشاهده می کنید.

آشپزی بازیگر نقش تسو

 

 

 

آشپزی بازیگر نقش تسو در سریال افسانه جومونگ

درباره شخصیت تسو در سریال جومونگ

دائه سو ( تسو) امپراطور دانگ بویو و پسر امپراطور گوموا بود که حسادت زیادی به جومونگ داشت و چندین بار به جنگ با وی پرداخت و همینطور در دوران پسرش یوری با گوگوریو چندین جنگ داشت . وی هیچوقت نتوانست نه جومونگ و نه یوری را بکشد . او چندین همسر داشت که از هیچ کدام پسردار نشد و بعدها کوچکترین پسر یونگ پو یعنی دوجین را ولیعهد خود کرد.سرانجام او توسط موهیول نوه جومونگ کشته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + ده =

دکمه بازگشت به بالا