;
تفریح و سرگرمی

اگه تو یه نگاه مار را در تصاویر (3 تصویر) تشخیص دادی، قدرت دیدت هیچ مشکلی نداره!

تست قدرت دید با مارهای مخفی: استتار در میان حیوانات با اهداف گوناگون انجام می شود. شکارچی برای رسیدن به طعمه و طعمه برای دور ماندن از چشمان شکارچی. تصاویر موجود از استتار این حیوانات در طبیعت بسیار جالب توجه هستند. این تصاویر می توانند اثبات کنند که تا چه اندازه دید آدمی می تواند اشتباه کند و بعضی جزئیات را نبیند.

در تست قدرت دید با مارهای مخفی شما می توانید قدرت بینایی، دقت و تمرکز خود را ازمایش کنید. در صورتی که بتوانید مار را در هر تصویر با یک نگاه شناسایی کنید دارای قدرت دید و تمرکز بسار خوبی هستید. با چشمک همراه باشید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با مارهای مخفی همراه شوید.

شاید بپسندید:

تست قدرت دید با مارهای مخفی

قدرت بینایی، دقت ذهن و تمرکز آدمی رابطه مستقیم با عملکردهای مغزی دارند. در صورتی که مغز بتواند فعالیت مناسب داشته باشد، قدرت تمرکز و دقت افزایش می یابد. با افزایش توانائیهای شناختی شما بهتر می توانید جزئیات را مشاهده و بررسی کنید. البته ناگفته نماند برای افزایش عملکرد مغزی باید این نوع چالش ها و بازی های فکری را بر اساس وقت و زمانی که به شما داده شده است، حل نمائید.

در تست قدرت دید با مارهای مخفی شما با یک نگاه باید مارها را شناسایی کنید. در این صورت مغز شما برای دست یافتن به نتیجه نیاز دارد که بیشتر دقت و تمرکز کند. همین موضوع کافی است که مغز شما بیشتر فعالیت کند. اگر آماده هستید تصاویر را با یکدیگر مرور می کنیم.

شاید بپسندید: کدوم مکانیک، یه تفاوت جزئی با بقیه مکانیک ها دارد!

تصویر اول تست قدرت دید با مارهای مخفی

در این تصویر شما باید ماری که خود را به خوبی با محیط اطرافش ترکیب کرده است شناسایی کنید. ممکن است در یک نگاه نتوانید این مار را شناسایی کنید. اما نگران نباشید. با انجام تست های مختلف می توانید قدرت و توانائیهای شناختی خود را افزایش دهید. اگر آماده هستید، تصویر را نگاه کرده و سپس مار درون تصویر را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: حکایت جذاب و شنیدنی شاه عباس و پینه دوز!

تست قدرت دید با مارهای مخفی

شاید بپسندید:چیستان: ۳ بار به هر فردی در عمرش داده می‌شودبار اول و دوم رایگان است و بار سوم در ازای دریافتش، باید پول پرداخت کنید!

.

.

.

احتمالا بپسندید: عکس کودک درون تان چه شکلیه؟ براساس ماه تولدتان عکس کودک درون تان را ببینید!

 

 

.

.

شاید بپسندید:نابغه ها بگن که کدوم یکی از این سه مرد، همسر زن تصویر هست!؟

پاسخ تصویر اول

خوب دقت کنید. بر روی این تنه خشکیده، مار توانسته خود را با آن ترکیب کند و مطمئن هستیم که بیشتر افراد در یک نگاه نمی توانند این مار را شناسایی کنند. بر اساس یک مطالعه در دبیرستان آمریکا، از میان 18 نوجوان شرکت کننده در این ازمون تنها 2 نفر توانستند که این مار را در نگاه اول شناسایی کنند. مار دقیقا همینجاست.

احتمالاً بپسندید: حکایت مرد حکیم و تعلیم شاهزاده!

تست قدرت دید با مارهای مخفی

به هر روی اگز شما توانستید این مار را در نگاه اول پیدا کنید، قدرت دید و تمرکز شما بسیار عالی است. آماده باشید تصویر دوم را با هم مرور می کنیم.

تصویر دوم تست قدرت دید با مارهای مخفی

در این تصویر زمین پوشیده از برگ و پوشش گیاهی یک جنگل در معرض نمایش گذاشته شده است. مار توانسته است خود را به خوبی با برگ های فرسوده و زرد درختان خود را هماهنگ کند. به تصویر نگاه کنید. باید در یک نگاه این مار را شناسایی کند.

شاید بپسندید:اگه تو یه نگاه خرگوش رو بین گربه ها پیدا کنی، آخر تیزبینا هستی!

تست قدرت دید با مارهای مخفی

شاید بپسندید: با کمک تست هوش ریاضی، دانش ریاضیاتی خودت را ارزیابی و معادله را حل کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: دقت ات خوب باشه تو 10 ثانیه 3 تفاوت دو تصویر را پیدا می کنی!| 90 درصد افراد موفی نمیشن!

پاسخ تصویر دوم

به تصویر بار دیگر نگاه کنید. مار در این تصویر به خوبی علامتگذاری شده است.

تست قدرت دید با مارهای مخفی

شاید بپسندید:چیستان: کدام حیوان است که یک سبک موسیقی در نام آن هست!؟

تصویر سوم تست قدرت دید با مارهای مخفی

تست دید با مارهای مخفی

برایتان جالب خواهد بود: تنها یه ذهن آروم میتونه تو 10 ثانیه تعداد فیل های تصویر را شناسایی کنه!؟

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: دانش ریاضیاتی خود را ارزیابی و آخرین معادله را در 15 ثانیه حل کنید!

پاسخ تصویر سوم

تست دید با مارهای مخفی

 

انجام این تست ها

نوع زندگی بشر در سال های اخیر باعث نوعی بی تحرکی گردیده است. عدم فعالیت مناسب جسمی و روحی، سلامت او را مورد تهدید قرار داده است. منشا بسیاری از بیماری های مختلف در حوزه سلامت مربوط به همین موضوع است. به همین دلیل برخی از پزشکان معتقدند که ورزش منظم، تغذیه مناسب و همچنین انجام مرتب بازی های فکری منجر به افزایش فعالیت های مغزی می شود.

انجام فعالیت های مغزی می تواند به بهبود عملکردهای شناختی همچون جزئی نگری، دقت، توجه و حضور ذهن کمک کند. محققان معتقدند که یکی از دلایل رشد بیماری هایی همچون ضعف حافظه، آلزایمر و … می تواند کمبود فعالیت مغزی باشد. انجام این تست ها نیاز به دقت و تمرکز کردن دارد و همین مسئله مغز شما را وادار به فعالیت می کند.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

چیستان: اون چیه که از اسم دوتا حیوون تشکیل شده اما حیوون نیست و خیلی خوشمزست!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان پندآموز مرد فقیر و بقال از سری داستان های هزار و یک شب!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: حکایت آهو در طویله خران ! | همنشینی با احمق و ناجنس از جهنم بدتر است!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:چشمان تیزبین داشته باشی 25 حیوان مخفی تصویر را در 1 دقیقه پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت بی عقل و با عقل از سری داستان های آموزنده مثنوی معنوی!

شاید برایتان جالب باشد

باهوشا بگن: فقط یکی از این فضانوردها، انسان واقعی است!

یکی از گربه ها یه تفاوت جزئی با بقیه داره که فقط یه تیزبین متوجه میشه!

در صورتی که دو نیمکره مغزتان فعال باشد، هر دو چهره را در یک نگاه تشخیص می دهید!

چیستان:از هر طرف که آن را بخوانی باز میوه است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا