;
تفریح و سرگرمی

در تصویر چند اسب وجود دارد | نابغه ها همه اسب ها را پیدا می کنند!

تست قدرت دید با اسب های مخفی: تعداد زیادی اسب در این تصویر وجود دارد. آیا می توانید همه اسب ها را در تست قدرت دید با اسب های مخفی پیدا کنید؟ این چالش نه تنها به شما این امکان را می دهد که سرگرم شوید، بلکه ظرفیت فکری خود را نیز محک بزنید. تست IQ یک سرگرمی واقعی است و به شما امکان می دهد توانایی های شناختی خود را اندازه گیری کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با اسب های مخفی همراه شوید.

با توجه به آنچه در بالا گفته شد همه بازی های تصویری برای تمرین دادن مغز مناسب هستند و فعالیت های مغزی را افزایش می دهند. بنابراین، این چالش روز نه تنها برای موفقیت های مختلف، بلکه برای زندگی حرفه ای شما نیز بسیار مفید است. برای حل یک پازل مانند تست قدرت دید با اسب های مخفی، باید تمرکز کنید و با صداهای بیرونی حواس خود را پرت نکنید.

بنابراین، ضروری است که قبل از شروع این چالش در یک مکان آرام بمانید. علاوه بر این، در این بازی به صبر نیز نیاز است، زیرا برای یافتن آنها به زمان نیاز دارید، در حالی که زمان واقعاً محدود است. برای اینکه شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید، از دور به تصویر نگاه کنید و کمی به عقب برگردید تا دید بهتری داشته باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: صاحب اسب سیاه کجاست!؟

تست قدرت دید با اسب های مخفی

در این آزمایش جدید، شما با تصویری روبرو هستید که نشان دهنده 13 اسب است. تصویر کمی تار است و تشخیص اسب ها واقعا دشوار است. بنابراین چالش پیدا کردن سریع این 13 اسب در 20 ثانیه است. بنابراین، اگر آماده هستید، شروع کنید!

حل چنین پازلی به تقویت تمرکز و کارکرد مغز کمک می کند. و از آنجایی که باید به جزئیات دقت کنید و تصویر را سریع به خاطر بسپارید، انجام این کار به بهبود حافظه نیز کمک می کند. برای اینکه بفهمید آیا قادر به شناسایی اسب ها بوده اید، اکنون آن را بررسی کنید.

پس از مشاهده، می بینید که اسب ها در ناحیه صورتی نقاشی پراکنده شده اند. اگر باهوش باشید حتما متوجه آن شده اید. در واقع، تنها با یک چشم، می توانید به راحتی تصاویر را پیدا کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پلنگ برفی کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت دید با اسب های مخفی

شاید بپسندید: معمای هوش: کی تظاهر می کنه که پولداره!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چشات تیز باشه تفاوت های دو تصویر نینجای ژاپنی را پیدا می کنی!

 

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت مادر شوهر و عروس خل و چل | رازی که نباید فاش می شد!

پاسخ تست قدرت دید با اسب های مخفی

اگر موفق به کشف مکان هایی شده اید که این حیوانات در آن یافت می شوند، به شما تبریک می گویم! صبر و استقامت شما نتیجه داده است. همچنین به این معنی است که شما فردی هستید که بسیار حواسش به جزئیات است. اما حتی اگر آنها را پیدا نکردید، از خودتان ناامید یا ناامید نشوید. با مراجعه منظم به سایت ما می توانید با چالش های دیگر روبرو شوید. سپس مغز شما به این نوع فعالیت عادت خواهد کرد.

شاید بپسندید:  داستان شرط ازدواج دختر کشاورز: داستان دم گاوی که شرط ازدواج بود!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت با کم عقل رفیق نشو!

در اینجا مکان این 13 اسب مشخص شده است. اسب اول به صورت بزرگ نشان داده شده است و بقیه در اطراف و در کنار آن، دقیقاً در سمت چپ و راست قرار دارند.

شاید بپسندید:آزمون قدرت بینایی : کرم کجاست!؟

پاسخ تست قدرت دید با اسب های مخفی

شاید بپسندید:حکایت مرد سه زنه | آخر و عاقبت مردی که چند زن گرفته بود و آنها را فریب می داد!

امیدوارم از تست قدرت دید با اسب های مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید:  انتخاب یکی از این درخت ها می تواند، بخشی از شخصیت شما را افشا کند!

 

 

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:  قابل توجه تیزبین‌ها: قدرت بینایی‌ات رو با یافتن گلابی متفاوت اثبات کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدوم مرد، همسرش از خودش خیلی بزرگتره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 4+4=16، 5+5=20 و 6+6=24 باشد 7+7=؟ چند می شود؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: ریاضی‌ات خوب باشه در کمتر از 10 ثانیه ارزش عددی خانه، گربه و سگ را پیدا می کنید!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

بیشتر بخوانید: اگه پروانه را تو تصویر پیدا کردی میشه گفت چشمات مثل شاهین تیزه!

حکایت شنیدنی زن بدکاره و مرد عابد | زنی بدکاره ای که بهشتی شد!

باهوشا جواب بدن: با توجه به 3 عبارت اول، عبارت 44= ؟ چی میشه!؟

چشات تیز مثل عقاب باشه تو یه نگاه حرف O را بین Q ها پیدا می کنی!

داستان کوتاه نادان پولدار و دانای بی پول!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا