;
تفریح و سرگرمی

اگه پاندا رو میون سگ های خالدار پیدا کنی چشات مثل شاهینه!!!

آزمون شناسایی پاندا میان سگ ها: فراموشی و از دست دادن حافظه به یکی از معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. در این میان انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد.

تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در آزمون شناسایی پاندا میان سگ ها می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی چشمک و آزمون شناسایی پاندا میان سگ ها همراه باشید.

بیشتر بخوانید: کدومیکی از این سه جوون خوش تیپ، همسر این خانم خوشکله است!

آزمون شناسایی پاندا میان سگ ها

این تصویر از اثار هنرمند مجارستانی است. دوداس در تمام آثار خود تلاش می کند که در میان جنبه عمومی تصویر، یک تفاوت را ایجاد کند و بدین ترتیب بینایی، دقت و تمرکز مخاطبان خود را به چالش بکشد. شما باید بتوانید در تصویر ذیل حیوانی که با بقیه متفاوت است را شناسایی کنید. در این تصویر شما با تعداد زیادی سگ خالدار شکاری روبرو هستید. اگر بتوانید در عرض ده ثانیه پاندایی را که در میان این سگ های خالدار پنهان شده است را ببینید، می توانید در بین 17 درصد افرادی باشید که دارای قدرت تمرکز و بینایی خوبی هستند. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی پاندا میان سگ ها نگاه کنید.

بنابراین با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، آیا آماده بازی هستید؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید! آیا فکر می کنید می توانید پاندای تصویر را در کمتر از 6 ثانیه تشخیص دهید؟ چالش را انجام دهید و دریابید که آیا آنچه را که برای شناسایی تفاوت های ظریف لازم است دارید یا خیر؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید و ببینید که چقدر سریع می توانید پاندا را در تصویر آزمون شناسایی پاندا میان سگ ها تشخیص دهید!

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

آزمون شناسایی پاندا میان سگ ها

شاید بپسندید: باهوشای تیزبین اشتباه تصویر فضا و فضانورد را در یک نگاه پیدا می کنن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چقدر پیگیر و خستگی ناپذیری!؟ یکی از این 3 کاملیا را انتخاب کن تا متوجه شوی!؟

 

.

.

.

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

جواب آزمون شناسایی پاندا میان سگ ها

آیا پاندا را مشاهده کرده اید؟ مهارت های خود را تست کردید! 6 ثانیه اول شما به پایان رسید. اگر تمایل داشته باشید از فرصت دوم خود می توانید استفاده کنید.

شاید بپسندید: اگه آهوی تصویر رو تو یک نگاه پیدا کنی چشات مثل عقاب تیزه!

.

.

.

شاید بپسندید: جاه طلبی‌ات برای چیه!؟ | اگه خبر نداری یکی از خورشیدها را انتخاب کن تا بگم!

.

.

.

.

 شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه موش رو تو تصویر شیر جنگل پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

پاسخ آزمون شناسایی پاندا میان سگ ها: بازی‌هایی از این دست می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. آنها ذهن ما را به چالش می کشند و به ما کمک می کنند تا مهارت های مشاهده خود را توسعه دهیم. این یک راه عالی برای گذراندن زمان و تمرکز بر جزئیات است. با این نکات و ترفندهای کلی، می‌توانید در کمترین زمان به یک نقطه‌بین متخصص تبدیل شوید. پاندا در تصویر ذیل علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: ویدیو+ ببینید نهنگ قاتل چه جوری کمر فک دریایی رو خرد و خمیر می کنه!

پاسخ آزمون شناسایی پاندا میان سگ ها

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک لایش نمی رسد ولی دولایش می رسد!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی پاندا میان سگ ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه جغدی که خودش رو استتار کرده پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: همیشه پیش روت هست، ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی تونی ببینی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان فقیر پرخور و هیزم فروش از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه باهوشی بگو که کدوم یکی از این دو زوج، زن و شوهر واقعی هستند!؟

آنچه در نگاه اول در تصویر می بینی ترس واقعی‌ات رو آشکار می کنه!

اگه باهوشی سریع بگو مجموع معادله آخر کیف و کفش و … چند می شود!؟

دقت‌ات مثل شرلوک هولمز باشه 5 شکلک متفاوت با روند تصویر را پیدا می کنی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا