;
فیلم و سریال

عکسی کارتونی و فانتزی که یکی از طرفدارن روژان و وکیل سریال نون خ منتشر کرده و بسیار وایرال شده+عکس

عکس فانتزی روژان و وکیل سریال نون خ: هدیه بازوند بازیگر نقش روژان سریال نون خ و هدی استواری بازیگر نقش وکیل با عکس های شخصی و ناگفته های زندگی و تسلط اش را از زبان خودش می خوانید. هدیه بازوند متولد 27 مراد 1366 در بندرعباس ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

هدی استواری هم بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون در تاریخ 21 شهریورماه سال 62 در کرمانشاه متولد شده است . اصالتا کرد است و یک خواهر دوقلو به نام هانیه دارد. هدی استواری از جمله بازیگرانی است که کارش را با تئاتر شروع کرده است . نمایش هایی که این بازیگر در آن به نقش آفرینی پرداخته ، تئاترهای عروس مردگان ، خسیس، عبور و .. بود. اخیرا هم در سریال های تلویزیونی از جمله سریال «نون خ» به ایفای نقش پرداخته است.

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال با مجله خبری چشمک ضمن مطالعه بیوگرافی هدی استواری و هدیه بازوند با عکس فانتزی روژان و وکیل سریال نون خ همراه باشید.

عکس فانتزی روژان و وکیل سریال نون خ

عکس فانتزی روژان و وکیل سریال نون خ

بیوگرافی هدی استواری

هدی استواری نقش عطا را در سریال دیدنی «نون خ» بر عهده داشت . این سریال در نوروز 1400 روی آنتن رفت و بازیگران جوانی چون ندا قاسمی ، هدیه بازوند و صهبا شرافتی در آن بازی کرده اند . بازیگر نقش عطا در نون خ ، دوست نازنین و وکیل اخراج شده از دانشگاه بود. با بازی هدی استواری در سریال نون خ بسیاری از طرفداران این فیلم می خواستند بدانند قد هدی استواری چقدر است ؟ این بازیگر 174 سانتی متر قد دارد و بازیگری قد بلند است.

اکثر بازیگران این فیلم کرد زبان بوده و به لهجه شیرین کردی صحبت می کردند. سریال نون خ از ساخته های هنرمند توانای کشور سعید آقاخانی است . هدی استواری در رابطه با سعید آقاخانی گفته بود :

یکی از اتفاقات خوب زندگی من آشنای با انسان کامل به معنای واقعی توانمند و با تجربه ای همچون سعید آقاخانی میباشد و امیدوارم که توانسته باشم در کنار شما به تجربیات و آموخته هایم اضافه کرده باشم.

بیوگرافی هدیه بازوند

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و حالا در سینما حضور دارد.در بندرعباس متولد شده اما اصالتا کرد کرمانشاهی بوده و دو برادر هم دارد ، می گوید با اینکه اصالتا کرد است اما به شدت شهر خود بندرعباس را دوست دارد.

روزهایی که باید از طریق انتخاب رشته دانشگاهی مسیر کاری ام رو تعیین میکردم گفتم بازیگری ، اما با مخالفت روبرو شدم. طبق معمولِ نظر اکثر خانواده ها یا باید دکتر میشدم یا مهندس ، بازیگری در گوشه ای از قلب و ذهن من موند و من مهندسی معماری رو که اتفاقا خیلی هم بهش علاقه داشتم رو تموم کردم.

دوره های بازیگری را از کلاس های موسسه امین تارخ و پسر ایشان نیما تارخ گذراند سپس وارد ورکشاپ های موسسه نقش اول شد. در کلاس های سیروس الوند و بهرنگ توفیقی هم حضور داشت سپس دوره های پادمآرت آقای کیومرث مرادی (بازیگری به روش کوین اسپیسی) را هم گذراند.

در سال 97 وقتی 31 ساله بود با سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی در نقش موش بند اولین تجربه بازیگری خود در جلوی دوربین را بدست آورد. او سپس نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت بکارگردانی سیروس الوند کنار چهره هایی چون پرویز پرستویی و ماهور الوند ایفاکرد.

خانم هدیه بازوند در نوروز 98 با سریال نون خ به کارگردانی آقاخانی در نقش روژان به قاب تلویزیون بازگشت و سال 1400 نیز با همین نقش در فصل سوم حضور دارد. ندا قاسمی ، شقایق دهقان و نسرین مرادی نیز در فصل سوم حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا