;
تفریح و سرگرمی

یه صندلی رو برای نشستن انتخاب کن تا بگم وجه غالب شخصیت ات چیه!؟

تست شخصیت براساس انتخاب صندلی: اگر وارد یک سالن شوید و صندلی های مختلفی وجود داشته باشد تا بر روی آنها بنشینید، کدام را انتخاب می کنید؟ یک صندلی را انتخاب کنید؟ انتخاب شما جنبه های شگفت انگیز شخصیت شما را آشکار خواهد کرد. با تست شخصیت براساس انتخاب صندلی و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی یافتن حرف Y: این تست تمام حواس شما را فعال می‌کند، پنج Y را بین X ها پیدا کنید!

تست شخصیت براساس انتخاب صندلی

با این تست شخصیت شما می توانید در عرض چند ثانیه جزئیات بیشتری را در مورد خودتان کشف کنید، فقط باید انتخاب کنید که کدام یک از صندلی ها را بیشتر دوست دارید. با این تست شخصیت شما می توانید در عرض چند ثانیه جزئیات بیشتری را در مورد خودتان کشف کنید، فقط باید انتخاب کنید که کدام یک از صندلی ها را بیشتر دوست دارید.

یک تست شخصیت جدید در مجله خبری چشمک منتشر شده است و به شما کمک می کند تا بفهمید که آیا دارای روح ماجراجویی هستید یا خیر؟ آیا دوست دارید برای رویاهای خود بجنگید؟ مراقب باشید این تست بیش از سه دقیقه وقت شما را نمی گیرد. انتخاب شما جزئیات پنهان شخصیت شما را آشکار می کند.

شاید بپسندید: آزمون هوش شناخت فرد عادی در زندان: کدامیک از افراد تصویر، زندانی نیست!؟

تست شخصیت براساس انتخاب صندلی

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی صاحبخانه های اصلی: اگه خیلی باهوش باشی در یک نگاه صاحب خانه را پیدا می کنی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:قابل توجه باهوشای نابغه: در 3 ثانیه قاتل پرنسس را در تصویر شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی کاکتوس متفاوت رو پیدا کن، همه کاربران متعجب شدند!

پاسخ تست شخصیت براساس انتخاب صندلی

پس از انتخاب صندلی خودتان می توانید به بخش پاسخ ها مراجعه کنید. تفسیر انتخاب شما به صورت خلاصه در هر بخش آمده است. خود را بهتر بشناسید.

صندلی 1

صندلی 1

انتخاب تست شخصیت براساس انتخاب صندلی: شما به کاری که یه آن مشغول هستید، علاقه مند هستید. لذا برای رویاهای خود می جنگید و  زمانی که احساس بهره وری می کنید واقعاً احساس خوشبختی می کنید. برای شما هیچ مانعی وجود ندارد که شما را متوقف کند. بنابراین شما همیشه در هر پروژه یا هدف بهترین تلاش خود را می کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت براساس انتخاب گل: یکی از گل ها را انتخاب تا بگم آیا واقعاً فرد شادی هستی یا خیر!؟

صندلی 2

صندلی 2

شما دوست ایده آلی برای هر کسی هستید که به دنبال تخلیه خود از تمام هیجانات و نگرانی هاست. زیرا همیشه کلمات و توصیه های مناسب برای آرام کردن هر ناراحتی دارید. علاوه بر این، شما احساسات بسیار شریفی دارید که قابل تحسین است.

شاید بپسندید: تست حسادت با ماهی: یکی ماهی را انتخاب کن تا بگم چه کسی به شما حسودی می کنه!؟

صندلی 3

صندلی 3

انتخاب تست شخصیت براساس انتخاب صندلی: شما ذهن بسیار خلاقی دارید، قادر به ابداع چیزهای جدید و همچنین سخت کار کردن هستید. از طرفی شما در تصمیم گیری بسیار مستقل هستید، نمی گذارید دیگران به جای شما فکر کنند.

شاید بپسندید:تست شناسایی تفاوتهای تصویر خانم موشه: اگر تفاوت های دو تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنی، دقت ات عالیه!

صندلی 4

صندلی 4

بسیار سرحال هستید و همیشه لبخند بر لب دارید، دوست ندارید در جاهایی باشید که احساس راحتی نمی کنید. در عین حال، شما می خواهید همه اطرافیانتان خوشحال باشند، زیرا این باعث خوشحالی شما نیز می شود.

شاید بپسندید: شناخت خطای جالب: در این تصویر چند اشتباه وجود داره!؟ فقط تیزبینا همه رو تو 3 ثانیه پیدا می‌کنند!

صندلی 5

تست شخصیت براساس انتخاب صندلی

انتخاب تست شخصیت براساس انتخاب صندلی: شما فردی بسیار برونگرا هستید که دوست دارید در چرخ فلکی از احساسات سیر کنید. علاوه بر این، دوست دارید زیاد معاشرت کنید و به حرف های دیگران گوش دهید.

صندلی 6

تست شخصیت براساس انتخاب صندلی

شما عاشق تجربه احساسات جدید و احساس آزادی برای بیان احساسات خود هستید. روال شما را خسته می کند، بنابراین به دنبال تغییرات در زندگی خود هستید.

احتمالاً بپسندید: تست هوش شرلوک هلمز: فقط افراد دارای هوش کارآگاهی می توانند پدر واقعی نوزاد را در تصویر پیدا کنند!

صندلی 7

تست شخصیت براساس انتخاب صندلی

انتخاب تست شخصیت براساس انتخاب صندلی: شما فردی بسیار خلاق و باهوش هستید و قبل از تصمیم گیری همیشه عواقب آن را تجزیه و تحلیل می کنید.

صندلی 8

تست شخصیت براساس انتخاب صندلی

شکی نیست که شما بسیار بامزه، خودجوش و مهربان هستید، هیچ کس از شما خسته نمی شود زیرا حس شوخ طبعی خوبی دارید.

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب صندلی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آخر تیزبینایی!؟ پس بگو اشکال اساسی تصویر جزیره متروک و زن و مرد تنها چیه؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت فرد دروغگو در هواپیما: آیا مرد داخل هواپیما، واقعا یک زندانی فراری است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه هوش منطقی‌ات بالا باشه، راحت مادر پسر بچه عکس رو شناسایی می کنی! |خیلیا اشتباه جواب دادن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید بپسندید: بزرگی کنید و به دختر خانمه کمک کنید که گزینه مناسبش برای ازدواج را انتخاب کنه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: چه کسی دروغ می گوید؟|بتونی این معما را حل کنی در باهوش بودن دست هرکول پوآرو رو از پشت بستی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی 5 تفاوت دخترک: با پیدا کردن 5 تفاوت این دو تصویر، دقت و تیزبینی خود را اثبات کنید!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست روان شناسی جذابیت کدوم زن بیشتره؟ نتیجه تست حیرت انگیزه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پلیس ساختگی:کدامیک از افراد تصویر،در پوشش لباس پلیس تصمیم دارد که طلا قاچاق کند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس انتخاب ماسک:یک ماسک را انتخاب کنید تا بگم تو زندگی واقعاً دنبال چی هستی!؟

برایتان جالب خواهد یود

 آزمون هوش شناخت دروغگو: اگر باهوشی سریع بگو کدومیکی داره دروغ میگه!؟| زنه با بچه!

قابل توجه تیزبین ها: به زن قبل از سوار شدن به هواپیما نگاه کنید: 5 تفاوت دو تصویر را پیدا کنید!

آزمون شناسایی شخص زامبی: نکته سنج ها در یک نگاه زامبی را شناسایی خواهند کرد!

هوش تصویری شناخت همسر:کدامیک از افراد تحت تعقیب، شوهر این زن است!؟

آزمون شناسایی حقیقت: کدام یک از افراد تصویر در مورد دو نوزاد حقیقت را می گوید؟| دکتر یا پدر نوزاد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا