;
تفریح و سرگرمی

حیوانات درنده ای که در کمین گاو میش ها هستند را شناسایی کنید!

تست بینایی با شناسایی حیوانات درنده: دیوید باو در سفر اخیر خود به آفریقای جنوبی و پارک ملی کروگر، در حال مشاهده گاومیش هایی بود که در رودخانه ای کم عمق ایستاده بودند که ناگهان حیوانات دچار آشفتگی شدند. عکاس دوربین خود را به سمت ساحل رودخانه چرخاند و متوجه شد که شیرها در علف های بلند پنهان شده اند و گاومیش ها را نظاره می کنند!

دیوید عکس های متعددی از این صحنه برداشت. او  یکی از تصاویر خود را در صفحه فیس بوک گروه پارک های ملی آفریقای جنوبی به اشتراک گذاشت و پرسید: “چند شیر در این عکس وجود دارد؟” این پست خیلی سریع بازدیدکنندگان زیادی پیدا کرد و و توانست در کمتر از 1 ساعت بیش از 1000 بار همرسانی شود. بسیاری از شرکت کنندگان در این آزمون یا تست بینایی با شناسایی حیوانات درنده نتوانستند در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای همه شیرهای استتار شده و مخفی تصویر را پیدا کنند.

شاید بپسندید:حکایت کوتاه تاریخی گرگ طمعکار | روزنه های کوچک زندگی ات را به طمع آینده نبند!

تست بینایی با شناسایی حیوانات درنده

پارک ملی کروگر، یکی از بزرگترین و محبوب ترین ذخیره گاه های بازی آفریقا، در شمال شرقی آفریقای جنوبی واقع شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند شیرها، فیل‌ها، کرگدن‌ها، پلنگ‌ها و گاومیش‌ها و همچنین مجموعه وسیعی از پستانداران و پرندگان را مشاهده کنند.

اکنون تصویر تست بینایی با شناسایی حیوانات درنده را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. دیدن این شیرها توسط کسانی که از دقت، تمرکز و دید عالی برخوردار باشند، چندان مشکل نخواهد بود. با کمک تست بینایی با شناسایی حیوانات درنده می توانید میزان توانائیهای شناختی خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. در صورتی که نتوانید در زمان مشخص شده آنها را پیدا کنید، می توانید بیشتر دقت کنید و به این ترتیب ذهن و مغز خود را ورزش دهید.

اکنون تصویر تست بینایی با شناسایی حیوانات درنده را با هم مرور می کنیم. یادتان باشد برای پیدا کردن این شیرهای مخفی فقط 5 ثانیه فرصت خواهید داشت.

شاید بپسندید: با شناسایی حرف متفاوت در میان حروف G، ثابت کن که قدرت دیدت مثل عقابه!

تست بینایی با شناسایی حیوانات درنده

شاید بپسندید: چه اشتباهی در تصویر استخر می بینید | تیزبین ها در یک نگاه متوجه میشن!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی با شناسایی حیوانات درنده

زمان 5 ثانیه ای شما به اتمام رسید. احتمالاً هنوز نتوانستید پاسخ را پیدا کنید. لذا می توانید از تلاش دوم خود استفاده کنید. البته باید گفت که شما به هدف اصلی خود که همان ورزش ذهن و مغز است رسیده اید. اما با این حال می توانید بیشتر تصویر تست بینایی با شناسایی حیوانات درنده را بررسی کنید.

شاید بپسندید: تعداد آدمهای تصویر را در 10 ثانیه شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی با شناسایی حیوانات درنده: در مورد تصویر نمایش داده شده در مسابقه، بینندگان ممکن است در نگاه اول یک شیر، سپس شیر دیگر و احتمالاً شیر دیگری را ببینند. اما یافتن شیر چهارم  به گفته بوگ دشوارتر است. “شما فقط می توانید یک گوش و یک نقطه از چشم را ببینید.”هر چهار شیر در تصویر پایین علامتگذاری شده اند.

شاید بپسندید: فقط آدمای تیز، تو نگاه اول متوجه اشتباه تصویر پارک میشن | خیلی ها موفق نمیشن!

جواب تست بینایی با شناخت حیوانات درنده

امیدوارم از تست بینایی با شناسایی حیوانات درنده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت عروسی که شب زفاف به دیدار عشق قدیمی رفت: داستان عشق و جوانمردی و غیرت!

با اضافه کردن 1 چوب کبریت، عبارت غلط را اصلاح کنید | افراد زیادی موفق نمی شوند!

چیستان: کدام میوه است که در اسمش تمام حروف جیران را دارد!؟

تست هوش: عدد پایانی عبارت 14, 15, 18, 27, ؟؟ چیست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا