;
تفریح و سرگرمی

فقط باهوشا در یک نگاه اشتباه تصویر مرد کشاورز را پیدا می کنند!

سوال تصویری شناسایی اشتباه تصویر: تصاویر متعددی با خطاهای فاحش در اینترنت وجود دارند. این تصاویر و سازندگان انها تلاش دارند تا نوع نگاه سطحی افراد را تغییر دهند. کلی نگری آنها را به جزئی نگری تغییر دهند و افراد را وادار کنند که دقیق تر به پدیده ها و محیط اطرافشان نگاه کنند. در مطلبی که امروز بخش سرگرمی وب سایت چشمک برای شما به اشتراک گذاشته شده است، یک نمونه از این تصاویر را با عنوان سوال تصویری شناسایی اشتباه تصویر مشاهده خواهید کرد. شما باید بتوانید خطای موجود در تصویر را در 5 ثانیه تشخیص دهید.

به باور سازنده سوال تصویری شناسایی اشتباه تصویر، تعداد معدود از افراد می توانند در زمان مشخص شده اشتباه تصویر را پیدا کنند. چرا که بیشتر افراد به چشمان خود آموزش داده اند که کلی نگر شود. این مسئله سبب می شود که مغز کمتر فعالیت کند و کاهش فعالیت مغز می تواند در سنین میانسالی مشکلات عدیده ای را برای فرد ایجاد کند. اط ضعف حافظه و فراموشی گرفته تا دیگر بیماری های مربوط به مغز. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناسایی اشتباه تصویر همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام کشور است که سه حرف اولش اسم یکی از سبزیجات است!؟

سوال تصویری شناسایی اشتباه تصویر

پس  اگر معمای پشت این تصویر را حل کنید، شما جزو 8 درصد افرادی خواهید بود که تاکنون آنها را حل کرده اند. تمرکز داشته باشید و این معمای تصویری را حل کنید که فقط گروهی از افراد به لطف توجه به کوچکترین جزئیات آن را حل کردند، این معما درباره چیست؟ شما باید خطایی را در نقاشی زیر پیدا کنید که دیدن آن تنها برای یک چشم تیزبین ممکن است.

اگر آماده هستید چشمان خود را آماده کنید. برای لحظه ای کوتاه حداکثر 5 ثانیه آنها را ببندید. سپس چند پلک زده و با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.تلاش کنید در زمان مشخص شده 5 ثانیه، سوال تصویری شناسایی اشتباه تصویر را حل کنید. خطا را شناسایی کنید و اثبات کنید که فردی تیزبین و جزئی نگر هستید. زمان شما از اکنون که تصویر سوال تصویری شناسایی اشتباه تصویر را می بینید شروع شد!

شاید بپسندید: کدامیک از افراد تصمیم دارد کودک نشسته بر روی زمین را بدزدد!؟

سوال تصویری شناسایی اشتباه تصویر

بیشتر بخوانید: اگر با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

.

.

.

.

 

 

شاید بپسندید:قدرت بینایی خودت را با پیدا کردن سگ در میان گربه ها ارزیابی کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام جانور است که سرگرگ و کمر مار و دم آهو را دارد!؟

پاسخ سوال تصویری شناسایی اشتباه تصویر

آیا اشتباه فاحش موجود در این تصویر نقاشی را پیدا کردید؟ به خاطر داشته باشید، صدها معما و چالش بصری را می توان در شبکه های اجتماعی یافت، اما این چالش جزو سخت ترین آنهاست. اکنون که در زمان 5 ثانیه این معمای تصویری را نتوانستید حل کنید ما از شما دعوت می کنیم تا 5 ثانیه دیگر به تصویر نگاه کنید. احتمالا در 5 ثانیه دوم بتوانید بر سوال تصویری شناسایی اشتباه تصویر غلبه کنید.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا همسر مرد گیجه!؟

.

.

 

شاید بپسندید: سوال ریاضی: حاصل عبارت 18÷3(5-4+1)=? چند می شود!؟

.

.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: عدد 888 را بین اعداد 808 پیدا کنید!

در بسیاری از مناطق روستایی، چاه ها برای به دست آوردن آب آشامیدنی ضروری هستند، اما بدست آوردن آب از قعر چاه تنها در صورتی که روش استخراج به درستی کار کند، امکان پذیر است. همانطور که حدس زدید، خطا مربوط به چاه است. معلوم شد که آن مرد مجبور شده است از کشیدن آب خودداری کند، زیرا هیچ اهرمی برای کشیدن آب از قعر چاه وجود ندارد. علیرغم اینکه همه امکانات برای این اهرم بر لبه چاه تعبیه شده است. به هر حال مرد تصویر احتمالا به دنبال طنابی می رود که با اتصال به سطل، آن را به درون چاه بیندازد و به شیوه دستی از چاه آب بیرون بکشد.

شاید بپسندید: یکی از سه حیوان را انتخاب کن و سپس نتیجه انتخاب تان را مطالعه کنید!

پاسخ سوال تصویری شناسایی اشتباه تصویر

امیدوارم از سوال تصویری شناسایی اشتباه تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با انتخاب یکی از سنگ ها، خود واقعی‌ات را کشف کن! آیا برای کشف شخصیت درونی‌ات آماده ای؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

کدومیکی از این خانم خوشکلا نامزد مرد بیمار است!؟

یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بگم چقدر برای خود وقت میذاری و احترام قائلی!؟

 اگه چشات مثل عقاب باشه تو نگاه اول جغدها را بین مرغ ها پیدا کن!

سوال ریاضی: مجموع ارزش عددی پرندگان در عبارت آخر چند می شود!؟

معشوقه مرد جوان را بین سه زن تصویر پیدا کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا