;
تفریح و سرگرمی

آیا یک آدم تک رو هستی یا آدمی که کنار گروه عالی عمل می کنه!

تست شخصیت فردگرایی یا جمع گرایی: جرات دارید بیشتر در مورد خودتان کشف کنید؟ تست شخصیت فردگرایی یا جمع گرایی را امتحان کنید! جنبه های پنهان شخصیت خود را کشف کنید و متوجه شوید که آیا تمایل دارید در تیم کار کنید یا ترجیح می دهید به تنهایی کار کنید. غوطه ور شوید، ببینید جزیره انتخابی شما در مورد شما چه چیزی را نشان می دهد! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت فردگرایی یا جمع گرایی همراه شوید.

شاید بپسندید:چشات مثل عقاب باشه، تعداد دقیق فیل ها را شناسایی می کنی!

تست شخصیت فردگرایی یا جمع گرایی

آیا تا به حال فکر کرده اید که انتخاب یک محیط در مورد شخصیت شما چه می گوید؟ آیا شما یک بازیکن تیمی هستید یا ترجیح می دهید انفرادی پرواز کنید؟ خوب، شما خوش شانس هستید! تست شخصیت فردگرایی یا جمع گرایی، سریع و سرگرم کننده می تواند بینش های شگفت انگیزی به شما بدهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک جزیره را انتخاب کنید. ساده به نظر می رسد. فقط به ناخودآگاه خود تکیه کنید و لازم نیست زیاد فکر کنید.

شاید بپسندید:اگه 3 تا تفاوت تصویر دخترک ورزشکار را پیدا کنی، دقیق و تیزی!

تست شخصیت فردگرایی یا جمع گرایی

شاید بپسندید: فیلم برداشت تخمه کدو به روشی جالب از مزارع کدو!

.

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن وزن هر حیوان، مجموع وزنی 3 حیوان در معادله آخر را پیدا کنید!

پاسخ تست شخصیت فردگرایی یا جمع گرایی

همانطور که اشاره شد تنها نکته تست شخصیت فردگرایی یا جمع گرایی در این است که شما باید با غریزه درونی خود پیش بروید. زیاد در مورد تصویر تست شخصیت فردگرایی یا جمع گرایی فکر نکنید، فقط سریع انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید، این در مورد آنچه شما می خواهید نیست، بلکه در مورد آنچه شما نیاز دارید است. ناخودآگاه تان شما را بهتر از آنچه فکر می کنید می شناسد. بنابراین، بیایید شروع کنیم!

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی : قرقره نخ کجاست!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدوم یکی از این 3 نفر داره ادای یه نقاش رو در میاره!؟

تست شخصیت فردگرایی یا جمع گرایی

جزیره 1

اگر جزیره 1 را انتخاب کردید، یک بازیکن واقعی تیم یا به عبارت دیگر جمع گرا هستید. شما در محیط هایی که نیاز به همکاری و تلاش جمعی دارد، پیشرفت می کنید. یک توانایی طبیعی برای گرد هم آوردن افراد دارید و به دلیل مهارت های ارتباطی قوی خود مشهور هستید..

به یاد داشته باشید که یک بازیکن تیمی به این معنی است که بدانید چه زمانی باید کنترل را به دست بگیرید و تیم خود را به سمت موفقیت هدایت کنید.

برایتان جالب خواهد بود:در 20 ثانیه اشتباهات مخفی آشپزخانه را پیدا کنید!

جزیره 2

اگر جزیره ۲ را انتخاب کردید، یک فردگرای تنها هستید. شما ترجیح می دهید به تنهایی کار کنید و برای استقلال خود بیش از هر چیز ارزش قائل هستید. شما متکی به خود هستید و زمانی که در فضای خود و بدون مزاحمت هستید بهره وری بیشتری خواهید داشت.

با این حال، گاهی اوقات ممکن است این مسئله منجر به انزوا شود و ممکن است کار در یک تیم برای شما چالش برانگیز باشد. مهم است که به یاد داشته باشید که همه گاهی اوقات به کمک نیاز دارند، و اشکالی ندارد که در صورت لزوم به دیگران اعتماد کنید.

شاید بپسندید:داستان چهل دروغ: چوپانی که با 40 دروغ داماد پادشاه شد!

جزیره 3

اگر جزیره 3 را انتخاب کرده اید، یک آداپتور انعطاف پذیر هستید. شما هم در یک تیم راحت هستید و هم به تنهایی کار می کنید. شما همه کاره هستید و می توانید به راحتی با محیط های مختلف سازگار شوید.

شما پلی بین گرگ های تنها و بازیکنان تیم هستید که اغلب به بهبود ارتباطات و انسجام در یک تیم کمک می کنید. با این حال، ممکن است گاهی اوقات تصمیم بگیرید که کدام رویکرد برای شما مناسب تر است، دچار مشکل شوید. به یاد داشته باشید، همه چیز در مورد تعادل و دانستن زمان سازگاری است.

شاید بپسندید: داستان جوان زرنگ و مرد احمق!

امیدوارم از تست شخصیت فردگرایی یا جمع گرایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست قدرت مغز: چهره های مخفی زن را در تصویر پیدا کنید!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: فقط باهوشا تو یه نگاه اشکال این تصویر زیبا را پیدا می کنند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت چالب و شنیدنی دختر زیبا و خواستگار پیر!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن تفاوت های تصویر دو پرنده، اثبات کن که توانائی های شناختی بالایی داری!

فقط افرادی که چشمای تیز دارند، کدوهای هاووین متفاوت را پیدا می کنند!

فقط باهوشا نامزد این خانم خوشکله رو بین این 3 نفر تشخیص میدن!

تست قدرت تمرکز: کدوم خرس با بقیه فرق داره!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + نه =

دکمه بازگشت به بالا