;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی کارمند: میخای ببینی چقدر تیزبینی، پس کارمند واقعی شرکت را شناسایی کن!

آزمون شناسایی کارمند: همانطور که می دانید بازی های فکری، پازل ها و تست ها از جمله سرگرمی های اصلی فضای اینترنت است. هر کدام از ما با انجام این تست ها و بازی های هوشی و تصویری می توانیم توانائیهای شناختی خود را محک بزنیم. بنابراین بازی فکری امروز که تحت عنوان آزمون شناسایی کارمند در مجله خبری چشمک ارائه شده است، یک تمرین ذهنی خوب برای مغز شما است. لذا باید تمام توجه خود را اختصاص دهید تا این پازل تصویری را حل کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی چشات قویه، 3 تفاوت میان دو تصویر این سگ زبل رو پیدا کن!| اکثراً موفق نمی شن!

همانطور که می دانیم هیچ چیز مانند یک تست یا ازمون تصویری نمی تواند ما را مشغول و سرگرم کند. همچنین این پازل های تصویری در عین جذاب بودن می تواند به خوبی توانایی ها و مهارت های شناختی ما را به چالش بکشد. پازل ها و معماهای تصویری همانند آزمون شناسایی کارمند از جمله این آزمون هاست که شما را هم سرگرم و هم ذهن شما را درگیر خود می کند. چه کسی کارمند اداره است. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی کارمند همراه شوید.

شاید بپسندید: کدوم یکی از این خانما تو چشم و هم چشمی دست همه رو بسته و این بار خودشو شاهزاده جا زده!

آزمون شناسایی کارمند

حل و یافتن تفاوت در این دو تصویر شاید آسان به نظر برسد، اما پس از آنکه بخواهید آن را حل کنید متوجه می شوید که حل کردن آن چندان راحت نیست، اما در صورتی که  به هدف خود می رسیم احساس برتری خواهیم کرد، برتری در انجام آزمون ها و تست های مختلف. پازل یا چالش جدیدی که درک و نکته سنجی شما را به چالش می کشد، به مانند اکثریت قریب به اتفاق آزمون های تصویری در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در تصویر آزمون شناسایی کارمند ماموریت شما مشخص است: شناسایی کارمند تصویر!

احتمالاً بپسندید: بگو چه چیزی در تصویر نظرت رو جلب کرد تا بگم واقعاً در مواجه با دیگران آدم مهربانی هستید یا خیر!؟

در تصویر آزمون شناسایی کارمند، شما شاهد بالا آمدن دو زن از آسانسور یک شرکت هستند. اما یکی از این زنان کارمند این شرکت است و دیگری مراجعه کننده است. توانایی های شناختی و سطح دقت خود را با پیدا کردن کارمند واقعی شرکت امتحان کنید. فقط باید یادتان باشد که برای ارائه پاسخ فقط 5 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مسافر زمان: یه آدم از آینده در این تصویر حضور داره، کجاست!؟

آزمون شناسایی کارمند

شاید بپسندید: یکی از خرسا رو انتخاب کن تا بگم، میزان بلوغ عاطفی و فکری ات چقده!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص خدمتکار قاتل: یکی از این سه تا زن کسی رو تو هتل کشته، اگه باهوشی پیداش کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت براساس تعداد گرگ:بگو تو تصویر چند تا گرگ دیدی تا بگم چقدر آدم منطقی هستی!؟

پاسخ آزمون شناسایی کارمند

آیا شما هنوز به دنبال پیدا کردن هستید؟ شاید پاسخ آنقدر آسان باشد که شما هنوز فکر می کنید. تفاوتی وجود ندارد. اما شما به هدف اصلی این آزمون ها رسیده اید، یعنی دقت و تمرکز فراوان که می تواند مغز شما را مجبور به فعالیت کند. شما به صورت هر چند کوتاه ذهن و مغز خود را ورزش داده اید. می توانید بیشتر تمرکز و دقت کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

آزمون تشخیص گرگینه سوپرمارکت: فقط نابغه ها میتونن پاسخ بدن: گرگینه تصویر کیه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر 12 اشتباه تصویر را پیدا کنی، دیگه یه لحظه صیر نکن، بخاطر اینکه چشم نخوری اسپند دود کن!

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی همسر استاد، آیا میتونی همسر استاد را در یک نگاه شناسایی کنی!؟

پاسخ آزمون شناسایی کارمند: زن سمت چپ لباس رسمی پوشیده است. بر روی لباس او نام و مشخصاتش بر روی کت اش سنجاق شده است. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: چی تو تصویر دیدی تا بگم چه جور آدمی هستی! | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

پاسخ آزمون کارمند

شاید بپسندید: فقط هرکول پوآرو تو یه نگاه تونست مجرم تحت تعقیب را تو این تصویر شناسایی کنه!|خودتو امتحان کن!

امیدوارم از آزمون شناسایی کارمند استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه خرس عروسکی رو تو این تصویر پیدا کردی،حتما بخاطر تیزبینی ات برا خودت اسپند دود کن!

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: کسی که با شما ازدواج می کنه، خوشبخت میشه!؟| یه دسته گل را انتخاب کن تا جوابش رو بفهمی!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: از چه چیز واقعاً نگرانی!؟ اگه میخای بدونی کافیه به عکس نگاه کنی و یکی از حیوونای خاص را انتخاب کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: فنچ تصویر رو تو 5 ثانیه پیدا کنید! | فقط اونایی که ادعای تیزبینی دارند و فکر می‌کنند چشم عقابین، بیان!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: حکایت فقیر پرخور و هیزم فروش از سری داستان های حکمت آمیز مثنوی معنوی

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: فکر می کنی جذابی!؟| یکی از گل ها را در تست شخصیت جذابیت انتخاب کن تا بفهمی!

چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. اما همگی برای افزایش دادن فعالیت های مغزی مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگر دقت و تمرکزت 20 باشه، خیلی راحت 10 تا تفاوت اسب سمت راست و چپ را پیدا می کنی!

برایتان جالب خواهد بود

قابل توجه باهوشا: کدومیکی از این دو تا یه آتش نشان واقعی نیس!

شاید بپسندید: اگه تمرکزت بالا باشه خیلی سریع نکته اصلی تصویر را پیدا می کنی!؟

اگه قدرت دیدت مثل شاهینه، پس تفاوت های این تصویر زیبا را در 5 ثانیه پیدا کن!

اگر می خواهید اطرافیان خود را بشناسید، کافی است به انگشتان پای آنها دقت کنید!

افرادی که بینایی‌شان مشکل نداره، خیلی راحت چهره زن را در تصاویر مختلف این آزمون می‌بینند!+ 4 تصویر

اگه زندانی فراری حاضر در مراسم ازدواج را پیدا کنی، احتمالاً استعدادهای درخشان درس خوندی!

اشکال این تصویر زندان را تشخیص بدی آخر نابغه هایی!؟ | فقط افراد با ضریب هوشی بالا میتونن جواب بدن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا