;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدوم مشتری رستوران آدم فضایی هست!؟

آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران: آزمون ها، پازل ها و سوالات هوش تصویری می تواند برای شما مفید باشد. از این جهت که این سوالات می تواند شما را سرگرم کرده و ذهن و مغز شما را ورزش دهد. در آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران، شما با یک سوال تصویری جذاب روبرو هستید. اگر فکر می کنید مهارت های شناختی شما برای شکست دادن این معمای تصویری شگفت انگیز عالی است، نمی توانید فرصت بررسی و حل آن را از دست بدهید.

وب سایت مجله خبری چشمک امروز معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند که به یکی از محبوب ترین سوالات و معماهای تصویری شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی پس از مواجه شدن با این آزمون دچار سردرد شدند و نتوانستند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران همراه باشید و تلاش کنید در زمان مشخص شده بر این آزمون غلبه کنید. شما باید بتوانید موجود بیگانه یا همان آدم فضایی را در تصویر آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران شناسایی کنید.

شاید بپسندید:چشمات مثل شاهین باشه تفاوت های دو تصویر راکون را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران

موجود فضایی یا بیگانه (به انگلیسی: Extraterrestrial life )، به شکل‌هایی از زیست یا یک موجود زنده با منشأ غیرزمینی، خارج از کرهٔ زمین گفته می‌شود. در آزمون امروز مجله خبری چشمک شما باید به دنبال موجود بیگانه باشید.

هزاران نفر برای غلبه بر این معمای تصویری مرموز تلاش کردند، اما تنها 5 درصد موفق به یافتن پاسخ در مدت زمان تعیین شده شدند، گروه دیگر پس از چندین بار شکست منصرف شدند. آیا شما اماده ای؟ توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ موجود فضایی یا بیگانه (به انگلیسی: Extraterrestrial life )، به شکل‌هایی از زیست یا یک موجود زنده با منشأ غیرزمینی، خارج از کرهٔ زمین گفته می‌شود.، تمام جزئیات تصویر را بررسی کنید.

در تصویر آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران شما چند شخص را می بینید. در نگاه اول، همه این افراد عادی به نظر می رسند. اما اگر خوب دقت کنید از میان این افراد، یک موجود بیگانه حضور دارد. این فرد کجاست؟با دقت به تصویر آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران نگاه کنید.

شاید بپسندید:داستان شنیدنی قاضی و همسر بازرگان| بخش اول داستان تاجری که زنش را نزد قاضی به امانت گذاشت!

آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران

شاید بپسندید:داستان همسر بازرگان و قاضی |بخش دوم داستان تاجری که زنش را نزد قاضی به امانت گذاشت!

.

.

.

 

شاید بپسندید: اگر می خواهی خود و اطرافیانت را بهتر بشناسی یکی از درب ها را انتخاب کنید !

 

.

.

.

شاید بپسندید: دیدن پرنده های سبز فقط برای افراد چشم عقابی امکان پذیر است!

پاسخ آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران

آیا پاسخ صحیح آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران را پیدا کردید!؟ اگر پیدا نکردید، نگران نباشید، مجله خبری چشمک به همه چیز فکر می کند و تصویر حل شده را به شما نشان خواهد داد. اما قبل از دیدن پاسخ 5 ثانیه دیگر فرصت دارید!

شاید بپسندید: داستان آموزنده کرگدن اشرف مخلوقات نیست!

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: مار را بین زرافه ها پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران: آدم فضایی زن سیاه پوش است. به لباس های دو مشتری دیگر دقت کنید. آن ها لباس های نازک پوشیده اند. مشخص است هوا گرم است. اما این زن لباس پوشیده کلاه دار پوشیده است. گارسون نیز با تعجب به این زن نگاه می کند. لذا او موجود فضایی است و چون تازه وارد زمین شده است، دقیقا نمی داند مثل انسان عادی رفتار کند.

شاید بپسندید:آش نخورده و دهان و سخته | داستان شاگرد بازاری که از خجالت خودش را به دندان درد زد!

پاسخ آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران

امیدوارم از آزمون شناسایی موجود فضایی رستوران استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو کدومیکی از افراد زیر انسان هستند!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال هوش: کدام زن مادر کودک است!؟

تست قدرت بینایی: کدام ماریو با بقیه فرق داره!؟

ملانصرالدین و دزد کفش | حکایت پیدا کردن دزد توسط ملا از طریق کشیدن دُم خرش!

کدومیکی از این خانم خوشکلا همسر واقعی این مرد هست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا