;
تفریح و سرگرمی

در این تصویر سیاه و سفید، کدام قاشق رنگش قرمز است!؟

آزمون شناسایی قاشق قرمز: اگر بتوانید قاشق قرمز را در 6 ثانیه پیدا کنید، جزو 5 درصد برتر با ضریب هوشی بالا هستید! فقط ذهن های باهوش می توانند قاشق قرمز را در عکس در 6 ثانیه پیدا کنند. آیا شما یکی از آنها هستید؟ این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

کلمه توهم از فعل لاتین illudere به معنای مسخره کردن یا فریب دادن سرچشمه می گیرد. تصاویر توهم نوری، به طور هوشمندانه ای برای فریب مغز انسان ساخته شده اند. این تصاویر به عنوان آزمون های ساده ای برای تعیین قدرت ذهنی و بینایی عمل می کنند. پازل های توهم نوری در بین کاربران اینترنتی بسیار محبوب شده اند زیرا به خوبی می توانند ذهن و تمرکز افراد را مورد بررسی قرار دهند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی قاشق قرمز همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان | بدون شک پاییز با آن به اتمام می رسد و زمستان با آن آغاز می شود!

آزمون شناسایی قاشق قرمز

براساس اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، این آزمون توانسته است ذهن های زیادی را درگیر کند. به طوری که تنها 5 نفر از هر 100 نفر با ضریب هوشی بالا می توانند این معمای ریاضی را در 8 ثانیه حل کنند! تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا چهار قاشق مختلف را نشان می دهد که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. تصویر به صورت سیاه و سفید قرار داده شده است.

رنگ یکی از قاشق ها قرمز است. آیا می توانید قاشق قرمز را در 6 ثانیه پیدا کنید؟ مهارت های مشاهده خود را با این چالش پازل توهم نوری آزمایش کنید. با آزمون شناسایی قاشق قرمز همراه باشید.

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

زمان شما از الان شروع می شود! تصویر را با دقت بررسی کنید.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه قاتل زن تصویر را پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون شناسایی قاشق قرمز

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ آزمون شناسایی قاشق قرمز

آیا قاشق قرمز را پیدا کرده اید؟ افرادی که تیزبین ترین چشم ها را دارند اولین کسانی هستند که قاشق قرمز را پیدا می کنند. قبل از اینکه زمان تمام شود یک بار آخر به تصویر نگاه کنید. زمان به پایان رسیده است. به کسانی که با موفقیت قاشق قرمز را پیدا کرده اند تبریک می گویم. شما تمرکز ذهنی بالایی دارید. کسانی که هنوز به دنبال راه حل هستند، می توانند از جستجو دست بردارند و راه حل را بررسی کنند.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاشق قرمز:  قاشق قرمز، قاشقی شماره 4 است. افرادی که چشمان تیزبین و ذهنی درخشان دارند، می توانند قاشق را در مدت زمان تعیین شده شناسایی کنند.

شاید بپسندید: چیستان | یک اسم پسر بگو که برعکسش اسم دختر بشه!!

آزمون با شناسایی قاشق قرمز

امیدوارم از آزمون شناسایی قاشق قرمز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

در 5 ثانیه تفاوت های دو تصویر دختر سوارکار را پیدا کنید!

 با حل این عبارت ریاضی، دانش ریاضیاتی خودت را ارزیابی کن!

بگوئید که کدامیک از دو مادر تصویر، بی مسئولیت و سهل انگار است!

پیرزن اسپند دود کن و مرد تاجر | وقتی اسپند دود کردن برای پیرزن فقیر، عاقبت به خیری آورد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا