;
ریپورتاژ آگهی

رزرو هتل ونوس پلاس چالوس با ایران هتل آنلاین

یکی از رؤیایی‌ترین هتل‌های ایران که در قلب جنگل‌های انبوه قرار گرفته،هتل ونوس پلاس چالوس است. این هتل، بهترین پیشنهاد برای افرادی است که از آلودگی و شلوغی شهرهای بزرگ خسته شده‌اند؛ جایی دنج، آرام و لاکچری که اقامت در آن را هرگز از یاد نخواهید برد. این هتل با پرسنلی مجرب و کارآزموده، بهترین امکانات و خدمات رفاهی را به میهمانان خود ارائه می‌کند. برای رزرو هتل ونوس پلاس چالوس، می‌توانید از سایت معتبر ایران هتل آنلاین کمک بگیرید.

با استفاده از این سایت از مزایای مختلفی مانند کارمزد کنسلی رایگان بهره‌مند خواهید شد. در ادامه، به معرفی و نحوه رزرو هتل ونوس پلاس چالوس با کمک سایت ایران هتل آنلاین، خواهیم پرداخت.

معرفی هتل ونوس پلاس چالوس

اگر به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید، می‌توانید اطلاعات کامل هتل ونوس پلاس، به همراه آدرس، امکانات و سایر ویژگی‌های آن را مقایسه و بررسی نمایید. هتل 5 ستاره ونوس پلاس، یکی از هتل‌های تازه تأسیس است که با معماری مدرن و امکانات لاکچری، خدمات متنوعی به گردشگران ارائه می‌دهد.

ساختمان 10 طبقه هتل، دارای 154 باب واحد اقامتی با 365 تخت است. این هتل، در یک محدوده بسیار هلوت و خوش‌آب‌وهوا در شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد؛ بنابراین، با اقامت در اتاق‌های آن، می‌توانید از چشم‌انداز بسیار زیبای کوهستان و جنگل، لذت ببرید.

با رزرو هتل ونوس پلاس چالوس، از خدمات متنوعی مانند رستوران مجلل با ظرفیت 270 نفر، پارکینگ بزرگ رایگان، استخر و خدمات متنوع ورزشی بهره‌مند خواهید شد. این هتل همچنین به تمام میهمانان خود، اینترنت پرسرعت رایگان ارائه می‌کند.

موقعیت جغرافیایی

برای رزرو هتل ونوس پلاس چالوس، خوب است که با موقعیت جغرافیایی این هتل زیبا و لوکس آشنا شوید. این هتل در نزدیکی شهرک گردشگری نمک‌آبرود (به فاصله کمتر از صد متر) واقع شده است و با داشتن منظره‌ای زیبا از طبیعت سرسبز مازندران، به مهمانان خود فرصتی برای تجربه لحظات خاطره‌انگیز را می‌دهد.

این هتل با داشتن موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به ساحل دریا و تله کابین نمک‌آبرود، امکانات عالی برای اقامت را فراهم می‌کند که باعث شده تعداد زیادی از بازدیدکنندگان نظرات مثبت در مورد آن داشته باشند. همچنین، فاصله این هتل تا فرودگاه تفریحی نمک آبرود تنها 3.6 کیلومتر است.

امکانات و خدمات

امکانات و خدمات هتل ونوس پلاس

با اقامت در هرکدام از اتاق‌های هتل ونوس پلاس، می‌توانید از امکانات جذابی مانند سیف باکس، مینی بار با هزینه، تلفن سانترال، چای ساز، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، WiFi رایگان، تلویزیون، سشوار، پارکینگ اختصاصی، یخچال، تلویزیون LED، خدمات لاندری، تراس با میز و صندلی و غیره بهره‌مند شوید.

علاوه بر این، تمام اتاق‌ها مجهز به مبلمان باکیفیت و لوکس با دیزاین شیک و مدرن هستند. از جمله اتاق‌های این هتل، می‌توان به اتاق دبل جنگل و دریا، تریپل جنگل و دریا، اتاق تویین جنگل و دریا، تویین جنگل لاکچری، کانکت دریا، کانکت جنگل و تریپلکس لاکچری جنگل و دریا، سوییت رویال دریا و سوییت‌هیا امپریال و رویال دریا اشاره کرد.

سایر امکانات و خدمات هتل ونوس پلاس به شرح زیر است:

  • رستوران ایرانی و فرنگی با غذاهای مدرن و ایرانی
  • کافی‌شاپ با چشم‌انداز رؤیایی جنگل و دریا
  • باشگاه بدنسازی
  • استخر و سونا
  • سالن همایش
  • کارواش
  • بیلیارد و گیم سنتر
  • کافه سنتی
  • تالار ضیافت
  • خدمات باربری
  • خدمات خانه‌اری
  • خدمات تهیه بلیت
  • اتاق چمدان
  • سیستم اعلام حریق
  • اتاق تلفن اپراتور
  • خدمات بیدارباش

نظر کاربران درباره این هتل

نظر کاربران درباره هتل ونوس پلاس چالوس

یکی از بخش‌های بسیار مفید سایت ایران هتل آنلاین، قسمت نظرات کاربران درباره هتل‌های مختلف است؛ برای مثال، اگر به صفحه اختصاصی رزرو هتل ونوس پلاس چالوس در این سایت مراجعه کنید، می‌توانید به صدها نظر از مسافران قبلی این هتل، دسترسی داشته باشید. با این کار، در حقیقت، از یک مشاوره نیم میلیونی ارزشمند برخوردار خواهید شد.

از جمله نظرات کاربران درباره هتل ونوس پلاس چالوس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سلام. هتل از نظر موقعیت و آرامش فضا مناسب است. امکانات هتل از جمله استخر هتل هم لذت‌بخش است. در مجموع هتل مناسبی است و من اقامت در آن را توصیه می‌کنم.
  • سلام. درکل راضی هستم ولی کیفیت غداها درحد یه هتل 5 ستاره نیست. واینکه هیچ تدبیری برای رفتن بی دردسر مسافرین به ساحل اندیشیده نشده. من برای رفتن کنار دریا بالای ۵ تا ۷ کیلومتر رانندگی کردم وپلاژی با زحمت پیدا کردم.
  • ویو جنگل بسیار خوب، اتاق های مرتب و تمیز ، تنها ایراد ممکن سالن صبحانه‌خوری در طبقه همکف قرار داره خیلی بهتر بود طبقات بالا باشه.
  • فقط معطلی اولیه تا تحویل اتاق به خاطر شلوغی پذیرش هتل و کمبود پرسنل پذیرش
  • خب کاملا معلومه هتل گرون و تمیزیه صبحانه و همه‌چی عالی ولی خدماتی مثل استخربا قیمت بالا حساب میشه

جاهای دیدنی نزدیک به هتل ونوس پلاس چالوس

یکی از مزیت‌های رزرو هتل ونوس پلاس چالوس، دسترسی بسیار راحت به جاهای دیدنی این شهر زیبا است. با اقامت در این هتل، می‌توانید در مدت زمان کمی به سایر مناطق گردشگری و سرسبز در چالوس و شهرک توریستی نمک آبرود، بروید.

نکته جالب اینکه، سایت ایران هتل آنلاین، فهرست کاملی از تمام مناطق دیدنی در نزدیکی این هتل را به همراه موقعیت جغرافیایی آنها، ارائه کرده است. در ادامه با بعضی از جاهای دیدنی در نزدیکی این هتل، آشنا خواهید شد.

دریاچه ولشت

دریاچه ولشت چالوس

با رزرو هتل ونوس پلاس چالوس، شانس این را خواهید داشت که خیلی راحت و سریع به دریاچه ولشت بروید. این دریاچه، یکی از منابع آب شیرین در مازندران است که در نزدیکی چالوس و کلاردشت قرار گرفته است. این دریاچه کوهستانی با منظره‌ای خیره‌کننده و فریبنده، از جذاب‌ترین نقاط گردشگری مازندران به حساب می‌آید و هر سال، صدها گردشگر از داخل و خارج استان را به خود جذب می‌کند.

دریاچه ولشت که جزو ۱۰ دریاچه آب شیرین ایران است، در ارتفاع ۹۳۵ متر از سطح دریا واقع شده و محل زندگی پرندگان و آبزیان مختلفی است. گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار زیادی در این دریاچه و حومه آن سکونت دارند.

پارک جنگلی فین

پارک جنگلی فین که در حاشیه رودخانه چالوس و در بخشی از آبخیز آن قرار دارد، یکی از جاذبه‌های گردشگری استان مازندران است. این پارک به‌خاطر موقعیت جغرافیایی خود، هر ساله مخصوصا در فصل تابستان و روزهای تعطیل، مورد استقبال مسافران زیادی قرار می‌گیرد. رودخانه چالوس که از کنار پارک عبور می‌کند، زیبایی و جذابیت خاصی به این منطقه بخشیده است.

این پارک «فین» نامیده شده است چون در حوزه جنگل‌های قدیمی فین واقع شده است. در گذشته دهکده‌ای کوچک در نزدیکی پارک وجود داشت و پل سنگی طلاجو روی رودخانه چالوس ساخته شده بود. این پل تا سال ۱۳۲۰ باقی مانده بود و در روز سیزدهم نوروز و سایر روزهای تعطیل، محل تفرج بسیاری از مردم بود.

نحوه رزرو هتل ونوس پلاس در سایت ایران هتل آنلاین

شما می‌توانید برای رزرو هتل ونوس پلاس چالوس در سایت ایران هتل آنلاین، ابتدا به صفحه اصلی این سایت رفته و سپس، نام این هتل را جستجو نمایید. علاوه بر این، می‌توانید نام شهر چالوس را جستجو کنید تا به فهرست تمام هتل‌های لوکس این شهر، از جمله هتل ونوس پلاس، دسترسی پیدا کنید.

در سایت ایران هتل آنلاین، فیلترهای مختلف قیمت و درجه هتل به همراه نظرات کاربران و همچنین لیست کامل امکانات و خدمات، آورده شده است. با این شرایط، می‌توانید دقیقاً همان اتاق مدنظرتان را با بهترین قیمت، رزرو نمایید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به بررسی نحوه رزرو هتل ونوس پلاس چالوس با سایت ایران هتل آنلاین بپردازیم. در نهایت، خوب است بدانید که این هتل 5 ستاره، در مقایسه با دیگر هتل‌های لاکچری مشابه، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد؛ با این حال، با رزرو این هتل از طریق ایران هتل آنلاین، می‌توانید از تخفیفات ویژه نیز بهره‌مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 6 =

دکمه بازگشت به بالا