;
تناسب اندام و تغذیهزندگی

لاغر شدن با دمنوش: ۸ بهترین دستور العمل دمنوش برای کاهش وزن که معجزه می کند!

لاغر شدن با دمنوش: برخی از چای ها مانند چای زنجبیل، هبیسکوس یا زردچوبه وجود دارند که دارای خواص متنوعی هستند که باعث کاهش وزن و کمک به چربی سوزی شکمی می شوند. این دمنوش ها می توانند به عنوان مثال به از بین بردن مایعات اضافی در بدن کمک کنند، شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه دارند یا متابولیسم بدن را افزایش دهند.

یکی دیگر از راهکارهای کاهش وزن خوب که باید در حین مصرف این دمنوش ها در نظر بگیرید، افزایش مصرف مواد غذایی ترموژنیک مانند دارچین یا فلفل دلمه ای است. این ها همچنین متابولیسم را تحریک می کنند که به سوزاندن چربی انباشته شده کمک می کند. در بخش تناسب اندام و تغذیه ۸ بهترین دمنوش گیاهی معرفی شده که باعث کاهش وزن و لاغری می شود.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن با رژیم پرتقالی:بدون اغراق،با رژیم پرتقالی در 3 روز 2 کیلو وزن کم خواهید کرد + دستورالعمل

۸ بهترین دستور العمل دمنوش برای کاهش وزن

۱.چای زنجبیل با آناناس

لاغر شدن با دمنوش, چای زنجبیل با آناناس برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند عالی است. متابولیسم را افزایش می دهد، که به بدن کمک می کند کالری بیشتری بسوزاند، حتی در حالت استراحت، و همچنین به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری سیر شوید. چای علاوه بر این، عملکرد خوب روده را تقویت می کند زیرا سرشار از فیبر است.

مواد لازم:

لاغر شدن با دمنوش, پوست نیم قاشق غذاخوری آناناس

پوست ۱ پرتقال

۱ قاشق غذاخوری باکاریس تریمرا

۱ قاشق غذاخوری زنجبیل

۱ لیتر آب

لاغر شدن با دمنوش

طرز تهیه

لاغر شدن با دمنوش، آب را در قابلمه ای بریزید و پوست و زنجبیل را اضافه کنید. این را روی حرارت قرار دهید و به مدت ۳ دقیقه بجوشانید. بعد از به جوش آمدن حرارت را خاموش کرده و باکاریس تریمرا را اضافه کنید. در قابلمه را بپوشانید و اجازه دهید این دم کرده به مدت ۵ دقیقه خیس بخورد. سپس صاف کرده و بنوشید.

این چای را باید در طول روز، بین وعده های غذایی مصرف کرد. برای دستیابی به نتایج بهتر، باید رژیم غذایی سالمی داشته باشید و به طور منظم ورزش کنید.

۲.چای سبز با توت سیاه

لاغر شدن با دمنوش، چای سبز با شاه توت به کاهش اشتها، کاهش نفخ و دفع مایعات کمک می کند. این ماده حاوی خواص دیورتیک است و همچنین به تسریع متابولیسم کمک می کند تا بدن بتواند انرژی و کالری بیشتری بسوزاند.

مواد لازم:

۱ قاشق چایخوری برگ خشک توت سیاه

۱ قاشق چایخوری برگ خشک چای سبز

۱۵۰میلی لیتر آب جوش

طرز تهیه

برگ های خشک را در یک فنجان بریزید و آب جوش را روی آنها بریزید. فنجان را بپوشانید و اجازه دهید برگها به مدت ۱۰ دقیقه خیس بخورند. سپس صاف کرده و بنوشید. این چای را می توان قبل از وعده های غذایی اصلی به مدت ۲ تا ۳ هفته مصرف کرد.

۳.چای هیبیسکوس با دارچین

لاغر شدن با دمنوش، چای هیبیسکوس با دارچین با کاهش احتباس مایعات، کاهش نفخ و افزایش متابولیسم به کاهش وزن کمک می کند، همه این ها به چربی سوزی کمک می کند. علاوه بر این، دارچین موجود در این چای هضم خوب را تحریک می کند.

مواد لازم:

۱ قاشق غذاخوری هیبیسکوس خشک

۱ قاشق غذاخوری برگ خشک دم اسب

۱ عدد چوب دارچین

۱ لیتر آب جوش

طرز تهیه

برگ ها و چوب دارچین را به آب در حال جوش اضافه کنید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه خیس بخورد. قبل از نوشیدن صاف کنید.

این چای را باید ۳ تا ۴  بار در روز، حدود ۳۰ دقیقه قبل از وعده های غذایی اصلی خود مصرف کنید.

لاغر شدن با دمنوش

۴.چای یربا میت با لیمو

لاغر شدن با دمنوش، چای یربا میت با لیمو به شما کمک می کند تا احساس سیری کنید و به دلیل افزایش متابولیسم، چربی سوزی را تحریک می کند. علاوه بر این، نفخ کلی و مایعات بدن را کاهش می دهد، زیرا دارای اثر ادرارآور است.

مواد لازم:

۱ یا ۲ قاشق چایخوری برگ یربا ماته

نصف لیمو یک لیمو

۱۵۰ میلی لیتر آب

طرز تهیه

برگ ها و آب لیمو را در یک فنجان چای و در آب قرار دهید. فنجان را بپوشانید و اجازه دهید ۵ تا   ۱۰دقیقه خیس بخورد. سپس صاف کرده و بنوشید.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن با رژیم گیاهی: با رعایت این ۱۰ نکته همیشه لاغر و خوش فرم بمانید!

۵.چای شنبلیله و کنگر فرنگی

لاغر شدن با دمنوش، چای شنبلیله و کنگر به کاهش وزن کمک می کند زیرا حاوی فیبر بالایی است که یبوست را از بین می برد. مزیت دیگر این است که باعث افزایش متابولیسم و چربی سوزی می شود و همچنین دارای یک اثر ادرارآور است که به احتباس مایعات کمک می کند.

مواد لازم:

نیم قاشق چایخوری دانه شنبلیله

۱ قاشق چایخوری برگ خشک کنگر فرنگی

۱۵۰ میلی لیتر آب

۱ پیمانه فلفل

طرز تهیه

دانه ها، فلفل و برگ ها را در یک فنجان چای بریزید و آب را روی آن بریزید. اجازه دهید ۱۰ دقیقه خیس بخورد و صاف کنید. این چای را می توان ۳ بار در روز، بین وعده های غذایی مصرف کرد.

۶.چای زردچوبه با لیمو

لاغر شدن با دمنوش، زردچوبه حاوی ترکیبات فعالی است که منجر به کاهش وزن و کاهش تولید چربی در کبد می شود. IT همچنین متابولیسم را تسریع می کند و انرژی سوزی را افزایش می دهد.

علاوه بر این، لیمو جوانه های چشایی را نیز پاک می کند که به کاهش هوس شیرینی کمک می کند. همچنین اثر مدر دارد و در نتیجه مایع انباشته شده را از بین می برد.

مواد لازم

۱ قاشق چایخوری زردچوبه پودر شده

۱ قاشق غذاخوری آب لیمو

۱۵۰ میلی لیتر آب

طرز تهیه

زردچوبه و آب لیمو را در یک فنجان چای بریزید و آب آن را روی آنها بریزید. اجازه دهید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خیس بخورد. صبر کنید تا خنک شود و سپس ۳ بار در روز بین وعده های غذایی بنوشید.

لاغر شدن با دمنوش

۷.چای سیاه با پرتقال و دارچین

لاغر شدن با دمنوش، چای سیاه سرشار از فلاونوئیدها است، ترکیبی که دارای خواص آنتی اکسیدانی است و در برخی مطالعات، زمانی که به طور منظم مصرف شود، می تواند منجر به کاهش وزن و تقویت کمر شود.

مواد لازم:

۲ قاشق غذاخوری برگ چای سیاه

پوست ۱ پرتقال

۱ عدد چوب دارچین

۲ فنجان آب جوش

طرز تهیه

پوست و دارچین را با آب در قابلمه ای بریزید و اجازه دهید حدود ۳ دقیقه بجوشد. سپس برگ های چای را اضافه کنید و بگذارید همه چیز به مدت ۵ دقیقه خیس بخورد. صاف کنید و گرم یا سرد بنوشید، هر کدام که ترجیح می دهید. شما می توانید ۱ تا ۲ فنجان در روز به مدت ۳ ماه بنوشید.

۸.چای اولانگ

اولانگ یک چای سنتی چینی است که وقتی با یک رژیم غذایی سالم و متعادل ترکیب شود، دارای خواص ضد چاقی است. همچنین به متابولیسم چربی کمک می کند که به کاهش وزن و تجمع چربی کمک می کند. همچنین ممکن است سطح تری گلیسیرید و کلسترول را بهبود بخشد.

مواد لازم

۱ فنجان چای برگ اولانگ

۱ فنجان آب جوش

طرز تهیه

لاغر شدن با دمنوش، آب را روی اولانگ بریزید و اجازه دهید حدود ۳ دقیقه خیس بخورد. سپس صاف کرده و ۱ فنجان در روز به مدت حدود ۶ هفته همراه با یک رژیم غذایی متعادل بنوشید.

بیشتر بخوانید: لاغری سریع تا شب یلدا: ۹ نکته اثبات شده برای کاهش وزن سریع و ایمن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 10 =

دکمه بازگشت به بالا