;
تفریح و سرگرمی

چقدر خودت یا اطرافیانت رو می شناسی، با انتخاب یکی از این پرنده ها نکات جالبی رو می فهمی!؟

تست شخصیت با پرنده سبز: انجام تست شخصیت راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودتان است. اگر احساس ماجراجویی می کنید، پرنده سبز را انتخاب کنید. هرگز نمی دانید چه شگفتی هایی ممکن است بدست آورید! تنها با چند کلیک می توانید بفهمید که چگونه خود را ابراز می کنید و چه چیزی باعث رفتار خاص شما می شود. پس چرا دست دست می کنید. در تست شخصیت با پرنده سبز شرکت کرده و بفهمید واقعاً چه کسی هستید؟

شاید بپسندید: چیستان: سه برادر که جان ندارند، اما حرکت می کنند، آن سه برادر کدامند!؟

تست شخصیت با پرنده سبز

آیا تا به حال فکر کرده اید که واقعاً کی هستید؟ برای پاسخ به این سوال، چرا تست شخصیت با پرنده سبز را انجام نمی دهید؟ تست های شخصیت راهی عالی برای به دست آوردن بینش درونی و درک نحوه واکنش شما به موقعیت های مختلف است. از طریق چنین آزمون هایی می توانید در مورد نقاط قوت، ضعف و ترجیحات خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با پرنده سبز همراه شوید.

شاید بپسندید: کدوم یکی از افراد تو آرایشگاه یه رباته و آدم واقعی نیست!؟

تست شخصیت با پرنده سبز

شاید بپسندید: حکایت دو همسایه و ترس شان از مرگ!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن سگ میون دسته گاوها، تمرکز خودت رو محک بزن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان پندآموز مرد فقیر و بقال از سری داستان های هزار و یک شب!

پاسخ تست شخصیت با پرنده سبز

این تست شخصیتی خاص یک رویکرد منحصر به فرد را ارائه می دهد و از شرکت کنندگان خواسته می شود پرنده سبز رنگی را انتخاب کنند. نتایج این تست شگفت انگیز است و شخصیت هر فرد را به بهترین شکل منعکس می کند.

شاید بپسندید: دقت و تمرکز خوب باشه، سگ کوچولو رو میون موش ها پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: انتخاب شما در این تست نشان می دهد که شخصیت قاطع داری یا منفعل!؟

پاسخ تست شخصیت با پرنده سبز

پرنده سبز 1

کسانی که پرنده سبز 1 را انتخاب می کنند افراد قابل اعتمادی هستند. می توان به آنها برای تکمیل وظایف اعتماد کرد. این افراد به قول خود عمل می کنند.آنها انجام کارها به موقع را در اولویت قرار داده و مسئولیت کارهای خود را بر عهده می گیرند. آنها احساس قوی از درست و غلط دارند و با خود و دیگران صادق هستند. افرادی که این گزینه را انتخاب می کنند، حس درستی قوی دارند، که آنها را به افراد قابل اعتماد تبدیل می کند.

احتمالاً بپسندید: یک ساعت را انتخاب کن تا بگم چقدر در گذشته گیر کردی!؟

پرنده سبز 2

افرادی که پرنده سبز 2 را در تست شخصیت با پرنده سبز انتخاب می کنند، احتمالاً افرادی مغروری هستند. آنها غالباً از طریق سبک لباس پوشیدن یا رفتارشان از میان جمعیت متمایز می شوند.آنها جاه طلب هستند و برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنند. آنها به دستاوردهای خود افتخار می کنند و از شناختی که به همراه دارد لذت می برند. غرور برای آنها مهم است، زیرا به آنها اعتماد به نفس می دهد تا به تلاش خود ادامه دهند.

احتمالاً بپسندید: اطرافیان تو رو احساساتی می شناسند یا فرد قابل اعتماد!؟ | بگو اول چی دیدی!؟

پرنده سبز 3

کسانی که پرنده سبز 3 را انتخاب می کنند ممکن است به دلیل ماهیت حساس خود به راحتی تحت فشار قرار بگیرند. آنها ممکن است کارها را به تعویق بیندازند زیرا شروع آنها برایشان دشوار است، یا ممکن است وقتی مسئولیت زیادی به آنها داده شود مضطرب شوند. همچنین ممکن است به دلیل ناتوانی در کنترل فشار یا استرس، تصمیم گیری یا پایبند ماندن به آنها دشوار باشد. این ویژگی ها می تواند منجر به احساس غرق شدن شود، که می تواند منجر به به تعویق انداختن کار شود.

کاوش در دنیای جذاب پرندگان سبز با شما لذت بخش بود! امیدواریم از کشف اطلاعات بیشتر در مورد شخصیت خود بر اساس این تست خود لذت برده باشید. فراموش نکنید که به طور منظم وب سایت ما را برای تست های شخصیتی سرگرم کننده و جالب تر بررسی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: چه چیزی می تواند یک اتاق را پر کند اما فضایی را اشغال نمی کند!؟

امیدوارم از تست شخصیت با پرنده سبز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:اگه ریاضی ات خوب باشه در 15 ثانیه، مجموع معادله آخر را بدست میاری!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

داستان ضرب المثل یک کلاغ چهل کلاغ!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل شاهین تیز باشه تو 5 ثانیه عدد 208 متفاوت رو پیدا می کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:چیستان: یک واژه بگوید که همه حروف در آن باشد!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: 3 تفاوت دو تصویر سگ خالدار را پیدا کن و اثبات کن چشات هیچ مشکلی نداره!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: دقت‌ات مثل شرلوک هولمز باشه 5 شکلک متفاوت با روند تصویر را پیدا می کنی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با توجه به ارزش عددی درختای میوه و گلدان، مجموع معادله آخر را بدست بیار!

برایتان جالب خواهد بود

حکایت هیزم تر به کسی فروختن!

با حل آزمون ریاضی حیوانات قطبی اثبات کن که ریاضی ات عالیه!؟

اگه چشات مثل شاهینه، در یک نگاه جغد متفاوت تصویر را پیدا می کنی!

کمی عجیب است اما با انتخاب یکی از این گربه ها می توانید خود واقعی خود را کشف کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا