;
تفریح و سرگرمی

آزمون دقت ذهن: آیا توانستید کتاب را در این تصویر بیابید!؟

Edu Prints Plus یک وب‌سایت بریتانیایی است که به ارائه محتواهای سرگرم کننده برای تقویت حافظه و ذهن می پردازد. تمرکز این وب سایت بیشتر بر روی کودکان است. اما دست اندرکاران این وب سایت معتقدند که بزرگسالان نیز می توانند از تصاویر و تست های این وب وب سایت برای تقویت ذهن و مغز خود استفاده کنند. در آزمون دقت ذهن با کتاب امروز نیز، همان ایده تقویت تمرکز و ذهن مورد توجه قرار گرفته است. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:ذهن خود را محک بزنید: آیا می توانید خرگوش را در این تصویر ببینید؟

آزمون دقت ذهن با کتاب

آزمون دقت ذهن کتاب

امروز بازی های کامپیوتری مختلف راه هر گونه خلاقیت و تمرکز را از کودکان و ما گرفته است. در آزمون جدید از همان تصاویر وسایل الکترونیکی و کامپیوتری کمک گرفته شده است. در میان انبوهی از وسایل الکترونیکی یار دیرین و دوست داشتنی ما گم شده است. منظورمان کتاب است. آیا شما می توانید در کمتر از 10 ثانیه آن را پیدا کنید؟

البته وب سایت سازنده این آزمون معتقد است که رکورد یافتن کناب در این تصویر 21 ثانیه بوده است. اما ما مطمئن هستیم که مخاطبان ما در وب سایت چشمک خیلی سریعتر این کتاب را خواهند یافت. چون هم دقت و تمرکز بالا دارند و هم اینکه اکثر مخاطبان ما اهل تفکر و مطالعه هستند. لذا آن چه را که دوست داشته باشند زودتر پیدا خواهند کرد.

خوب شما توانستید این کتاب را بیابید؟ شاید هنوز به کمک نیاز دارید. اگر علاقمند به یافتن پاسخ توسط ما هستید به پایین صفحه بروید.

آماده؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ایناهاش:

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست تصویری دقت مغز: گرگ های پنهان در تصویر را بیابید!

آزمون دقت ذهن: آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟

تست شخصیت‌شناسی: انتخاب یک پر، بخشی از شخصیت شما را آشکار می‌کند!

نوع جواهری را که انتخاب می‌کنید، شخصیت شما را رو می‌کند!

تست بررسی وضعیت مغز: وضعیت مغزتان را با این تست جالب محک بزنید!

نوشته های مشابه

27 دیدگاه

  1. من وقتی اومدم تو تصویر پیدا کردم واضح و بزرگ بود .
    من ۸ سالمه از کرج کوچه یاقوت ساختمان مسلم پلاک 18۵

    1. فکر کنم صفر سنت از قلم افتاده فقط ۸ زدی … مادربزرگ دوستت داریم آدرس خونتو دادم به بابابزرگ دوستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا