;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: نکته سنجی‌ات رو با شناسایی متهم تحت تعقیب اثبات کنید!

آزمون تصویری با شناسایی متهم: اگر شما بتوانید در کمتر از 5 ثانیه آزمون تصویری با شناسایی متهم تحت تعقیب را حل کنید، بسیار نکته سنج و تیزبین هستید. بسیاری از افراد در مرحله بررسی این آزمون چشمک از ادامه دست کشیده و سریعا به دنبال پاسخ آزمون رفته اند.اگر شما مدعی تیزبینی و نکته سنجی هستید، با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید تا نکته سنجی و تیزبینی خود را به دیگران اثبات کنید.

به باور شرکت کنندگان در آزمون تصویری با شناسایی متهم، این معمای تصویری می تواند یکی از سخت ترین معماهای تصویری باشد. بسیاری از کاربران در صفحه فیس بوک طراح این آزمون به این مسئله اذعان کرده و احساس شگفتی کرده اند. سازنده این آزمون نیز معتقد است که تنها یک فرد تیزبین و جزئی نگر می تواند این معمای تصویری را در یک نگاه حل کند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسایی متهم تحت تعقیب همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر فکر می کنی ریاضی ات خوبه، حاصل عبارت 18÷3(5-4+1)=؟ را در 10 ثانیه پبدا کن!؟

آزمون تصویری با شناسایی متهم

خوب، اگر برای نشان دادن چابکی تصویری و مهارت های شناختی خود آماده اید، با هم آزمون تصویری با شناسایی متهم تحت تعقیب را مرور خواهیم کرد. توصیه می کنیم از فضای شلوغ خارج شده و در یک محیط آرام قرار بگیرید. شما باید بتوانید در یک نگاه آزمون را حل کنید و این مسئله نیازمند دقت و تمرکز بسیار بالاست.

در تصویر آزمون تصویری با شناسایی متهم شما بخشی از فضای یک زندان مرکز پلیس را مشاهده می کنید. همه سلول های زندان پر شده است و بر خلاف قانون این پاسک در یک سلول زن و مرد را در بازداشت قرار داده است. اما نکته اصلی اینجا نیست.در میان بازداشتی ها، یک قاتل سریالی حضور دارد. به نظر شما کدامکیک از افراد تصویر یک قاتل سریالی است.

اگر آماده هستید به تصویر زیر که برای شما به اشتراک گذاشته ایم نگاه کنید.

شاید بپسندید:حکایت شیر مغرور و موش | وقتی غرور، اسباب هلاکت و سقوط شیر جنگل شد!

آزمون تصویری با شناسایی متهم

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم نام یک ابزار است، هم نام یک سوغاتی خوشمزه!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی متهم

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی متهم تحت تعقیب را پیدا نکردید؟ نگران نباشید، در اینجا ما پرونده را برای شما حل شده می گذاریم. اما قبل از دیدن تصویر، باز هم به بالا برگشته و تصویر آزمون تصویری با شناسایی متهم را بیشتر بررسی کنید.

.

.

.

.

 

.

.

.

شاید بپسندید: تست بینایی خلبان: زیر 5 ثانیه 3 تفاوت تصویر را پیدا کن و ثابت کن تیزبین هستی!

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی متهم: ما پاسخ را در تصویر برای شما علامتگذاری کرده ایم. مرد تصویر یک قاتل سریالی است و حتی تصویر تحت تعقیب وی در روزنامه ای که در دست پلیس است چاپ شده است.

شاید بپسندید:آدم مستقل و خودکفا هستی یا وابسته!؟ | برای پاسخ یکی از 3 حیوان را انتخاب کن!

آزمون با شناسایی متهم

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی متهم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون قدرت تمرکز: کدام گاو با بقیه فرق دارد!؟

اصطلاح پته اش رو آب افتاد از کجا آمده است+داستان

چیستان: کدام وسیله و شی است که جان دارد، اما نفس نمی‌کشد!؟

نادان پول دار و دانای بی پول: وقتی مال و ثروت بر فکر و دانایی ارجحیت پیدا می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

دکمه بازگشت به بالا