;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: چه کسی مرد تصویر را به قتل رسانده است!؟

آزمون تصویری با شناخت قاتل مدیرکل: تنها 18 درصد از شرگت کنندگان در آزمون تصویری با شناخت قاتل مدیرکل که در شبکه فیس بوک منتشر شده است، توانسته اند آزمون را رمزگشایی و آن را حل کنند. وجود زمان محدود برای حل آزمون تصویری با شناخت قاتل مدیرکل، سختی این آزمون را دو برابر کرده است. اگر شما تیزبینی، دقت، تمرکز و هوش بالایی داشته باشید، می توانید قاتل را پیدا کرده و او را به سزای اعمالش برسانید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناخت قاتل مدیرکل همراه باشید.

پس اگر فکر می کنید پتانسیل و مهارت های لازم را دارید، به خواندن مطلب آزمون تصویری با شناخت قاتل مدیرکل ادامه دهید. تلاش کنیداین معمای پیچیده را درکمتر از 5 ثانیه حل کنید. اگر در اولین تلاش و در کمتر از 5 ثانیه قاتل را شناسایی کنید، می توانید به هوش و نبوغ خود باورمند شوید. مجله خبری چشمک با انتشار جذاب ترین معماهای تصویری تلاش می کند در کنار ایجاد لحظات خوش برای شما، نقشی مهم در ورزش دادن مغز و ذهن شما داشته باشد.

شاید بپسندید: چیستان: کدام اسم دخترانه است که اگر نقطه‌هایش را از آن بگیریم، پرواز می‌کند!؟ 

شاید بپسندید: حکایت لاک پشت و مار | داستان از چاله درآمد داخل چاه افتاد!

آزمون تصویری با شناخت قاتل مدیرکل

پازل های تصویری در شکل ها و انواع و اقسام مختلف، در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند. این معماها و سوالات تصویری هر روز پیچیده تر و سخت تر می شوند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت چشمک به صورت منظم و مرتب با جدیدترین و پیچیده ترین معماهای تصویری، مهارت ها شناختی، هوش و حتی سطح تحلیل و ادراک خود را مورد آزمایش قرار دهید.

آزمون تصویری با شناخت قاتل مدیرکل امروز از درجه سختی بالایی برخوردار است به طوری که تنها 18 درصد از شرکت کنندگان موفق به یافتن پاسخ صحیح شده اند. ناامید نشو! ما فکر می کنیم ممکن است شما جزو اقلیت 18 درصد باشید، بنابراین این نکات را در نظر داشته باشید: به جزئیات توجه کنید.

در تصویر آزمون تصویری با شناخت قاتل مدیرکل می بینید که مردی در دفتر کار به قتل رسیده است. سه مظنون در این تصویر حضور دارند، اما یکی از این افراد مظنون، قاتل واقعی است. آیا شما می توانید قبل از آنکه مظنون فرار کند و شواهد را مخفی کند، او را شناسایی کنید؟

شاید بپسندید: شکل دست ها، شخصیت‌ات را افشا می کند | دستانت بیشتر شبیه کدامیک از دست های تصویر است!؟

آزمون تصویری با شناخت قاتل مدیرکل

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دسته گل به آب دادن | مرد بد قدمی که با یک دسته گل، عروسی را به عزا مبدل کرد!

.

.

.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی نابغه ریاضیاتی، در یک نگاه پاسخ عبارت را پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: وقتی دو حرف به آن اضافه کنید، کدام کلمه پنج حرفی کوتاهتر می شود؟

پاسخ آزمون تصویری با شناخت قاتل مدیرکل

اگر اکنون این جمله را می خوانید، احتمالاً هنوز به پاسخ دست پیدا نکرده اید. احتمالاً  تصمیم هم گرفته اید تا آزمون را تمام کنید. لذا شانس دوم 5 ثانیه ای هم در اختیارتان قرار می گیرد. موضع خود را حفظ کنید و به تمرین این تمرینات پیچیده ادامه دهید، تنها در این صورت است که می توانید سطح مهارت های خود را افزایش دهید.

شاید بپسندید:چیستان: اون چیه که مورچه داره، اما مار نداره !؟

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:  اول چی دیدی؟ | نوع برداشت نشان می دهد که آیا آدم مسئولیت پذیری یا برعکس!؟

پاسخ آزمون تصویری با شناخت قاتل مدیرکل: قاتل، زن لباس آبی است. اگر به اندازه کافی دقیق باشید، اگر متوجه شده باشید، که او دستش پر از خون است و سعی می کند با گرفتن آن در پشت کمرش آن را پنهان کند، اما ابزار قتل هنوز خون آلود است و نتوانسته ان را پنهان کند. اگر چه چاقوی آشپز خون آلود است، اما گمان نمی رود که خون بر روی چاقو، خون انسان باشد. چون آشپز چاقو را تلاش نمی کند تا پنهان کند. سگ تصویر هم ممکن است از آشپزخانه بقایای گوشت را خورده باشد.

شاید بپسندید: تست هوش: با حرکت کردن 4 چوب کبریت، 2 مربع ایجاد کنید!؟

جواب آزمون با شناخت قاتل مدیرکل

امیدوارم از آزمون تصویری با شناخت قاتل مدیرکل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: آن چیست که چهار انگشت و یک شست دارد اما نه استخوان دارد و نه مغز!؟

تست هوش: کدامیک از این سارقان بانک، یک زن هستند!؟

در دوستی بی ریا و ساده ای یا فقط ادای رفیق را در میاری!؟ | فقط بگو در نگاه اول چه دیدی!؟

چیستان: کدام سیاره منظومه شمسی است که اگر دو حرف تکراری‌اش را برداریم، آن را در سرما روی خود می‌کشند؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا