;
فرهنگ و هنر

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی + نتایج فوق العاده جالب و زیبا است!

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی: Darky Artist کارهای جالبی از واقعی سازی شخصیت های کارتونی در اینستاگرام ارائه داده است. به این ترتیب شخصیت های کارتونی جذاب تر به نظر می رسند.

احتمالاً بپسندید: ۸ بازیگر معروف که حین ساخت فیلم و سریال ناگهانی فوت کردند!

این تصویرگر مشتاق، شخصیت های کارتونی معروف را به افراد واقعی تبدیل کرده است. تصویرسازی ها آنقدر ماهرانه انجام شده اند که تشخیص عکس یا طراحی سخت است. Darky Artist بیش از 20000 دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورده است و صفحه او روز به روز در حال افزایش بازدید است. با بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: جمهوری اسلوجمستان؛ آیا نام این کشور را شنیده بودید!؟

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی

در ادامه چندین تصویر طراحی شده توسط این هنرمند از ستارگان و شخصیت کارتونی به صورت واقعی ارائه شده است.

شاید بپسندید: اگر چهره های مشهور نقاشی ها در این عصر بودند، چه شکلی بودند!؟

Cinderella

الا از پدر و مادری دوست داشتنی که در ملک پادشاهی زندگی می‌کنند به دنیا می‌آید. از دوران کودکی، او توسط مادرش آموزش داده می‌شود که به جادو باور داشته باشد، او اجازه می‌دهد الا با حیوانات به ویژه موش‌ها دوست شود. همه چیز مرتب است تا اینکه مادر الا بیمار می‌شود. در بستر مرگ، او به الا می‌گوید که شجاع و مهربان باشد. پدر الا در نهایت با بیوه دوست قدیمی‌اش، بانو تریمین، که دو دختر به نام‌های دریسلا و آناستازیا دارد ازدواج می‌کند. الا با وجود رفتار ناگوار خواهران ناتنی‌اش از خانواده جدید استقبال می‌کند.

هنگامی که پدر الا برای کار به خارج از کشور می‌رود، تریمین ماهیت ظالمانه خود و حسادتش را نشان می‌دهد، او اتاق الا را به دخترهایش می‌دهد و الا را به زیرشیروانی می‌فرستد. پدر الا در طول سفر می‌میرد، باعث می‌شود تریمین تمام مستخدمان را برای صرفه جویی در پول و سپردن تمام کارها به الا اخراج کند. در یک شب سرد، الا کنار شومینه برای گرم شدن می‌خوابد، اما صبح روز بعد که از خواب بیدار می‌شود صورتش «خاکستری» می‌شود. او وقتی با صورت خاکستری کنار خانواده می‌رود، به او عنوان سیندرلا را می‌دهند، و از صبحانه خوردن با خانواده منع می‌شود.

الا که توسط نامادری‌اش خرد شده‌است ناراحت می‌شود، سوار بر اسب به جنگل می‌رود، جایی که او یک شاگرد از کاخ را به نام کیت ملاقات می‌کند، که بخشی از یک گروه شکاری است که در تعقیب گوزن هستند.

اما در داستان اصلی در آخر داستان خواهران سیندرلا می‌خواهند خودشان را جای او جا بزنند پس با چاقو پاشنه‌های پای خود را می‌برند ولی شاه متوجه می‌شود و دستور می‌دهد پرندگان چشم‌های آنان را درآورند.

شاید بپسندید: علیرغم دانستن فواید لیمو، احتمالاً از عوارض جانبی مصرف لیمو بی خبرید!

احتمالاً بپسندید: پرنسس های دیزنی مورد علاقه شما اگر انیمه بودند چه شکلی می شدند!؟

Shang

مراسم عروسی مجری معروف تلویزیون در امام‌زاده صالح جنجالی شد + عکس

Hiccup

Tinker Bell

تینکربل (به انگلیسی: Tinker Bell) شخصیتی خیالی در داستان پیترپن نوشتهٔ جی ام بری (۱۹۰۴) و رمان پیتر و وندی (۱۹۱۱) است. تینکربل در چند فیلم و انیمیشن که از داستان پیتر پن اتخاذ شده، ظاهر شده است:

پیترپن (۱۹۲۴)، پیترپن (۱۹۵۳)، هوک (۱۹۹۱)، بازگشت به سرزمین رویایی (۲۰۰۲)، پیترپن (۲۰۰۳)،سرزمین رویایی (۲۰۰۳)، در جستجوی سرزمین رویایی (۲۰۰۴)و سری انیمیشن‌های دیزنی یعنی تینکربل (Tinker Bell 2008)،تینکربل و گنج گمشده( Lost Treasure 2009)،تینکربل و نجات پری مهربان(Great Fairy Rescue 2010)،تینکربل و بازی پیکسی هالو(2011 Pixie Hollow Games)،تینکربل و راز بالها(Secret of the Wings 2012)،تینکربل و افسانه هیولا( Legend of the Never Beast 2014)،تینکربل و دزدان دریایی(Pirate Fairy 2014) و انیمیشن های کوتاه ساختهٔ کمپانی والت دیزنی.

تینکربل بیش از ۵۰ سال است که یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های کمپانی والت دیزنی بوده‌است و به عنوان «نماد جادوی دیزنی» شناخته شده‌است.

احتمالاً بپسندید: سنت های جالب از فرهنگ های مختلف دنیا که تا به حال کمتر شنیده اید!

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی

شاید بپسندید: هوش مصنوعی چهره شاهان صفوی را ترسیم کرد!

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی

شاید بپسندید: ۷ سلبریتی مشهور مرد که با زنان معروف خیلی بزرگ تر از خود ازدواج کرده اند + عکس

Ariel

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی

شاید بپسندید: شگفت انگیزترین حقایق در مورد بدن زنان که افراد بسیار کمی در مورد آن می دانند!

Merida

Merida

شاید بپسندید:واقعیت های جالب در مورد قرون وسطی که همه فیلم ها نادرست به تصویر می کشند!

Prince Eric

Prince Eric

شاید بپسندید: شبیه سازی کهنسالی افراد مشهوری که در جوانی جان خود را از دست دادند!| مرلین مونرو تا بروس لی

Esmeralda

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی

شاید بپسندید: تغییر چهره سلبریتی های مشهور در طول دهه ها که نشان از تغییرات زیاد است!

Mulan

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی

احتمالاً بپسندید: راز زنان مصری که در ۵۰ سالگی، پوست ۲۵ ساله دارند!

Belle

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی

احتمالاً بپسندید:  بینی عمل شده بازیگران: بازیگران مرد و زن ایرانی که از عمل بینی خود راضی نیستند و چهره شان زیبا نشده + عکس

Tiana

Tiana

شاید بپسندید: عکس دیده نشده ساعد سهیلی پس از ازدواج پربازدید شد!

Mulan

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی

Jack Frost

تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی

Aladdin

علاءالدین نام یکی از شخصیت‌های داستانی هزار و یک شب است. شخصیت او در فیلم، سریال، و کارتون‌های بسیاری دیده شده‌است.

احتمالاً بپسندید: شخصیت های مجموعه “شرک” اگر انسان بودند چه شکلی بودند!

Aladdin

احتمالاً بپسندید: تولد لاکچری دختر دردانه دیوید بکهام چشم همه رو درآورد + عکس

هوش مصنوعی چیست ؟

وقتی اصطلاح هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) شنیده می‌شود چه چیزی به ذهن خطور می‌کند؟ ربات‌های ابرقدرت؟ دستگاه‌های فوق هوشمند؟ جهانیان از طریق فیلم‌های علمی تخیلی به نوعی با هوش مصنوعی آشنا شده‌اند. اما خارج از هالیوود و دنیای فیلم‌های علمی تخیلی به واقع هوش مصنوعی چیست و به وسیله AI در واقعیت چه کارهایی را می‌توان انجام داد؟

شاید بپسندید:تنها وارث ۸ ساله تاجر بزرگ الماس راهبه شد و ترک دنیا کرد + عکس

در درجه اول هوش مصنوعی شامل استفاده از کامپیوترها برای انجام کارهایی می‌شود که معمولاً به هوش انسانی نیاز دارند. انسان‌ها می‌توانند با چشمانشان ببینند و آنچه می‌بینند را پردازش کنند. انسان‌ها می‌توانند محیط خود را درک کنند و در محیط به اطراف حرکت کنند. مغز انسان قابلیت و توانایی دیدن الگوها را دارد. همچنین انسان‌ها می‌توانند با استفاده از زبان‌های مختلف با یکدیگر صحبت کنند.

احتمالاً بپسندید: جذاب ترین و زیباترین زنان جهان، اهل کدام کشورند!؟ + تصاویر

هوش مصنوعی چیست

شاید بپسندید: (ویدیو)تهیه بستنی جلو چشم مشتری با میوه‌های تازه، خیلی هم بهداشتی و خوشمزه!

هوش مصنوعی شاخه‌ای وسیع از علوم کامپیوتر به حساب می‌آید که اصطلاحات بسیاری در خصوص آن در این حوزه وجود دارند. برای اینکه بتوان کامپیوترها را برای انجام آنچه در توان انسان است به کار گرفت، نیاز به مقدار داده‌های بسیار زیادی وجود دارد. مجموعه داده‌های بزرگ باعث می‌شوند تا بتوان با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی الگوها را شناسایی کرد، پیش‌بینی انجام داد و در خصوص اقدامات مورد نیاز توصیه‌هایی را ارائه داد.

هوش مصنوعی همین حالا هم در تمام جنبه‌های زندگی انسان‌ها وجود دارد و به کار گرفته می‌شود. اما همچنان بهترین سیستم‌های هوش مصنوعی امروزی نمی‌توانند از برخی جهت‌ها با مغز انسان رقابت کنند. برای مثال، در سال ۲۰۱۶ برنامه کامپیوتری «آلفاگو» (AlphaGo)، بازیکن حرفه‌ای و اسطوره‌ای بازی Go را شکست داد. اما اگر از همان کامپیوتر بخواهیم اتومبیلی را براند یا راه برود یا حتی مونوپولی بازی کند، قطعاً نخواهد توانست به تنهایی چنین کارهایی را انجام دهد و حتماً باید توسط انسان برای آن هدف خاص ساخته شود و آموزش ببیند.

قدرت محاسباتی هوش مصنوعی بسیار گسترده و عظیم است، اما مغز انسان قابلیت این را دارد که در بسیاری از جنبه‌ها مجموعه داده‌هایی بسیار وسیع‌تر و روش‌هایی بسیار بهینه‌تر را به کار بگیرد.

برایتان جالب خواهد بود

احتمالاً بپسندید: ترلان پروانه با استوری عجیبی به شکست عشقی اش اعتراف کرد + عشق جذاب خانم بازیگر!

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. بین دخترا بل(دیو و دلبر) ، تینکر بل ، آریل و مولان از همه بهتر بودن.
    بین پسرا هم جک بهتر از همه بود.
    🦋🦋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا