;
تفریح و سرگرمی

4 جالب ترین سوالات هوش تصویریی و معمایی برای بهبود عملکرد مغز شما!

یکی از بیماری هایی که امروزه سلامتی روحی و روانی بشر را به خطر انداخته است بیماری ضعف حافظه و فراموشی است. پژوهشگران معتقدند که شرایط مختلفی همچون تغذیه و نیز عدم تحرک جسمی و مغزی در بوجود آمدن فراموشی نقش اساسی دارند. ورزش، تغذیه مناسب و نیز انجام بازهای فکری می تواند تا اندازه زیادی از ابتلا به بیماری فراموشی جلوگیری کند. تست ها، پازل ها و سوالات هوش در افزایش عملکرد مغز، نقش مهمی ایفا می کنند. سوالات هوش تصویریی و معمایی می توانند منطق و توانایی شما را در توجه به جزئیات افزایش دهند و سلامت مغز شما را تضمین کنند. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بازی فکری:اتوبوس به کدام سمت می رود؟ پاسخ را در 20 ثانیه حدس بزنید!

سوالات هوش تصویریی و معمایی

این معماها به شما این فرصت را می دهد که مانند شرلوک هلمز معروف باشید و منطق و توانایی خود را در توجه به جزئیات کوچک بررسی کنید. ما در چشمک این معماها را برای شما انتخاب کرده ایم تا در مورد آن فکر کنید و نقش کارآگاه را بازی کنید.

سوال 1

این معادله ریاضی را بدون ترسیم چیزی یا حرکت دادن اعداد صحیح کنید.

سوالات هوش تصویریی و معمایی

سوال 2 از سوالات هوش تصویریی و معمایی

فردی برای شناسایی یک جنگل سفر یکماهه خود را در جنگل آغاز کرد. اما همان روز اول به درون این چاه افتاد. عمق چاه 30 متر بود. او برای بیرون آمدن از دیوارهای لغزنده چاه با سرعت 3 متر در روز بالا می رفت و شب هنگام که بسیار خسته می شد، 2 متر به پایین سقوط می کرد. اما او به هر حال توانست از چاه خارج شود. با این وضعیت چند روز طول کشید تا این فرد از چاه خارج شد؟

سوال 2 از سوالات هوش تصویریی و معمایی

سوال 3

مرد ثروتمندی عاشق دختری شد. آنها ازدواج کردند اما معلوم شد که دختر فقط برای پول با مرد ثروتمند ازدواج کرده است. او بعداً سعی کرد مرد را مسموم کند تا ارثش را بگیرد. مرد  این موضوع را می دانست و از خوردن غذای مسموم همسر اجتناب می کرد. روزی زن یک سیب به مرد تعارف کرد. مرد گفت من می خورم، اما تو هم باید نصف سیب را بخوری. دختر سیب را برید، تکه اش را خورد و هیچ اتفاقی برایش نیفتاد. وقتی شوهرش نصف سیب خود را خورد، ۲۴ ساعت به کما رفت. پس از این اقدام به قتل، دختر  به زندان افتاد اما چارلز زنده ماند. اگر دختر هیچ پادزهری مصرف نمی کرد چگونه توانست شوهرش را مسموم کند؟

سوال 3

سوال 4 سوالات هوش تصویریی و معمایی

در این عکس یک چیز دیده نمی شود، آن چیست؟

سوالات هوش تصویریی و معمایی

پاسخ سوالات هوش تصویریی و معمایی

1.فقط باید تخته سیاه را وارونه کنید تا معادله ریاضی درست را بدست آورید.

2.فرد گردشگر به 28 روز نیاز داشت. بله، او به اندازه کافی غذا به همراه داشت که برای کاوش به جنگل رفته بود. او هر 24 ساعت یک متر حرکت می کرد. در 27 روز، او به 29 متر رسید اما در شب 2 متر عقب افتاد (27 متر). در روز بیست و هشتم 3 متر بالا رفت و خارج شد.

3.او از همه چیز خبر داشت و هر روز صبح پادزهر عالی که برای همه زهرها استفاده می شد، مصرف می کرد. اما این سم خیلی قوی بود به همین دلیل مدتی به کما رفت. سم در یک طرف چاقویی بود که دختر برای بریدن سیب از آن استفاده کرد. دختر تکه سیبی که سم داشت به مرد  ثروتمند داده بود.

4.جوانمردی

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

سوالات هوش: با این چند سوال هوش، مهارت های منطقی خود را تست کنید!

 7 سوال هوش جذاب که می تواند قدرت مغز شما را افزایش دهد!

سوالات هوش: با این 8 سوال هوش، بهره هوشی خود را محک بزنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا