;
تفریح و سرگرمی

آزمون دقت ذهن: عدد 89 را میان اعداد 98 پیدا کنید!

آزمون دقت ذهن با عدد متفاوت: به تصویر نگاه کنید، اعداد متفات را بین اعداد 98 پیدا کنید و چالش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نوع چالش های تصویری که برای حل سریع آن نیاز به تمرکز بالا و قدرت بینایی خوب است، در فضای اینترنت بسیار پرطرفدار هستند. با آزمون دقت ذهن با عدد متفاوت، قدرت تمرکز و بینایی خود را به چالش بکشید. بخش سرگرمی چشمک هر روز با پازل های سرگرم کننده با شماست.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند. با مجله خبری چشمک و آزمون دقت ذهن با عدد متفاوت همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

آزمون دقت ذهن با عدد متفاوت

شبکه های اجتماعی امروزه فضایی برای سرگرمی شده اند. در این میان پازل های تصویری پرطرفدارترین نوع محتوا در میان شبکه های اجتماعی هستند.کسانی که می خواهند بعداظهر یک روز تعطیل سرگرم شوند، این تست می تواند به آنها کمک زیادی بکند. آیا برای حل این پازل آمادی گدارید؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

تنها کافی است در عرض 10 ثانیه عدد متفاوت یعنی عدد 89  را پیدا کنید. زمان محدود است، بنابراین باید این چالش را بسیار سریع حل کنید. اگر آماده هستید به تصویر آزمون دقت ذهن با عدد متفاوت نگاه کنید.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: چهره مخفی زن را در تصویر پیدا کنید!

آزمون دقت ذهن با عدد متفاوت

شاید بپسندید:  سوال هوش: اگر A+5=11، B+8=18 و C+6=15 باشد D+3=؟ چند می‌شود!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان کهن قاضی و همسر بازرگان | قسمت اول

پاسخ آزمون دقت ذهن با عدد متفاوت

امیدوارم که عدد متفاوت را در میان اعداد 98 پیدا کرده باشید. این چالش واقعا می تواند تمرکز و بینایی شما را امتحان کند. عده کمی می توانند در کمتر از 10 ثانیه این پازل را حل کنند. امیدوارم شما جزو دسته ای باشید که در یک نگاه عدد متفاوت را پیدا کرده اید. اگر هنوز این عدد را نیافته اید می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

شاید بپسندید: داستان پسر عیاش بازرگان: حکایت پدری که به پسرش خودکشی کردن آموزش داد!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با حل عبارت 3+3×3-3+3=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

هنوز هیچی؟ از جستجو و جست و جو خسته شده اید؟ نگران نباشید یا احساس بدی نداشته باشید. این کاملاً طبیعی است، زیرا حل این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. اگر جزو گروهی نبودید که موفق به انجام این چالش شده اند، نگران نباشید، از شما دعوت می کنیم راه حل را ببینید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگرچه حل آن ساده به نظر می رسد، اما باید به همه نشانه ها توجه کنید. بیش از یک کاربر در تلاش برای حل آن سردرد می گیرد. این عدد متفاوت در بین اعداد 98 در اینجا قرار داشته است. به تصویر زیر به دقت نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: جغدی که با بقیه جغدها متفاوت است را پیدا کنید!

جواب آزمون دقت ذهن با عدد متفاوت

امیدوارم از آزمون دقت ذهن با عدد متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اولویت شما در زندگی چیست!؟ | یکی از تصاویر ماندالا را انتخاب کنید و پاسخ را دریابید!

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پاسخ، ضریب هوشی خودت را ارزیابی کن

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن سگ ها در تصویر برفی اثبات کنید که چشمان قوی مثل عقاب دارید!

حاصل عبارت 62–27÷9+5–56÷8=؟ چند می شود | فکر نکن ساده است، خیلی ها موفق نشدند!

آزمون تمرکز: اعداد 800 را میان کلمات BOO پیدا کنید!

نحوه خندیدن، اطلاعات زیادی را در موردتان افشا می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا