;
تفریح و سرگرمی

اگر حیوانات مخفی به خصوص شیر را در این پارک پیدا کنی، چشای تیز مثل عقاب داری!

آزمون شناسایی شیر در پارک: این تست تصویری می تواند به خوبی دقت و تمرکز و حتی میزان تیزبینی شما را مورد آزمایش قرار دهد. طراح و سازنده آزمون شناسایی شیر در پارک معتقد است که پیدا کردن شیر فانتزی چندان ساده نیست. سازنده این آزمون معتقد است که فقط کسانی که ضریب هوشی بالای 130 دارند، شیر را در تصویر پیدا می کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی شیر در پارک همراه باشید.

پس اگر نکته سنج، دقیق، متمرکز و ذهنی آرام داشته باشید به راحتی می توانید شیر را در آزمون شناسایی شیر در پارک پیدا کنید. تنها 18 درصد از شرکت کنندگان تاکنون توانسته اند در اولین اقدام، موفق به یافتن شیر در زمان مشخص شده 8 ثانیه ای شوند. شما نیز اگر می خواهید خود را بهتر بسنجید، این تست یا آزمون را از دست ندهید. آن را حل کرده و سپس به سطح بالای توانائیهای خود افتخار کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی شیر در پارک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه نابغه ریاضی هستی، 1 چوب کبریت را جابه جا کن تا معادله درست شود!

آزمون شناسایی شیر در پارک

باید بدانید که شما برای این آزمون 8 ثانیه فرصت دارید تا شیر پنهان شده در تصویر را پیدا کنید. همانطور که همیشه تکرار می کنیم، عامل اصلی که هوش شما را در تست های توهم نوری اندازه گیری می کند، زمان تعیین شده است. کسانی که در این دوره می توانند به راه حل برسند، افرادی هستند که از نظر هوش شناختی برتر، توجه و حافظه تصویری داشته باشند. بنابراین مطمئن شوید که می توانید شیر را در محدوده 4 ثانیه پیدا کنید و کرونومتر تایمر 8 ثانیه ای خود را روشن کنید.

ما به افراد موفق تبریک می گوییم و به آنها توصیه می کنیم از این نوع بازی های ادراکی بهره بیشتری ببرند. شما می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. تلاش کنید و ببینید که در چند ثانیه شیر را در تصویر پیدا کردید؟ این چالش به دلیل سطح دشواری بالایی که دارد، قطعا به شما کمک می کند تا تمرکز، دقت و حتی بینایی خود را آزمایش کنید.

اگر از ما توصیه ای می خواهید، به شما می گوییم که هنگام انجام آزمون شناسایی شیر در پارک، باید بسیار متمرکز باشید. این راهی است که برای پیروز شدن در آزمون باید طی کنید. دیگر راهی وجود ندارد. حالا خود شما بهتر می دانید که چگونه باید تمرکز کنید! زمان 8 ثانیه شما از هم اکنون آغاز شده است.

شاید بپسندید: نابغه ها راه حل این معمای ریاضی را در کمتر از 5 ثانیه پیدا می کنند!

آزمون شناسایی شیر در پارک

شاید بپسندید: قدرت بینایی خودت را با پیدا کردن مورچه در کمتر از 6 ثانیه آزمایش کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل بار الاغ را که بردارند پالانش را هم به مقصد نمی رساند!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:فقط افراد دقیق و متمرکز 5 تفاوت تصویر شیرشاه را شناسایی می کنند!

پاسخ آزمون شناسایی شیر در پارک

همان طور که در بالا هم اشاره شد شما باید در عرض 8 ثانیه شیر را در تصویر پیدا کنید. فقط تمرکز و قدرت مشاهده فراوان می تواند به شما در رمزگشایی این آزمون کمک کند! اگر تاکنون شیر را پیدا نکردید باید گفت که زمان شما به پایان رسیده است. می توانید از فرصت دوم خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه حرف U را در میان حروف V پیدا کنی دقت و تمرکزت نمره اش 20 هست!

.

.

.

.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته!

پاسخ آزمون شناسایی شیر در پارک: به تصویر علامتگذاری شده زیر دقت کنید. شیر در تصویر مشخص شده است.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل خوشی زیر دلش زده!

پاسخ آزمون شناسایی شیر در پارک

شاید بپسندید:کدومیکی از این خانم خوشکلا تظاهر می کنه خیلی پولداره!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی شیر در پارک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: برای اینکه بفهمی درونگرایی یا برون گرا، کافیه یکی از پروانه ها را انتخاب کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگر باهوشی در 8 ثانیه ارزش عددی هر حیوان را پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدومیکی از این سه نفر بزودی یک قرار عاشقانه دارد!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تست هوش :اتوبوس به کدام سمت حرکت می کند، چپ یا راست؟

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

یک نگاه تیز مثل عقاب می تواند گربه سفید متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کند؟

 یک تصویر جنگلی را انتخاب کنید تا اطلاعات جالبی درباره جنبه تاریک شخصیت خود بدست آورید!

نابغه ها در یک نگاه متوجه اشتباه تصویر کودک می شوند!

داستان ضرب المثل به جمالت نناز به تبی بند است!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا