;
تفریح و سرگرمی

بگو کدوم شیرینی یا کیک را انتخاب می کنی تا بگم آیا بیشتر یه رهبر هستی یا یه پیرو؟

تست شخصیت براساس انتخاب کیک: آیا شما یک رهبر هستید یا یک پیرو؟ این تست شخصیتی جالب و تعاملی را انجام دهید تا متوجه شوید. این یک راه آسان برای به دست آوردن بینش در مورد شخصیت شما و چگونگی کمک به شما در تصمیم گیری ها و جهت یابی ها برای زندگی است. حتماً یکی از این کیک ها را می پسندی در واقع باید گفت که چه کسی کیک را دوست ندارد؟ منتظر چی هستی؟ همین حالا کیک خوشمزه خود را انتخاب کنید!

شاید بپسندید: چشم عقابیا میتونن تو 7 ثانیه 3 تفاوت تصویر شنل قرمزی را پیدا کنند!

تست شخصیت براساس انتخاب کیک

آیا شما یک رهبر هستید یا یک پیرو؟ چه به دنبال توسعه مهارت های رهبری خود باشید و چه به دنبال شناخت بهتر خود هستید، این تست شخصیت می تواند بهترین مکان برای شروع شما باشد.این تست شخصیتی سرگرم کننده و تعاملی برای کمک به شناسایی و درک ویژگی های شخصیتی خود طراحی شده است. این بینشی را در مورد نحوه واکنش شما به موقعیت های مختلف و اینکه دیگران شما را چگونه درک می کنند، ارائه می دهد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب کیک همراه شوید.

شاید بپسندید:قابل توجه باهوشا: کدامیک از والدین تصویر، احمق تر و بی فکرتر است!؟

تست شخصیت براساس انتخاب کیک

شاید بپسندید:معمای شناسایی اشکال ساعت: فقط باهوشا، اشکال تصاویر ساعت را در 3 ثانیه پیدا می کنند!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه خیلی تیز و زرنگ باشی باید تو یه نگاه همسر این آقای خوش تیپ رو بین این سه تا زن پیدا کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: معمای شناخت خانواده ثروتمند: کدوم خانواده ثروتمندتره؛ چرا؟

تفسیر تست شخصیت براساس انتخاب کیک

نتایج تست شخصیت براساس انتخاب کیک می تواند به شما ایده ای از نوع رهبر یا دنبال کننده ای بدهد که هستید. اکنون که کیک خود را انتخاب کرده اید بهتر است تفسیر هر یک را بخوانید.

احتمالاً بپسندید: فکر می کنی رابطه ات با اطرافیانت خیلی خوبه!؟ اگه نمی دونی به تصویر نگاه کن، بعد بگو اول چی دیدی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: انتخاب گل رز چه چیزی را در مورد عشق ایده آل شما مشخص می کند؟

تست براساس انتخاب کیک

کیک شماره 1: رهبر قاطع

افرادی که کیک شماره 1 را در تست شخصیت براساس انتخاب کیک، گزینش می کنند، در شخصیت خود قاطعیت و تمایل به مسئولیت را نشان می دهند. آن‌ها از آن دسته افرادی هستند که می‌دانند چه می‌خواهند و از پیشقدم شدن برای تحقق آن نمی‌ترسند.

علاوه بر این، آنها به تصمیمات خود اطمینان دارند و نیازی به تایید آنها از شخص دیگری ندارند. این نوع از افراد اغلب رهبرانی هستند که مسئولیت را بر عهده می گیرند و از مخالفت با دیگران نمی ترسند.

شاید بپسندید:فقط یه تیزبین میتونه تو 5 ثانیه نامزد واقعی عروس خانم رو شناسایی کنه!

کیک شماره 2: دنبال کننده اختصاصی

افرادی که کیک شماره 2 را در تست شخصیت براساس انتخاب کیک، انتخاب می کنند در شخصیت خود فداکاری را نشان می دهند. آنها از آن دسته افرادی هستند که وفادار و قابل اعتماد هستند و همیشه مایلند برای تیم یا گروه خود تلاش بیشتری کنند.

این افراد اغلب صبور هستند و بیش از حد خوشحال هستند که برای درک دقیق دستورالعمل ها وقت بگذارند و مطمئن شوند که تمام اطلاعات مورد نیاز برای انجام درست کار را دارند. این نوع افراد ممکن است رهبر نباشند، اما همیشه پیروان قابل اعتمادی خواهند بود.

شاید بپسندید: هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست!

کیک شماره 3: مبتکر خلاق

افرادی که کیک شماره 3 را در تست شخصیت براساس انتخاب کیک گزینش می کنند، در شخصیت خود خلاقیت را نشان می دهند. آن‌ها از آن دسته متفکرانی هستند که اغلب راه‌حل‌ها یا ایده‌های نوآورانه‌ای ارائه می‌کنند که هیچ‌کس قبلاً به آن فکر نکرده است.

این دسته از افراد هرگز از امتحان کردن چیز جدید هراسی نخواهند داشت، حتی اگر به نفع آنها نباشد. آنها در کنار زدن مرزها و کاوش در رویکردهای مختلف پیشرفت می کنند، که آنها را مبتکران بزرگی می کند.

شاید بپسندید:اگه بتونی 5 تفاوت الاغ بامزه سمت چپ و راست رو پیدا کنی، باید برای خودت اسپند دود کنی!

کیک شماره 4: ناظر رزرو شده

افرادی که کیک شماره 4 را در تست شخصیت براساس انتخاب کیک، انتخاب می کنند، از خود یک ویژگی شخصیتی قوی را نشان می دهند. آنها از آن دسته افرادی هستند که دوست دارند قبل از هر اقدامی از دور مشاهده کنند.

ترجیح می‌دهند قبل از تصمیم‌گیری به‌دقت درباره مسائل فکر کنند و ترجیح می‌دهند تا زمانی که برای شرکت در بحث‌ها یا فعالیت‌های گروهی احساس راحتی نکنند، در حاشیه بمانند.این نوع افراد ممکن است رهبر نباشند، اما در صورت نیاز می توانند بینش ارزشمندی ارائه دهند.

احتمالاً بپسندید: معمای آشنایی با فرد دروغگو: آیا مرد تصویر واقعا یک دیوانه زنجیری است!؟

کیک شماره 5: بلندپرواز بلندپرواز

افرادی که کیک شماره 5 را در تست شخصیت براساس انتخاب کیک گزینش می کنند در شخصیت خود جاه طلبی را نشان می دهند. آنها از آن دسته افرادی هستند که رویاهای بزرگ و اهداف بلندی دارند که برای خود در نظر گرفته اند.

هیچ چیز آنها را از رسیدن به آن اهداف تعیین شده دور نمی کند، و آنها بدون توجه به موانعی که بر سر راهشان باشد سخت کار می کنند و پافشاری می کنند. این نوع از افراد اغلب رهبر خواهند بود، زیرا انگیزه و عزم لازم برای تحقق امور را دارند.

احتمالاً بپسندید: اگر فکر می کنی خیلی باهوشی، 1 دونه چوب کبریت را حرکت بده و یک مربع بساز!

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب کیک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: پازل ریاضی با چوب کبریت: با اضافه کردن دو چوب کبریت، یک معادله صحیح درست کنید!

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: کدوم تصویر از پیرمرد بادکنک فروش فیلم UP با بقیه تفاوت داره!؟ | تیزبینا تو یه نگاه متوجه میشن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل خوشی زیر دلش زده!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

برایتان جالب خواهد بود:  با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: هوش بالای ریاضی ات رو با جابجایی یه چوب کبریت و اصلاح معادله، ثابت کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط افراد تیزبین می توانند 5 تفاوت دو تصویر دخترک اسکیت باز را در 10 ثانیه پیدا کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: دقت و تمرکزت برای حل سوالات ریاضی خوبه، پس پاسخ معادله چهارم را در 9 ثانیه بدست بیار!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: اگه زبل و تیزی، تفاوت های دو تصویر سمور آبی بامزه رو تو 10 ثانیه پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

 آزمون شناسایی مادر و دختر واقعی:تو تصویر دو نفر واقعاً مادر و دختر نیستند،کدومیکی!؟

اگر پزشک باشی،اول کدوم بیمار را درمان میکنی؟|پاسخت نشون میده که در زندگی به چه کسی بیشتر اهمیت میدی!؟

 اگه قدرت دیدت مثل شاهینه 5 تا تفاوت بین دو تصویر را پیدا می کنی!

کدومیکی از این خانم خوشکلا تو شبکه‌های اجتماعی فالوورهای زیادی داره !؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این دو تا مرد، یک زندانی است که برای مرخصی از زندان آزاد شده!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا