;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت تمرکز: در 10 ثانیه 9 متفاوت بامزه را پیدا کنید!

تست قدرت تمرکز با عدد 9 متفاوت:معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

همه یک بازی فکری خوب را دوست دارند و هیچ چیز سرگرم کننده تر از یک تصویر متفاوت نیست. اما آیا می‌دانستید که دانشمندان توانستند بخش مهمی از مغز سمت راست را شناسایی کنند که هنگام حل سوالات هوش فعال می شود. بسیاری از مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. مغز نیز درست مانند هر ماهیچه دیگری در بدن، اگر از آن استفاده نشود، دچار ضعف می شود.

در تست قدرت تمرکز با عدد 9 متفاوت شما اگر بتوانید عدد 9 متفاوت را در 10 ثانیه تشخیص دهید، دارای تمرکز عالی و دقت نمره 20 هستید! با مجله خبری چشمک و تست قدرت تمرکز با عدد 9 متفاوت همراه باشید.

شاید بپسندید:تست هوش: با توجه به توضیحات، مادر بزرگ چند سال داره!؟

تست قدرت تمرکز با عدد 9 متفاوت

امروز در مجله خبری چشمک یک پازل تصویری عالی داریم. تست قدرت تمرکز با عدد 9 متفاوت، مغز شما به سختی مورد آزمایش قرار می گیرد. برای انجام این کار تایمری آماده کنید. برای انجام این آزمون تنها 10 ثانیه فرصت دارید. تست قدرت تمرکز با عدد 9 متفاوت مطمئناً به شدت مغز شما را به چالش کشیده و سبب افزایش دقت، تمرکز و بینایی شما می شود. آگر آماده هستید به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید بفهمید که کدام عدد 9 با بقیه متفاوت است؟ اگر آماده هستید به تصویر زیر با دقت نگاه کنید!

این چالش ویروسی، افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

چالش بالا یا تست قدرت تمرکز با عدد 9 متفاوت واقعا ساده به نظر می رسد. اما واقعا انجام این تست به آسانی نیست. تنها 1 درصد افراد که از قدرت دید و تمرکز عالی برخوردار هستند می توانند در ده ثانیه عدد 9 متفاوت را شناسایی کنند. شاید کمی گیج شده اید. از این گذشته، اعداد 9 بامزه همگی یکسان به نظر می رسند. همه آنها یک شکل هستند. بنابراین تفاوت در کجاست!؟

10 ثانیه شما به پایان رسیده است. اگر خسته شده اید می توانید در پایین به پاسخ مراجعه کنید.

شاید بپسندید: اشکال عکس این خانمه چیه!؟ | فقط باهوشا تو نگاه اول موفق میشن!

تست قدرت تمرکز با عدد 9 متفاوت

احتمالاً بپسندید: با حل عبارت 3–3×6+2=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت تمرکز : تفاوت های دو تصویر کودک موج سوار را پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: با شش عدد چوب کبریت 4 تا مثلث بسازید!

پاسخ تست قدرت تمرکز با عدد 9 متفاوت

هر تمرین و بازی فکری می تواند عملکردهای شناختی مختلف مانند حافظه، حل مسئله و تفکر انتقادی را بهبود بخشد. بازی های فکری برای تفکر انتقادی و حل مسئله شامل جدول کلمات متقاطع، شطرنج، سودوکو یا بریج است.لذا برای آزمایش توانائیهای شناختی خود، انجام بازی ها و پازل های معمایی را در برنامه های روزانه خود قرار دهید.

شاید بپسندید: سوال هوش: کدام درب بی خطر است تا فرد ربوده شده از اتاق فرار کند!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: رهبری یا پیرو؟ | فقط بگو در نگاه اول در تصویر چی دیدی!؟

جواب تست تمرکز با عدد 9 متفاوت

امیدوارم از تست قدرت تمرکز با عدد 9 متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم وسیله ای در برخی حمام هاست و هم یک عدد!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تست تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 437 شناسایی کنید!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

آزمون تمرکز: 3 تفاوت دو تصویر مار و درخت را پیدا کنید!

اگر آدم جزئی بین باشی تمام شترهای تصویر را پیدا می کنی!

تست هوش: اگر 1+4=10، 2+8=20 و 4+16=40 باشد 8+32=؟ چند می شود؟

آزمون تمرکز: با پیدا کردن 3 تفاوت تصویر زن مهماندار، توانائیهای شناختی خود را ارزیابی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =

دکمه بازگشت به بالا