;
تفریح و سرگرمی

اگه باهوشی سریع بگو که کدومیکی از این پرستارها بارداره!؟

آزمون شناسایی پرستار باردار: خود و توانائی های شناختی خود را با آزمون شناسایی پرستار باردار امتحان کنید. شما در تصویر 3 زن پرستار را مشاهده می کنید. در نگاه اول موضوع خاصی به نظر می رسند، اما به نظر می رسد یکی از این پرستارها باردار است. کدامیکی از پرستارها در آزمون شناسایی پرستار باردار، حامله است؟ آزمون امروز از جمله آزمون هایی است که تنها 21 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند در زمان تعیین شده، آن را حل کنند. به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس است، می تواند آن را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند.

پس فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون شناسایی پرستار باردار بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟ پس اگر کارآگاه خوبی هستید، می توانید این معمای تصویری جالب را که با عنوان آزمون شناسایی پرستار باردار، در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است را حل کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی پرستار باردار همراه باشید.

شاید بپسندید: ضرب المثل هیزم تر به کسی فروختن!

آزمون شناسایی پرستار باردار

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک دنبال کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

اگر اغراق نباشد، آزمون شناسایی پرستار باردار آنقدر چالشی است که تنها 21 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون شناسایی پرستار باردار باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر آزمون شناسایی پرستار باردار را بررسی کنید.

شما تصویر 3 زن پرستار را مشاهده می کنید. در نگاه اول موضوع خاصی به نظر می رسند، اما به نظر می رسد یکی از این پرستارها باردار است. کدامیکی از پرستارها در آزمون شناسایی پرستار باردار، حامله است؟شما 5 ثانیه فرصت دارید به این سوال پاسخ دهید. تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید:تست شخصیت: آیا عملگرا هستی یا یک نظریه پرداز که فقط نظر می دهد!؟

آزمون شناسایی پرستار باردار

شاید بپسندید: با جابجایی 2 چوب کبریت و درست کردن معادله اثبات کن نابغه ای!

.

.

.

.

شاید بپسندید:  حکایت شنیدنی هم پیاز را خورد هم چوب را هم پول داد!

.

.

.

بیشتر بخوانید: اگه پلنگ خالدار تصویر رو پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

پاسخ آزمون شناسایی پرستار باردار

احتمالا درجه سختی آزمون شناسایی پرستار باردار، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: انتخاب یکی از نمادها نشان می دهد که وضعیت روحی و روانی شما چگونه است!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید مبل را در طبیعت زیبا پیدا کنید؟

پاسخ: شاید شما نیز زن وسطی را به واسطه برجستگی شکمش باردار معرفی کرده اید. اما واقعا برجستگی شکم نمی تواند دلیل بر بارداری باشد. زن اول از سمت چپ باردار است. به جیب او نگاه کنید. یک تستر دو خط که نشان دهنده جواب مثبت بارداری است در جیب او دیده می شود.

شاید بپسندید: اگر در 6 ثانیه عدد 888 را بین اعداد 808 پیدا کنی، چشمات مثل شاهین تیزه!

جواب آزمون شناسایی پرستار باردار

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: آنچه که ابتدا می بنید نشان می دهد که خسیس هستی یا سخاوتمند!؟

امیدواریم از آزمون شناسایی پرستار باردار استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:تست قدرت دید: تفاوت های موجود میان دو تصویر زن دهه شصت میلادی آمریکا را پیدا کنید!

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: انتخاب یک حیوان تصویر ویژگی اصلی شخصیتی شما را افشا می کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل عقاب باشه، 3 تا تفاوت بین دو تصویر کابوی را پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالا بپسندید:اگه اشکال تصویر خیابان را پیدا کنی، در باهوشی رو دست شرلوک هولمز زدی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: افراد تیزبین در یک نگاه گل آفتابگردان را میان زنبورهای عسل پیدا می کنند!

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

حکایت چهار بازرگان و زن باغبان| داستان کودک باهوشی که زن باغبان را نجات داد!

تست هوش: با جابجایی 3 چوب کبریت 5 مثلث ایجاد کنید!

داستان شنیدنی عبای شوهر!

تست روان شناسی: ابتدا چه چیزی نظرت را جلب کرد موش یا گربه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =

دکمه بازگشت به بالا