;
تفریح و سرگرمی

عینک دودی را در سالن سینما پیدا کنید!

تست قدرت بینایی با عینک دودی: آیا می توانید عینک دودی را در سالن سینما در کمتر از 6 ثانیه پیدا کنید؟ پازل تصویری امروز برای استراحت از روال روزانه شما ایده آل است. هدف این است که هر چه سریعتر عینک دودی را که در سالن سینما پنهان شده است را پیدا کنید. معمای تصویری امروز تصویری از یک سالن سینما را به شما ارائه می دهد. با این حال، اگر با دقت نگاه کنید، متوجه می شوید که یک عینک دودی کوچک در تصویر پنهان شده است.

هدف از این تست تصویری یافتن عینک دودی در کمتر از 6 ثانیه است و آن را به یک راه عالی برای استراحت و در عین حال تحریک مهارت های مشاهده شما تبدیل می کند. برای پیدا کردن عینک دودی، باید هر گوشه از تصویر را بررسی کنید و اشکالی را که پیدا می کنید مقایسه کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با عینک دودی همراه باشید. آیا می توانید قعینک دودی را در اسرع وقت و زمان مشخص شده پیدا کنید!؟

شاید بپسندید: با دلیل بگو که چه کسی در کودکستان می خواهد کودک ربایی کند!؟

تست قدرت بینایی با عینک دودی

این چالش تصویری در صورت نیاز به استراحت، یک لحظه آرامش بخش را نوید می دهد. برای موفقیت در حل این معمای تصویری، به تمرکز و صبر نیاز دارید. در تئوری، بازی آسان به نظر می رسد، اما در عمل، دشوارتر است. برای پیدا کردن عینک دودی، باید توجه زیادی داشته باشید و توهمات نوری را نادیده بگیرید.

به جزئیات تصویر دقت کنید و آن را با سایرین مقایسه کنید تا تفاوت ها را مشاهده کنید. همچنین باید به کلیت تصویر نگاه کنید تا هر گونه ناهماهنگی را که ممکن است شما را در جهت درست راهنمایی کند، مشاهده کنید. اگر بلافاصله عینک دودی را پیدا نکردید، ناامید نشوید. در واقع، جستجوی شما ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. مکانی را پیدا کنید که بتوانید در آن حداکثر تمرکز را داشته باشید. اگر توانستید در زمان تعیین شده پاسخ مناسب را پیدا کنید به شما تبریک می گوئیم.

شاید بپسندید: چیستان: در کوهستان اتفاق می افتد و جز اصلی تقویم است!

تست قدرت بینایی با عینک دودی

شاید بپسندید: با پیدا کردن پیرزن کودک ربا نبوغ کارآگاهی خود را اثبات کنید!

.

.

.

 

شاید بپسندید:معما: گربه ای در یک اتاق شش گوش خوابیده، این گربه چند زاویه می بیند!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدومیک از این سه زن، کسی رو تو خونه اش پنهون کرده!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با عینک دودی

اگر نتوانستید عینک دودی را در تست قدرت بینایی با عینک دودی پیدا نکردید نگران نباشید. احتمالاً به تازگی از یک تمرین دقت و تمرکز خارج شده اید. این نوع تست تصویری می‌تواند یک چالش واقعی باشد و می‌تواند به تمرین زیادی نیاز داشته باشد، بنابراین از تست کردن پازل‌های تصویری ساده‌تر برای تقویت مهارت‌های خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی نابغه ریاضی هستی پاسخ عبارت 45 ÷ 3 x (1 + 5) =؟ را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: مثل عقاب تیزبین باشی،تفاوتهای دو تصویر پیرزن را در 10 ثانیه پیدا می کنی!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با عینک دودی: اگر می خواهید پاسخ خود را تایید کنید، می توانید پاسخ را در تصویر زیر مشاهده کنید. اگر این تست تصویری را دوست داشتید، می توانید آن را با عزیزان، دوستان یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید. این یک راه عالی برای گذراندن لحظاتی آرام در کنار هم است. همچنین می توانید توانایی های تصویری و فکری آنها را مورد آزمایش قرار دهید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: در نگاه اول چی دیدی تا بگم آدم خوش بینی یا بدبین!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با عینک دودی

امیدوارم از تست قدرت بینایی با عینک دودی امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر گربه سفید را پیدا کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر 5-4 = 3 و 9-9 =6 باشد حاصل عبارت 3-9 =؟ چند می شود!؟ | فقط باهوشا موفق میشن!

 

 

برایتان جالب خواهد شد

تست هوش: سه هندوانه را طوری انتخاب کن که مجموع اش 30 شود!؟

مرد جوان چطور نامزدش را از خواهر دوقلوی او تشخیص دهد!؟

قطب نمای دزدان دریایی را پیدا کنید!

بخش پایانی قصه شاه عباس و سه دختر زیبا| فالگوشی شاه سبب شد تا حمال یک دختر شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا