;
تفریح و سرگرمی

یکی از پرنده های بامزه تصویر را که به نظرت جذابه، انتخاب کن تا بگم بزرگترین ترس زندگیت چیه!؟

تست شخصیت براساس انتخاب پرنده: بزرگترین ترس و نگرانی شما در زندگی چیست؟ این شاید ساده ترین و در عین حال مهم ترین سوالی باشد که از شما پرسیده شود. شاید بسیاری از ماها تاکنون به دقت به این سوال فکر نکرده باشیم. اما باید گفت که ترس از یک موضوع می تواند هر کدام از ما را تحت تأثیر قرار دهد. شما با انتخاب یک پرنده تست شخصیت براساس انتخاب پرنده تا اندازه زیادی با ترس های خود اشنا خواهید شد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب پرنده همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دخترک ربات: اگه دخترک ربات را از واقعی تشخیص بدی، نابغه ای!

تست شخصیت براساس انتخاب پرنده

شما با شرکت در تست شخصیت براساس انتخاب پرنده خواهید فهمید که بزرگترین ترس شما به عنوان یک انسان چیست؟ نتایج این تست شما را شگفت زده خواهد کرد! آیا برای انجام تست شخصیت براساس انتخاب پرنده آماده اید؟ ما به شما اطمینان می دهیم که فقط چند ثانیه طول می کشد.

پویایی این آزمایش بسیار آسان است، زیرا فقط باید پرنده ای را انتخاب کنید که بیشتر دوست دارید. ما به شما توصیه می کنیم در انتخاب خود بسیار صادقانه رفتار کنید، زیرا فقط یک فرصت خواهید داشت و ارزش تغییر گزینه انتخابی را ندارد. بیایید آن را انجام دهیم! شما باید در انتخاب خود سریع و دقیق باشید.

شاید بپسندید: اگه تفاوتهای دو تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، چشات مثل عقابه! بپا چشم نخوری!؟

تست شخصیت براساس انتخاب پرنده

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی صاحبخانه های اصلی: اگه خیلی باهوش باشی در یک نگاه صاحب خانه را پیدا می کنی!؟

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: تست هوش اشتباه در عکس ساعت: اگر تو یه نگاه ساعتی که مشکل داره را پیدا کنی،باهوش و نابغه ای!

.

.

.

شاید بپسندید: شناخت خطای جالب: در این تصویر چند اشتباه وجود داره!؟ فقط تیزبینا همه رو تو 3 ثانیه پیدا می‌کنند!

پاسخ و تفاسیر تست شخصیت براساس انتخاب پرنده

اگر یکی از پرندگان را انتخاب کرده و می خواهید نتیجه را ببینید، پاسخ ها برای شما آماده اند. به زودی خواهید فهمید که بزرگترین ترس شما در زندگی چیست؟

باید در نظر داشته باشید که این تست شخصیت هیچ گونه پشتوانه علمی ندارد، زیرا نتایج کلی است. آیا مشتاق به دانستن نتایج هستید؟ اگر چنین است، پس باید اطلاعات زیر را بخوانید.

شاید بپسندید: چه کسی دروغ می گوید؟|بتونی این معما را حل کنی در باهوش بودن دست هرکول پوآرو رو از پشت بستی!

پرنده شماره 1

پرنده 1

انتخاب این پرنده در تست شخصیت براساس انتخاب پرنده به این معناست که عمیق ترین ترس شما در زندگی، ترس از دست دادن عزیزانتان است، زیرا خانواده برای شما همه چیز است و نمی توانید تصور کنید که زندگی شما بدون این انسان ها چگونه خواهد بود. دوست دارید از افرادی که در کنار شما هستند محافظت کنید. پس تا هستید از بودن در کنار آنها نهایت لذت را ببرید!

شاید بپسندید:قابل توجه باهوشا: در یک نگاه بگوئید که شوهر زن، کدامیک از این دو مرد است!؟

پرنده شماره 2

پرنده 2

باید گفت که انتخاب این پرنده در تست شخصیت براساس انتخاب پرنده به این معناست که شما ترس زیادی از بلایای طبیعی دارید زیرا باعث آسیب به مردم می شود. این ترس باعث می شود کنترل احساسات خود را از دست بدهید و موقعیت های پیچیده ای را تجربه کنید. به یاد داشته باشید که در موقعیت های خطرناک باید آرام باشید!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خون آشام مخفی: اگر باهوش بگو کدوم یکی خون آشام هست!؟

پرنده شماره 3

پرنده 3

بزرگترین ترس شما از بین بردن شهرتی است که توانسته اید به دست آورید. شما سبک زندگی بسیار تحسین برانگیزی دارید و به آنچه تاکنون به دست آورده اید احساس غرور می کنید. به رفتار خوب خود ادامه دهید زیرا نتایج خوبی خواهید گرفت!

شاید بپسندید: اگه تفاوتهای دو تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، چشات مثل عقابه! بپا چشم نخوری!؟

پرنده شماره 4

تست شخصیت براساس انتخاب پرنده

انتخاب پرنده شماره 4 در تست شخصیت براساس انتخاب پرنده به این معناست که شما از شکست می ترسید. شما تقریبا همیشه به دنبال این هستید که در همه زمینه های زندگی خود بهترین ها را ارائه بدهید. باید به خاطر داشته باشید که از اشتباهات درس بگیرید. با خراب کردن پروژه های دیگران به دنبال رسیدن به اهداف خود نباشید. تلاش کن و مطمئن باش که میوه های بزرگی درو خواهی کرد!

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زن حامله بی فکر: کدامیک از این دو زن در بی فکری رو دست ندارد!؟

پرنده شماره 5

تست شخصیت براساس انتخاب پرنده

بزرگترین ترس شما ترس از ناصادق بودن دیگران است و اغلب به مردم بی اعتماد هستید. زیرا در گذشته رنج های زیادی را متحمل شده اید. دیگران تعداد کمی از احساسات واقعی شما را می شناسند و برای کسانی ارزش قائل هستید که به نظرات یا دیدگاه های شما احترام می گذارند.

شاید بپسندید: تست هوش با شناسایی قاتل: اگر خیلی باهوشی تو 5 ثانیه قاتل را بین این سه نفر پیدا کن!

پرنده شماره 6

تست شخصیت براساس انتخاب پرنده

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زن مجرم: اگه زن مجرم تصویر را در یک نگاه شناسایی کنی، آخر تیزبینا و باهوشا هستی!

انتخاب این پرنده در تست شخصیت براساس انتخاب پرنده به این معناست که شما فردی بسیار صمیمی و مهربان با همه کسانی هستید که از مسیر شما عبور می کنند زیرا از تنهایی می ترسید، به همین دلیل به راحتی روابط عاطفی ایجاد می کنید. گاهی تنها بودن بهتر از همراه و دوست بد است. پس حواستان باشد و در یافتن همراه دقت کنید.

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب پرنده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه تو یه نگاه اشتباه عکس این دختر خانم زیبا را پیدا کنی، آخر تیزبینا هستی!

 

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آخر تیزبینایی!؟ پس بگو اشکال اساسی تصویر جزیره متروک و زن و مرد تنها چیه؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر مرد مافیا| باهوشا بگن: کدومیک از این خانم خوشکلا، همسر مرد مافیاست!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال جلسه امتحان: اگه فکر می کنی آخر تیزبینایی تو یه نگاه بگو اشکال تصویر چیه!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت فرد دروغگو در هواپیما: آیا مرد داخل هواپیما، واقعا یک زندانی فراری است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه هوش منطقی‌ات بالا باشه، راحت مادر پسر بچه عکس رو شناسایی می کنی! |خیلیا اشتباه جواب دادن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

یکی از درخت ها را انتخاب کن تا بگم آیا نسبت به اطرافیانت حسادت داری یا نه!؟

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید بپسندید: بزرگی کنید و به دختر خانمه کمک کنید که گزینه مناسبش برای ازدواج را انتخاب کنه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه موش و پنیر: اگر تیزبین و دقیق باشی، میتونی به راحتی 5 اشتباه تصویر را پیدا کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست شخصیت براساس انتخاب ماسک:یک ماسک را انتخاب کنید تا بگم تو زندگی واقعاً دنبال چی هستی!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص پدر کودک: با شناسایی پدر کودک در تصویر، ضریب هوشی بالای خودت را اثبات کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تست شناسایی تفاوتهای تصویر خانم موشه: اگر تفاوت های دو تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنی، دقت ات عالیه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:اگر هوش کارآگاهی ات بالاست سریع بگو که کدومیک از این زنان، فرزند زن دیگه ای رو بغل کرده!؟

برایتان جالب خواهد یود

آزمون هوش شناخت دروغگو: نابغه ها بگن:چه کسی در حال دروغ گفتن است!؟| زن یا مرد!؟

تست شخصیت بر اساس ملاک عمل: در این وضعیت کدامشان را نجات می دهی؟ نوزاد یا همسرتان!؟

آزمون شناسایی 5 تفاوت دخترک: با پیدا کردن 5 تفاوت این دو تصویر، دقت و تیزبینی خود را اثبات کنید!

تست هوش شرلوک هلمز: فقط افراد دارای هوش کارآگاهی می توانند پدر واقعی نوزاد را در تصویر پیدا کنند!

شناسایی برهم زننده مراسم نامزدی:چه کسی مراسم نامزدی را با ریختن آبمیوه روی عروس بهم زد!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =

دکمه بازگشت به بالا