;
تفریح و سرگرمی

آزمون بینایی پلنگ: اگر دیدت عالیه، پلنگ استتار شده را در 10 ثانیه پیدا کن!

آزمون بینایی پلنگ: یک عکاس در هند موفق شد تا عکسی جالب از یک پلنگ را شکار کند. این عکس به خوبی توانایی چشمگیر پلنگ را در استتار با محیط اطراف را نشان می دهد. این عکاس در واقع تا زمان انتقال عکس ها به کامپیوتر خود، متوجه این پلنگ نشده بود. به واقع ابیناو گارگ، 34 ساله، تا زمانی که به خانه نرسیده بود، اصلاً فکر نمی کرد که توانسته باشد پلنگ را در عکس های خود شکار کند.در آزمون بینایی پلنگ امروز مجله خبری چشمک، دقت و بینایی شما با این تصویر زیبا به چالش کشیده می شود.

وی پس از آنکه متوجه پلنگ شد، بلافاصله این عکس را در فیس بوک به اشتراک گذاشت و از دوستان خود خواست که پلنگ استتار شده را پیدا کنند. اما بسیاری از دوستان وی مدعی شدند که پلنگی در تصویر حضور ندارد. مجله خبری چشمک نیز امروز در آزمون بینایی پلنگ این تصویر را با شما به اشتراک گذاشته است. ایا شما می توانید در 10 ثانیه این پلنگ را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی اشباح:کدامیک مرموزتر از دیگری است!؟

آزمون بینایی پلنگ

ابیناو گارگ عکاس این عکس در توضیح این عکس گفته است که او ساعت ها منتظر یافتن یک پلنگ برای عکاسی بود. اما وقتی پلنگی را مشاهده نکرد شروع کرد به عکاسی کردن از مناظر طبیعی اطراف. اما بعدها متوجه شد که در قاب عکس او یک پلنگ حضور داشته است. تصویر آزمون بینایی پلنگ مجله خبری چشمک، یکی از عکس هایی است که آبیناو گرفته است. آیا می توانید پلنگ را در مناظر کوهستانی صخره ای ببینید؟ برای این کار 10 ثانیه وقت دارید!

شاید بپسندید: فقط باهوش‌ها، سوالات هوش ساده را در 10 ثانیه حل می‌کنند!

آزمون بینایی پلنگ

شاید بپسندید: اگر اسب متفاوت را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید یعنی مغز فعالی دارید

.

.

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: آیا می توانید تمام 4 ستاره را پیدا کنید؟ آنقدر سخت است که محدودیت زمانی ندارد

.

.

پاسخ آزمون بینایی پلنگ

این عکس واقعا بهترین تصویر از استتار یک حیوان است. شاید تاکنون این پلنگ را پیدا کرده باشید. اما اگر پیدا نکردید شما را دعوت می کنیم بار دیگر به بالا رفته و با دقت بیشتر به عکس نگاه کنید. آیا هنوز نتوانستید پلنگ را شناسایی کنید. پلنگ اینجاست:

شاید بپسندید: آزمون بینایی گربه متفاوت:فقط تیزبین‌ها در 10 ثانیه گربه متفاوت را پیدا می‌کنند!

آزمون بینایی پلنگ

 

برایتان جالب خواهد بود: دروغگوترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

 

اگر نتوانستید پلنگ را پیدا کنید، اشکالی ندارد، این می تواند یک تمرین خوب برای افزایش فعالیت های مغزی شما باشد. شما می توانید در تصویر پاینن تصویر بزرگنمایی شده از این پلنگ را مشاهده کنید.

شاید بپسندید: کدام چشم را انتخاب می کنید؟ آیا شما فردی نگران هستید؟

آزمون بینایی

پلنگ

پلنگ (نام علمی: Panthera pardus) جانوری از زیرراستهٔ گربه‌سانان و خانوادهٔ گربه‌ایان است که پس از پلنگ برفی کوچک‌ترین گونه در میان پنج گونه گربهٔ بزرگ در سردهٔ پلنگ‌مانندها است که ببر، شیر و جگوار به ترتیب سه گونهٔ بزرگ‌تر آنند. زیستگاه پلنگ در گذشته از آفریقای جنوبی تا کره را در بر می‌گرفت و این جانور در سراسر آفریقا و جنوب آسیا پراکنده بود.

شاید بپسندید: با این تصویر میزان مهربانی ات را بسنج: از نظر بقیه مهربانی یا بدجنس؟!

آزمون بینایی پلنگ

 

شاید برایتان جالب باشد: اگر بتوانید شبدر 4 برگ پنهان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید آدم خوش شانسی هستید!

استتار حیوانات

استتار در همه جای جهان طبیعی اتفاق می افتد، اما استتار حیوانات پدیده ای جالب است. در این دنیای شگفت انگیز، استتار حیوانات به روش های مختلفی انجام می شود.

شاید بپسندید: تست بینایی خرگوش:به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های پنهان را در 7 ثانیه پیدا کند؟

استتار حیوانات

 

شاید برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید سگ را در عکس پیدا کنید؟ ما به شما 7 ثانیه فرصت می دهیم

آیا پازل ها ضریب هوشی را افزایش می دهند؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری مار درختی: زیر ۱۰ ثانیه پیدایش کنید

با ورزش مغز خود را فعال نگه دارید!

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

امیدوارم از تست قدرت بینایی یا آزمون بینایی زنبور متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون تمرکز ساحل:افراد با تمرکز بالا 11 تفاوت پنهان تصویر را به راحتی پیدا می‌کنند!

تست بینایی منظره:فقط افراد جزئی‌بین، چهره مخفی را در 10 ثانیه پیدا می‌کنند!

آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

تست بینایی استتار حیوانات:تیزبین‌ها حیوانات مخفی را در 1 نگاه پیدا می‌کنند!

آزمون بینایی تصویر ساحل:اگر بتونی 10 تفاوت تصویر را پیدا کنی،دقت‌ات عالیه!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا